;
تفریح و سرگرمی

اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

این عکس در حیاط پشتی یک خانه قدیمی در حومه لندن گرفته شده است. صاحب این خانه، برای اینکه بازسازی و نوسازی این ملک را به یک شرکت واگذار کند، نیازمند ارائه چند عکس از نمای کلی و تمام زوایای خانه شد. لذا او عکس های متعددی از خانه گرفته و برای شرکت ارسال نمود. موقع انتخاب عکس ها، چیزی جالبی توجهش را جلب کرد و آن چیز یک گربه بود. گربه ای که صاحب ملک در زمان گرفتن عکس ها، هیچگاه متوجه آن نشده بود. همین مسئله سبب شد تا وی این عکس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد تا قدرت دید دوستان خود را به چالش بکشد. در تست قدرت بینایی با گربه خانگی شما باید بتوانید در عرض 10 ثانیه گربه مخفی شده در تصویر را شناسایی کنید. با چشمک همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون تمرکز: عدد 139 را در کمتر از 7 ثانیه پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با گربه خانگی

در گذشته یادگیری به آسانی نبود. وسایل کمک آموزشی امروزی وجود نداشت. اما امروز با انواع و اقسام وسایل آموزشی، فیلم ها و … کار بسیار آسان شده است. تنها کار  فقط کلیک کردن است. اگر چه این مسئله کار ما را راحت کرده است، اما از طرف دیگر راه فکر کردن و تمرکز را بر ما بسته است و عملاً فعالیت های مغزی ما را کاهش داده است.

این تصویر و تصاویر مشابه می تواند؛ مدتی کوتاه سبب شود تا شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید و این مسئله در زشد فعالیت های مغزی شما نقش مهمی ایفا کند. اگر آماده هستید تصویر را ببینید!

شاید بپسندید: آیا در یک نگاه مار مخفی شده را در تصویر پیدا کردید؟

تست قدرت بینایی با گربه خانگی

شاید بپسندید: راست مغز هستید یا چپ مغز!؟ با این تصویر خود را بیآزمائید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه خانگی

امیدوارم توانسته باشیدکه گربه را پیدا کرده باشید. اگر هنوز پیدا نکردید به بالا برگردید و با دقت بیشتری به عکس نگاه کنید. در صورتی که خسته شده اید، می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

این هم گربه مخفی شده ما در تصویر. جالب بود! نه!؟

شاید بپسندید: سوالات هوش:هوش تان را با این سوالات هوش تصویری محک بزنید!

پاسخ تست

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت:کدام درخت را برای باغچه خانه انتخاب می‌کنید!؟

تست های بینایی

اگر چه راههای زیادی برای بهبود عملکر مغز وجود دارد، اما شاید محبوب ترین این راهها تصاویر معمایی و … باشند. این تصاویر مغز شما وادار به فعالیت می کند. شما مجبورید با تمام دقت و تمرکز به عکس نگاه کنید و این تمرین در بلند مدت می تواند سبب افزایش قدرت تمرکز و دقت شما شود.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. پایین سمت چپ تصویر روی شوره آجرها عکس یک گربه افتاده. من اول اون رو دیدم متوجه گربه واقعی نشدم. در واقع دو تا گربه اخمو توی عکسه.

  2. پایین سمت چپ تصویر رو شوره آجرها عکس گربه هست من اول اون و پیدا کردم. در واقع دوتا گربه تو عکسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا