;
تفریح و سرگرمی

8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

فراموشی و از دست دادن حافظه به یکی از معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. در این میان انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه در میان دسته جغدها می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست بینایی: آیا یوز پلنگ در کمین آهوها را در تصویر می بینید!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

این تصویر از اثار هنرمند مجارستانی است. دوداس در تمام آثار خود تلاش می کند که در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در تصویر ذیل گربه ای که تقریبا شبیه دسته جغدهاست را شناسایی کنید. در این تصویر شما با تعداد زیاد جغد با نمک و فانتزی روبرو هستید. اگر بتوانید در عرض ده ثانیه گربه ای را که در میان این دسته جغدها پنهان شده است را ببینید، می توانید در بین 1 درصد افرادی باشید که دارای قدرت تمرکز و بینایی خوبی هستند. اگر آماده هستید با دقت به این تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چند سوال هوش جالب که فقط باهوشا قادر به پاسخ آن هستند!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

برایتان جالب خواهد بود: اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

.

.

.

.

.

.

.

.

تست بینایی: اگر تیز بین هستی، علامت سوال متفاوت را پیدا کن

پاسخ آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

گربه زیبا و فانتزی ما دقیقا در اینجاست. وی به خوبی توانسته است خود را در میان جغدها پنهان کند. این گربه دقیقا در اینجاست.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 139 را در کمتر از 7 ثانیه پیدا کنید!

 پیدا کردن گربه

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آیا در یک نگاه مار مخفی شده را در تصویر پیدا کردید؟

راست مغز هستید یا چپ مغز!؟ با این تصویر خود را بیآزمائید!

سوالات هوش:هوش تان را با این سوالات هوش تصویری محک بزنید!

تست شخصیت:کدام درخت را برای باغچه خانه انتخاب می‌کنید!؟

فقط کسایی که چشمای عقابی دارند، زیر ده ثانیه گربه را پیدا می‌کنند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. اتفاقا درست بود از کی تالا گربه منقار دار شده؟ شما بصورت دهنش نگا کن میفهمی پاسخ درست بود

  1. معمای بسیار زیبایی بود،از ناشر این مطلب تشکر میکنم که باعث تکمیل و تکامل ذهن و جسم ما با ارسال معما های جالب و متنوع هست، موفق و پر فعالیت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا