;
تفریح و سرگرمی

اگر قدرت دیدت عالی است،دو موش پنهان را در تصویر پیدا کنید!

امروز مهارت های شناختی خود را بار دیگر با تست قدرت بینایی شیر مجله خبری چشمک امتحان کنید. معمای تصویری امروزی، از این نظر، به دنبال این است که با یک تست ساده اما پیچیده به تمام حواس شما هشدار دهد که تا چه اندازه می تواند فریب بخورد. تنها کاری که باید در چالش تصویری که در زیر با شما به اشتراک می گذاریم انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید تا زمانی که دو موش را که در تصویر شیر پنهان شده اند را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشد: آیا می توانید در 10 ثانیه،پرنده استتار شده را در ساحل پیدا کنید!؟

تست قدرت بینایی شیر

با دقت به تصویر تست قدرت بینایی شیر نگاه کنید. حل معماهای تصویری چندان آسان نیست.احتمالاً برای یافتن دو موش به بیش از 7 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت، بنابراین بهتر است فوق العاده متمرکز باشید. نگویید ما به شما هشدار ندادیم. همانطور که ما انجام می دهیم چشمان خود را کاملا باز کنید و به توانایی خود اعتماد کنید. اگر تست قدرت بینایی شیر مجله خبری چشمک را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید، دارای قدرت دید، تمرکز و دقت عالی هستید.

در زیر تصویری شیری را در حال غرش می توان دید. در تصویر دو موش وجود دارد که تجسم آنها بسیار دشوار است. برای بالا بردن سطح دشواری پازل تصویری، تنها هفت ثانیه فرصت دارید تا آنها را پیدا کنید. آیا فکر می کنید می توانید آن را انجام دهید؟ با دقت به تصویر نگاه کنید!

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید بر اساس سرنخ های موجود در تصویر حدس بزنید چه کسی فقیر است؟

تست قدرت بینایی شیر

شاید برایتان جالب باشد: معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی شیر

اگر به این قسمت از یادداشت رسیده اید، به این دلیل است که هنوز در تلاش برای یافتن مکان دو موش در تصویر هستید. بدون استرس از شما دعوت می کنیم تا در اسرع وقت حل تست قدرت بینایی شیر بخش سرگرمی مجله خبری چشمک را ببینید. همانطور که در ابتدای چالش به شما گفتیم، این تست یکی از پیچیده ترین تست هایی است که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

پاسخ تست

 

شاید بپسندید: چهره دختر پنهان شده در گل رز را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

آیا توانستید موش ها را پیدا کنید. اگر آنها را پیدا نکردید می توانید به تصاویر ذیل مراجعه کنید. آیا معمای تصویری این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها در مجله خبری چشمک ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری مانند این ببینید؟

شاید برایتان جالب باشد: اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

امیدوارم از تست قدرت بینایی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید سگ را در عکس پیدا کنید؟ ما به شما 7 ثانیه فرصت می دهیم

تست قدرت بینایی شیر

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

فواید پازل و تصاویر معمایی برای مغز

در زیر برخی از مزایای سلامتی و تندرستی که یک معما و بازی فکری می تواند داشته باشد آورده شده است:

آنها حافظه کوتاه مدت را بهبود می بخشند. روحیه شما را تقویت می کنند. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. همچنین  استدلال بصری و فضایی را بهبود می بخشند.
نباید فراموش کرد که با انجام یک پازل، همان مزایایی را به دست می آورید که گویی مدیتیشن کرده اید.

استرس زندگی روزمره ناپدید می شود و با احساس آرامش و آرامش که فشار خون و ضربان قلب شما را کاهش می دهد جایگزین می شود. همچنین بازی های فکری منطق و استدلال شما را تقویت می کنند

پازل ها برای تمرین مغز شما در نظر گرفته شده اند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مشکلات منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. چرا با خانواده خود آزمون های مجله خبری چشمک را امتحان نمی کنید و مزایای آن را خودتان ببینید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد:

آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

آیا می توانید سگ پنهان شده میان پانداها را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

خود را بهتر بشناسید: بهترین ویژگی های شخصیتی شما در چیست؟

تست قدرت بینایی:آیا می‌توانید پلنگ برفی استتار شده را ببینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا