;
تفریح و سرگرمی

اگر 5 تفاوت دو تصویر را در 15 ثانیه شناسایی کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

اگر تا به حال در مورد خواندن بخش های کارتونی روزنامه ها حس نوستالژی داشته اید. آن روزها که اینترنت و کامپیوتر و … عمومی نشده بود، هر روزنامه ای بخشی مربوط به سرگرمی و جدول داشت و در کنار صفحه حوادث پرمخاطب ترین بخش روزنامه محسوب می شود. یکی از تفریحات آن روزها یافتن تفاوت های موجود در دو تصویر مشابه بود. در آزمون تمرکز یافتن تفاوتها مجله خبری چشمک، شما باید در کمتر از 15 ثانیه بتوانید تفاوت های موجود میان تصویر سمت چپ و راست را تشخیص دهید. یافتن این تفاوت ها در زمان مشخص شده می تواند قدرت دید، تمرکز و دید شما را مشخص کند.

شاید بپسندید: آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

آزمون تمرکز یافتن تفاوتها

در آزمون تمرکز یافتن تفاوتها دو نقاشی به ظاهر یکسان در کنار هم قرار داده شده اند. اما در این میان 5 تفاوت اساسی را می توان میان دو نقاشی تشخیص داد. شما با این پازل کارتونی می توانید به گذشته سفر کنید و به زودی به یاد خواهید آورد که تعیین دقیق آن جزئیات چقدر رضایت بخش است.

در کارتون میمونی که دوچرخه سواری می کند و کت و شلوار به تن دارد، پنج تفاوت بین دو تصویر مشابه وجود دارد. آیا می توانید هر پنج تفاوت را در تصویر آزمون تمرکز یافتن تفاوتها در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ به تصویر با دقت نگاه کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تمرکز یافتن تفاوتها

به نظر می رسد که آزمون تمرکز یافتن تفاوتها کمی سخت باشد.. چون لازم است شما در زمان کم آن را پاسخ دهید. چون باید بر روی این تصویر کاملا دقت و تمرکز کنید. سعی کنید فوراً به پایین پیمایش نکنید تا پاسخ را ببینید! پایداری به صرفه است. بنابراین برای یافتن تفاوت‌ها، لحظه‌ای به جزئیات ریزتر فکر کنید. وقتی هر پنج مورد را پیدا کردید، یا اگر خسته شدید، به پایین بروید تا پاسخ صحیح را ببینید. تمرکز برای یافتن تفاوت ها باعث می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند. این مسئله خود به افزایش توانائیهای شناختی شما کمک زیادی خواهد کرد. این آزمون تمرکز یافتن تفاوتها یکی از بهترین بازی های فکری است.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز یافتن تفاوتها

اگر نتوانستید پاسخ را پیدا کنید می توانید به تصویر و نوشته زیر مراجعه کنید. این پنج تفاوت عبارت بودند از:

1) کلاه میمون.

2) پسر در پس زمینه.

3) حلقه سرآستین میمون.

4) پره چرخ جلو.

5) زنجیر دوچرخه.

شاید برایتان جالب باشد: خود را بهتر بشناسید: بهترین ویژگی های شخصیتی شما در چیست؟

آزمون تمرکز

برایتان جالب خواهد بود: خودت را بهتر بشناس فقط کافیه بگی کدوم منظره را دوست داری؟

اگر این پازل کمیک نوستالژیک را سرگرم‌کننده می‌دانستید، آن را با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید که مهارت‌های تشخیص آنها چقدر خوب است. این کارتون های قدیمی هرگز قدیمی نمی شوند. اگر تشنه پازل ها، بازی های فکری یا بازی های ریاضی بیشتر هستید، ما یک بخش تفریح و سرگرمی کامل برای شما داریم که می توانید بررسی کنید و هوش خود را آزمایش کنید.

فواید بازی های فکری و پازل ها

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. همزمان با حل معما، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

آیا پازل های تصویری به مغز شما کمک می کنند؟

انجام پازل ارتباطات بین سلول‌های مغز را تقویت می‌کند، سرعت ذهن را بهبود می‌بخشد و به‌ویژه یک راه موثر برای بهبود حافظه کوتاه‌مدت است. پازل ها استدلال بصری-فضایی شما را بهبود می بخشد.

امیدوارم از تست قدرت بینایی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر قدرت دیدت عالی است،دو موش پنهان را در تصویر پیدا کنید!

تست شخصیت: به نظر شما کدامیک از گربه ها زیباتر و ملوس‌تر است؟

آیا می توانید در 10 ثانیه،پرنده استتار شده را در ساحل پیدا کنید!؟

معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سه =

دکمه بازگشت به بالا