;
تفریح و سرگرمی

یکی از این سه خانم فیس و افاده ای باردار نیست، کدومه!؟

آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد:آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون شناخت زن باردار امتحان کنید. آزمونی که تنها 21 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس است، می توانند آن را در یک نگاه رمزگشایی کند. پس بهتر است خود و توانائیهای خود را با آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد مورد آزمایش قرار دهید و تلاش کنید در یک نگاه زنی را که واقعا باردار نیست، اما تظاهر به بارداری می کند را شناسایی کنید.

به واقع شما با کمک انواع و اقسام بازی های فکری می توانید، توانائیها و مهارت های منطقی و شناختی خود را مورد ارزیابی قرار دهید. پس اگز فکر می کنید از سطح بالای مهارت ها برخوردار هستید باید بتوانید آزمون شناخت زن باردار و آزمون های مشابه را در زمان تعیین شده حل کنید. بواقع کارآگاه بودن لازمه اش داشتن تمرکز و دقت بالا و چشمانی تیزبین همچون عقاب است. شما با کمک این آزمون ها می توانید بررسی کنید که آیا توانائی کارآکاه بودن را دارید یا خیر!؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آب زیر کاه!

آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد در تصویر باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد با سه زن که به نظر می رسد باردار هستند، روبرو هستید. حداقل ظاهر آن ها این مسئله را در نگاه اول اثبات می کند. اما در واقع یکی باردار نیست. کدام یکی باردار نیست؟ اگر در یک نگاه این زن را شناسایی کنید یک نابغه اید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل تب کرد و مرد!

آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد

شاید بپسندید:جمع گرایی یا فردگرایی!؟ | به عکس نگاه کن و بگو چی اول نظرت رو جلب کرد!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

جواب آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد

احتمالا درجه سختی آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی‌ات رو با ایجاد 3 مثلث آن هم تنها با جابجایی 2 کبریت، ارزیابی کن!

 

 

 

.

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد: در نگاه اول همه زن سمت راست را به عنوان کسی که باردار نیست معرفی می کنند. به نظر می رسد او در زیر شکم خود چیزی گذاشته است. اما واقعیت این است که نوع پوشش و کفش او نشان می دهد که او باردار است. زن وسطی نیز لیاس راحت پوشیده، لذا او هم باردار است. اما زن اول از سمت چپ لباس مجلسی تنگ پوشیده که برای مادر کمی مشکل است. کفش های پاشنه بلند او نیز برای زنان باردار مناسب نیست. لذا او باردار نیست و احتمالا فقط شکم بزرگی دارد! شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: آزمون هوش کلاه پینوکیو در المپیاد علمی برزیل: این سوال هوش واقعا فسفر می سوزاند!

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

امیدواریم از آزمون شناسایی زن باردار جشن تولد استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت الاغ سخت کوش و بز حسود؛ بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یک شکل  دایره ای را انتخاب کن تا بگم خوش بینی یا بدبین!

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه گوزن مخفی را در یک نگاه پیدا کردی، چشای تیز مثل عقاب داری!

میتونی دانش آموزی را که در حال تقلب کردن می باشد را 7 ثانیه ای شناسایی کنید؟

در صورتی که ریاضی ات خوب باشه، عدد گم شده را در معادله خطی پیدا می کنی؟

اگه زبر و زرنگی بگو که زن یا مرد جوون، کدومیکی باعث تصادف رانندگی شده!؟

اعدام در دوره قاجار اگر ترسو هستی به عکس داخل متن نگاه نکن!

چیستان: دو نفر در یک لحظه به دنیا می آیند اما تاریخ و ساعت تولد یکسانی ندارند؛ چطور ممکن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا