;
تفریح و سرگرمی

آزمون ذهن:چهره مخفی در تصویر را پیدا کنید؟

این روزها تصاویر و پازل های معمایی به مهمترین و جذاب ترین محتواها در فضای مجازی تبدیل شده اند. این تست ها علاوه بر اینکه می توانند جنبه سرگرمی داشته باشند، در عین حال می توانند، برای سلامت مغز مفید باشند. محققان معتقدند که بخش قابل توجهی از بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه و فراموشی، تا اندازه ای ارتباط مستقیم با کاهش فعالیت های مغزی دارد. معمها، جداول، تست های هوش و … نقش مستقیم در افزایش عملکرد مغز دارند و در بلند مدت می توانند قدرت تمرکز، دقت و هوش ما را افزایش دهند. با آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب با ما همراه باشید. شما باید در 5 ثانیه بتوانید چهره مخفی بر روی اسب را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش:کدامیک از زنان با مرد در تصویر ارتباط عاطفی دارد!؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب

در تصویر پازل، مردی دیده می شود که سعی می کند اسبی را که با تاخت کامل می دود، متوقف کند. ظاهراً مرد خوش شانس نیست زیرا تصویر نشان می دهد که او در شرف کشیده شدن بر روی زمین است. کاری که در مرحله بعد باید انجام دهیم این است که مکان دقیق شخص دیگری را که در صحنه ظاهر می شود، پیدا کنیم.

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا مکان مرد را بیابید. به یاد داشته باشید که شما فقط همین مقدار زمان دارید  تا متوجه شوید که دقت و تمرکز و در عین حال بینایی خوبی دارید! اگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید!

بیشتر بخوانید: قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

پاسخ آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب

در این مرحله ممکن است برخی اصلاً نتوانسته باشند چیزی پیدا کنند.این نشان می دهد که شما چندان از قوه تمرکز و دقت خود به خوبی استفاده نمی کنید. اگر مدتی به انجام تست ها و پازل های معمایی بپردازید خواهید توانست در زمان کم آنها را حل کنید. بعد از آن حتی متوجه خواهید شد که با دقت تر و جزئی نگرتر هم شده اید. اگر آماده هستید به پاسخ نگاه کنید!

بیشتر بخوانید: تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

پاسخ آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب

آزمون قدرت ذهن: آیا توانستید با یک نگاه، چهره مخفی تصویر را ببینید!؟

چالش تصویری 2 در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب

احتمالا تصویر قبلی را خیلی زود توانسته اید حل کنید. اگر آماده باشید تصویر دیگری نیز برای شما آماده کردیم. در این تصویر نیز، چهره ای پنهان است. تنها یک چشم تیزبین قادر است این چهره را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کند. در تصویر کشاورزی حضور دارد و از اینکه به گفته شده تنها نیست تعجب کرده است. شاید هم کمی ترسیده باشد. به او کمک کنید تا چهره را پیدا کند!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن چهره روی اسب

.

.

.

.

.

.

پاسخ

آزمون 11

تصویر دقیقا در اینجاست. به شما تبریک می گوئیم. شما قدرت تمرکز، دقت و بینایی بسیار خوبی دارید.

پازل تصویری چیست؟

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغزی ما دارد. هر چقدر مغز ما بیشتر فعالیت کند، توانایی های شناختی ما افزایش خواهند یافت.

لزوم توجه به این آزمون ها

عدم فعالیت جسمی و فکری در عصر حاضر به بزرگترین مشکل بشر تبدیل شده است. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.شما می توانید با پرداختن به سوالات هوش، معماها، تصاویر پرسشی و … مغز خود را به فعالیت وادار کنید. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

دستان خود را چگونه به یکدیگر قلاب می کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا