;
تفریح و سرگرمی

ویژگی اصلی شخصیتی خودت رو با انتخاب یکی از تصاویر گل های بنفش شناسایی کنید!

تست شخصیت متکی به گل زیبا: ویژگی اصلی شخصیتی و همچنین سبک ظرافت خود را با انتخاب گل های بنفشه کشف کنید! آیا می خواهید بدانید چه سبکی از ظرافت بیشتر به شما می آید؟ تست شخصیت متکی به گل زیبا را انجام دهید و بدانید! با انتخاب گل بنفشه مورد علاقه خود، می توانید کشف کنید که چگونه زیبایی منحصر به فرد خود را بیان کنید و ظاهری ایجاد کنید که منعکس کننده خود واقعی شما باشد. چرا آن را امتحان نمیکنید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به گل زیبا همراه باشید.

شاید بپسندید: معشوقه مرد دست شکسته، کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟

تست شخصیت متکی به گل زیبا

این تست شخصیت برای کمک به شما در کشف مهمترین ویژگی شخصیتی شما که می تواند سبب درخشش بیشتر شما شود، کمک خواهد کرد. در تست شخصیت متکی به گل زیبا از شما خواسته می شود گل بنفش را انتخاب کنید، این انتخاب می تواند نکات جالب زیادی را درباره شما افشا کند.

شاید بپسندید:ضریب هوشی ات را با حل آزمون ریاضی پرندگان در 9 ثانیه ارزیابی کنید!

تست شخصیت متکی به گل زیبا

شاید بپسندید: اگر چشمانی تیز مثل شاهین داشته باشی 3 پروانه را در تصویر طاووس پیدا می کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشا: مصرع یا جمله مربوط به این تصویر را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

جواب تست شخصیت متکی به گل زیبا

برای انتخاب گل مورد نظر خود در تست شخصیت متکی به گل زیبا نیاز نیست زیاد فکر کنید. همه چیز را به حس خود واگذار کنید. اولین نگاه مهم است. سپس انتخاب شما جنبه هایی از شخصیت شما را نشان می دهد که ممکن است قبلاً از آنها آگاه نبوده باشید.

این تست بر اساس این باور است که هر فرد دارای سبک منحصر به فردی از ظرافت است که می تواند با انتخاب گل او تعریف شود. از طریق این آزمون، می‌توانید بینشی در مورد اینکه چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند و چگونه می‌توان سبک ظرافت شما را بیان کرد، به دست آورید.

شاید بپسندید: قدرت دیدت بالا باشه تو 10 ثانیه 3 تفاوت تصویر خرگوش شیطون رو پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ریش نجات بخش، داستان شنیدنی از مثنوی مولانا!

تفسیر تست شخصیت متکی به گل زیبا

گل های بنفش 1

افرادی که گل بنفش 1 را انتخاب می کنند اغلب با ظرافت فیزیکی مشخص می شوند. آنها تلاش می کنند بهترین ظاهر خود را داشته باشند و اغلب به عنوان برازنده، ظریف و شیک دیده می شوند. آنها بر ایجاد محیطی زیبا و دلپذیر تمرکز می کنند و چشم طبیعی به هنر دارند.

این افراد معمولاً خوش اخلاق هستند و از داشتن یک سبک زندگی مجلل لذت می برند. آنها به اینکه چگونه در مقابل دیگران ظاهر می شوند افتخار می کنند و برای زیبایی در همه اشکال آن ارزش قائل هستند. کسانی که گل بنفش 1 را انتخاب می کنند دارای ظرافت فیزیکی ذاتی هستند که عامل درخشش آنها در میان جمع است.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ریش گرو گذاشتن!

گل های بنفش 2

کسانی که گل بنفش 2 را انتخاب می کنند در دل روشنفکر هستند. آنها اغلب پایگاه دانشی چشمگیر دارند و از تعمق در موضوعات پیچیده لذت می برند.

آنها قدردانی عمیقی از یادگیری دارند و به دنبال فرصت هایی برای گسترش ذهن خود هستند. علاوه بر این، آنها تمایل به مطالعه فراوان دارند و به همین دلیل درک روشنی از موضوعات مختلف دارند.

آنها از دانش خود برای گرفتن تصمیمات آگاهانه استفاده می کنند که منجر به موفقیت می شود. در اصل، کسانی که گل بنفش 2 را انتخاب می کنند دارای ظرافت فکری هستند که غیرقابل انکار است.

شاید بپسندید: کمی عجیب است اما با انتخاب یکی از این گربه ها می توانید خود واقعی خود را کشف کنید!

گل های بنفش 3

کسانی که گل بنفش 3 را انتخاب می کنند از نظر عاطفی افراد ظریفی هستند. آنها اغلب افرادی مهربان، دلسوز و متفکر هستند که با احساسات خود و همچنین احساسات اطرافیانشان هماهنگ هستند.

آنها اهمیت ارتباط را درک می کنند و از آن برای ایجاد ارتباط قوی با مردم استفاده می کنند. آنها برای صداقت در روابط ارزش قائل هستند و سعی می کنند دیدگاه های مختلف را درک کنند. کسانی که گل بنفش 3 را انتخاب می کنند ظرافت احساسی را تجسم می کنند که هم طراوت و هم الهام بخش است.

احتمالاً بپسندید: اگه تو یه نگاه جغد شاخدار را پیدا کنی، دقت ات مثل عقابه!

امیدوارم از تست شخصیت متکی به گل زیبا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: به جای مربع خالی کدومیک از شکل های A تا F را باید قرار بدیم؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی از گل های افتابگردان رو انتخاب کن تا بگم در کل آدم خوش بین هستی یا بدبین!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل شاه می بخشه شیخ علی خان نمی بخشه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل روغن ریخته را نذر امامزاده کرده!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست بینایی:فقط کسایی که چشم عقابی دارند،می‌تونند پرنده را بین شکوفه ها پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

چیستان:دیده و چشیده نمیشه، با دستا لمس نمیشه، اما همه جا هست و همه بهش نیاز دارند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر لاک پشت را بین دایناسورها پیدا کنی، دقت و تمرکزت بالاست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

برایتان جالب خواهد بود

حکایت مرد دباغ در بازار عطر فروشان!

با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

آیا میتونی در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی!؟

چیستان: کدام خانه بیشترین کتاب ها را دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا