;
تفریح و سرگرمی

معمای تصویری: آیا این یک قتل است یا یک خودکشی؟

آیا فکر می کنید کارآگاه بزرگی هستید؟ بیایید مهارت های پلیسی خود را با حل این معما آزمایش کنیم.در تصویر ارائه شده سناریویی را مشاهده می کنید که در آن یک فرد مرده است. وی به دار آویخته دیده می شود و اشیای اتاق در اطراف او نامنظم و پراکنده دیده می شود. به نظر شما با توجه به صحنه، ایا این اتفاق یک خودکشی است یا یک قتل؟در معمای تصویری کارآگاه مجله خبری چشمک شما باید با توجه به آنچه در تصویر می بینید، تشخیص دهید که واقعا چه اتفاقی افتاده است. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

برایتان جالب خواهد بود: تست:قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 اسب تصویر محک بزنید!

درباره معمای تصویری کارآگاه

در اتفاقات جنایی، کارآگاهان و پلیس ها همواره جزئیات را مورد توجه قرار می دهند. هیچ چیز از چشم تیزبین آنها دور نمی ماند و همین مسئله سبب می شود که آنها بتوانند پرونده ها را رمزگشایی و حل نمایند. در این پرونده نیز شما نیز به مانند یک پلیس بخش جنایی باید تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهید.

برایتان جالب خواهد بود: زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

معمای تصویری کارآگاه

FBI نمونه این سوالات را برای کارآموزان تازه کار خود مطرح می کند تا هر چه بیشتر شمع پلیسی و کارآگاهی خود را توسعه ببخشند. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین تست های و بازی های فکری شما را به چالش دعوت می کند. با چشمک همراه باشید. با دقت به تصویر نگاه کنید و سپس مشخص نمائید که این صحنه یک صحنه قتل است یا خودکشی؟

برایتان جالب خواهد بود: سوالات هوش: 2 معمای منطقی که نیاز به تخیل خوب دارد!

خودکشی یا قتل؟

احتمالا تاکنون توانسته شواهدی خوبی جمع آوری کنید برای یافتن این پرسش و به یک نتیجه کلی رسیده اید. اگر هم تاکنون بهنتیجه ای نرسیده اید اشکالی ندارد. این معما می تواند برای شما یک تمرین باشد.تمرینی که در آینده هر چه بیشتر توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد. شما با انجام مرتب این معماها و سوالات هوش می توانید بر فعالیت های مغزی خود بیفزائید و تمرکز و دقت خود را افزایش دهید.

برایتان جالب خواهد بود: چقدر رمانتیک و عاشق هستید!؟ | خود را بهتر بشناسید!

اگر آماده هستید پاسخ معمای تصویری کارآگاه را مرور می کنیم:

مشخص است که این صحنه، یک صحنه قتل است. ما از طریق شواهد ذیل به اینت نتیجه رسیدیم. اگر شما دلایل دیگر دارید می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید؟

گویا فرد مقتول معلول بوده. به راحتی نمی تواسته از خود محافظت کند. قاتل عصاها را دورتر از مرد قرار می دهد و پس از مشاجره وی را بیهوش و دار می زند. پس مقتول نمی توانسته خودش را دار بزند. چون معلول بوده است.

روی میز 2 لیوان وجود دارد که نشان می دهد 2 نفر در اتاق حضور داشتند.

کتاب و خودکار روی تخت نشان می دهد که شخص در واقع روی تخت مشغول مطالعه بوده است. قبل از این که قتل اتفاق بیفتد یک خودکار جداگانه به همراه یادداشت روی میز مطالعه نیز وجود دارد. این نوشته ممکن است توسط قاتل نوشته شده باشد.

برخی از نشانه های جدال هم در تصویر دیده می شود. به عنوان مثال ساعتی که پایئن افتاده و شکسته است.

برایتان جالب خواهد بود: قدرت دید:در یک نگاه چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید؟

هوش چیست؟

در هوش یا روانشناسی، درک توانایی ذهن برای یادگیری، بهره مندی از آموخته ها، سازگاری با موقعیت های جدید و یافتن راه حل های جدید است. به عبارت دیگر، درک ترکیبی از توانایی هایی است که در نتیجه عملکرد هماهنگ بسیاری از توانایی های ذهن پدید می آید. عقل توانایی تشخیص دروغ و حقیقت، درست و نادرست و توانایی تفکر و ابراز عقیده است. وقتی انسان بالغ می شود، ذهن او رشد می کند. از سوی دیگر، هوش توانایی درک یک رویداد، درک روابط، قضاوت و حل آن با توضیح است.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش: عدد گم شده را در پازل ریاضی پیدا کنید؟

چگونه معماها به رشد مغز کمک می کنند؟

این بدان معناست که وقتی ما یک معما یا پازل را انجام می‌دهیم، نیاز است که هر دو طرف مغز ما با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. همانطور که قطعات پازل را مرتب می کنیم، برنامه ای ایجاد می کنیم، سعی می کنیم قطعات را با هم تطبیق دهیم، عملکرد شناختی خود را افزایش می دهیم، کل مغز خود را تمرین می دهیم و به جلوگیری از زوال شناختی کمک می کنیم.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. این شخصن ن معلول ن پاش شکسته. ادم معلوم روی ویلچره ن با عصا‌..درضمن عصا کنار دیوار سر جاشه ویلچری هم تو خونش نیست….دوتا لیوان روی میزه ممکنه اون مال همسرش بوده دعوا کردن خونرو بهم ریخته رفته…کاغذی که روی میزه ممکنه وصیت نامه بوده که نوشته بدش خودکشی کرده..

  2. ولی من مخالفم … با توجه به عکس بالای تخت یعنی دونفر بودن که احتمال این که زن و شوهر باشن بیشتره … باهم دعوا میکنن و زنه خونه رو ترک میکنه و به احتمال زیاد وسایلش رو هم جمع می‌کنه (چون در کمد بازه و یسری لباس دور و ور ریخته شده)و بعدش مرده هم خودکشی میکنه چون اگر معلوم باشه با ویلچر راه می‌ره نه با عصا و پاش هم نشکسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =

دکمه بازگشت به بالا