;
تفریح و سرگرمی

اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

گوشی های هوشمند و مطالب جذاب اینترنتی بهترین سرگرمی در اوقات فراغت هستند. اما چقدر خوب است که در عین سرگرم شدن، بتوانیم توانائیهای خود را افزایش دهیم. به باور پژوهشگران، بازی های فکری به افزایش عملکرد مغزی منجر می شوند. افزایش عملکرد مغز خود به خود در رشد توانائیهای شناختی ما نقش مستقیم دارند. مجله خبری چشمک در همین راستا هر روز با جدیدترین تست ها، معماها و بازی فکری فکری در خدمت مخاطبان خود است. در آزمون دقت تصاویر متفاوت شما باید بتوانید آنچه را که با بقیه اشیای موجود عکس تطابق ندارد را پیدا کنید. یادتان باشد برای هر تصویر 5 ثانیه بیشتر وقت ندارید!

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

آزمون دقت تصاویر متفاوت

هر بار که ذهن خود را به چالش می کشیم (با معماها و تست های تصویری و …) به آن فرصت می دهیم تا مهارت های خود را بهبود بخشد و تیزتر و سریع تر شود. به همین دلیل است که هرگز نباید فرصت را برای حل هر چالشی که مغز ما را در معرض آزمایش قرار می دهد از دست بدهیم.

در مجله خبری چشمک، ما از شما می‌خواهیم ذهن خود را همواره آماده نگه دارید، ذهنی که بتواند به آسانی جزئیات را شناسایی کند.  بنابراین مجموعه جدیدی از تصاویر را برای شما آورده‌ایم که مهارت‌های مشاهده‌ای شما را آزمایش می‌کند. در هر تصویر فقط یک چیز وجود دارد که با بقیه اشیای موجود در عکس مطابقت ندارد. یعنی از آن تنها یک عدد در تصویر وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را پیدا کنید؟ به جزئیات توجه کنید و از همه مهمتر لذت ببرید! اگر آماده هستید تصاویر را با هم مرور می کنیم!

شاید بپسندید: آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تصویر شماره 1

در تصویر ذیل شما با تصویری روبرو هستید که در هر کدام از آنها یک شی متقاوت و تنها دیده می شود شما باید بتوانید با یک نگاه یا همان 5 ثانیه آن را تشخیص دهید

تصویر شماره 1

شاید بپسندید: خود را بهتر بشناسید: بهترین ویژگی های شخصیتی شما در چیست؟

تصویر شماره 2 در آزمون دقت تصاویر متفاوت

در این تصویر نیز شما همانند تصویر اول با تصویری روبرو هستید که از هر شی به صورت جفت در تصویر وجود دارد. تنها یک شی فقط یک عدد از آن در تصویر وجود دارد. آن را پیدا کنید.

آزمون دقت تصاویر متفاوت

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی:آیا می‌توانید پلنگ برفی استتار شده را ببینید؟

تصویر شماره 3

در این تصویر نیز همانند دو تصویر اول شی ای که تنها از آن یک عدد در تصویر وجود دارد را پیدا کنید.

آزمون دقت تصاویر متفاوت

شاید بپسندید: قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ ها

همانگونه که در بازی های فکری بارها به آن اشاره کرده ایم، پیدا کردن این اشیا متفاوت نشان می دهد که تا جه اندازه قدرت تمرکز ، دقت و بینایی شما عالی است!؟ اگر نتوانستید اشیا را بیابید، نگران نباشید. این پازل می تواند تمرینی برای شما باشد تا در نهایت توانائیهای شناختی شما افزایش پیدا کند. به پاسخ ها توجه کنید.

پاسخ شماره 1 در آزمون دقت تصاویر متفاوت

اگر با دقت نگاه کرده باشید تا حالا متوجه شدید که در این تصویر تنها یک دستمال وجود دارد. از بقیه چیزا حداقل یک جفت وجود دارد. بنابراین پاسخ اول، دستمال، شی متفاوت است.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش: عدد گم شده را در پازل ریاضی پیدا کنید؟

پاسخ تصویر اول

شاید بپسندید: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر در 20 ثانیه هستند!

پاسخ شماره 2

در این تصویر نیز شما می توانید نمکدان را بیابید. تنها یک نمکدان در این تصویر وجود دارد.

پاسخ تصویر دوم

شاید بپسندید: در تصویر اول چی دیدی تا بگم دقیقا چه شخصیتی داری؟

پاسخ شماره 3 در آزمون دقت تصاویر متفاوت

در این تصویر نیز بشقاب شی متفاوتی است که در تصویر می بینید. از این بشقاب تنها یک عدد در عکس است که یک چشم تیز بین به راحتی می تواند آن را شناسایی کند.

شاید برایتان جالب باشد: اگر دید خوبی دارید باید کریستیانو رونالدو را در ثانیه اول ببینید!

آزمون دقت تصاویر متفاوت

شاید بپسندید: تست: به نظر شما مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

پازل ها چگونه روی مغز شما تاثیر می گذارند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از تست امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا