;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

آزمون شناسایی راننده مجرم: مجله خبری چشمک امروز نیز با یک آزمون جالب دیگر با شماست. آزمون هایی که در شبکه های اجتماعی کشورهای دیگر طرفداران زیادی داشته و سبب شده است که بارها در فضای مجازی همرسانی شوند. بسیاری از کسانی که مدعی بودند که دارای توانائیهای شناختی بالا هسنند و از ضریب هوشی بسیار بالا برخوردار هستند در مواجه با این سوالات نتوانستند آنها را در زمان مشخص شده محدودشان حل نمایند.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

بواقع بسیاری از این سوالات در کنار قدرت تحلیل و منطق، نیازمند قدرت بینایی، دقت و تمرکز بالا هستند و این شاخصه ها در کنار یکیدیگر می توانند به موفقیت در این آزمون ها و سوالات هوش کمک کنند. آزمون شناسایی راننده مجرم نیز از همین دست آزمون هاست که شما برای پاسخگویی به آن، قطعا دچار شک و تردیدهای زیادی خواهید شد. پس با مجله خبری چشمک و جدیدترین معماهای تصویری همراه باشید. ییادتان باشد که این سوالات را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید و توانائیهای آنان را نیز محک بزنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار: چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

آزمون شناسایی راننده مجرم

پس اگر احساس می کنید که در حل پازل ها و معماهای تصویری بسیار خبره هستید، آزمون شناسایی راننده مجرم را از دست ندهید. ما مطمئن هستیم که این آزمون می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یک ورزش عالی برای روح و روان و مغز شما باشد.

پس اگر برای اثبات قدرت تحلیل و همچنین دقت و تمرکز خود آمادگی دارید با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی راننده مجرم همراه شوید. در تصویر این آزمون شما با دو تصویر روبرو هستید. دو شخص کاملا متفاوت که به نظر می رسد هر دو راننده تاکسی هستند. در نظر اول کاملا این گونه به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از این رانندگان، واقعا یک راننده تاکسی نیست!؟

پلیس اعلان کرده است که یک مجرم فراری از زندان فرار کرده است. این مجرم خود را به شکل راننده اتوبوس مدرسه در آورده است . ممکن است آسیب جدی به کودکان وارد کند.لذا شما وظیفه دارید قبل از اینکه این فرد سبب زخمی شدن و یا مرگ کسی شود، او را شناسایی و به پلیس اطلاع دهید. یادتان باشد زمان محدود است و هر لحظه مجرم می تواند از دسترس پلیس دور شود. شنا فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا این مجرم فراری را در تصویر شناسایی کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی زندانی ثروتمند: به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند است؟

آزمون شناسایی راننده مجرم

.

برایتان جالب خواهد بود: تیزبینی خود را با شناسایی معلمی که در حال تبدیل شدن به زامبی است، محک بزنید!

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

پاسخ آزمون شناسایی راننده مجرم

آیا در آزمون شناسایی راننده مجرم، توانستید مجرم خطرناک را شناسایی کنید. اگر می خواهید با جزئیات بیشتر تصویر را بررسی کنید، 3 ثانیه دیگر بیشتر وقت دارید. عجله کنید، زمان بسیار کم است!

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه:فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

 

 

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زندانی تحت نظر:نابغه ای اگر در یک نگاه زندانی تحت نظر را شناسایی کنی!

.

به راننده سمت راست و کارتی که به پیراهن خود زده است توجه کنید، هیچ شباهتی دیده نمی شود. این فرد یک سفید پوست است، در حالی که صاحب کارت یک رنگین پوست (سرخ پوست یا سیاه پوست) است. لذا راننده سمت راستی همان مجرم خطرناک است.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی پرستار ربات: کدامیک از این دو زن پرستار یک ربات است!؟

 

پاسخ آزمون

احتمالا بپسندید: آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: فقط افراد باهوش اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا می کنند!

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: تست منظره: کدام یک را برای پیاده روی انتخاب می کنید؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: تست هوش 9: پاسخ درست چیست؟ امیدواریم شوکه نشوید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه: کدامیک از کودکان می تواند یک خون آشام باشد!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: 5 مزیت مجرد ماندن برای سلامتی که ممکن است شما را شگفت زده کند

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی راننده مجرم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

فقط یک نگاه تیزبین می‌تواند، زن مخفی شده در میان فلامینگوها را پیدا کند!

آزمون شناسایی پرستار دزد: اگر ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

12 سیب را چگونه می شود بین 12 کودک تقسیم کرد که یک سیب در کاسه بماند!؟

آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

آزمون شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. وااااااااااااااای
    شما ها چرا نمیفهمین
    بازم هردو سفیدپوست هست که من دیگه نمره نمیدم و از این سایت بی معنا و پوچ دیگه بهره نمی‌برم. لطفا در مطالبتان تجدید نظر کنین.

    من هم باید بروم. نیگاهایی که پخته بودم سرد شدند. الان نویسنده این بخش پاسخگو هست؟ من الان یک نیگای دیگر از کجا بیاورم. با این مطالب نامناسب شما من الان خوشحال نیستم. خیلی خشمگین شدم. چه وضعیه آخه. واقعا که.

    اصن دلم سوخت، امتیاز میدم دوباره. ۴ از ۱۰. ولی مطالب بهتر ارسال کنین. با درود.

      1. اخه توی سمت چپی یه پیرزن نشسته ولی اون بالا نوشته اتوبوس مدرسه و مرده هم می تونه اتوبوسه رو دزدیده باشه.

    1. 😐 اگه از این سایت خوشت نمیاد یعنی خنگی چون نمی تونی جواب بدی و عصبانی میشی اصلا منظورت رو درست و واضح نمیگی :/

      مثل همیشه عالی بود خیلی جالبن 🙂

  2. به نظرم جواب فرد سمت چپ هست چون روی بدن این شخص آثار خودزنی وجود دارد که نشان از بیماری یا آسیب روانی دارد و می‌تواند مجرم و برای دیگران هم خطرناک باشد .

    1. نخیر سمت راستی حتی قفل فرمون روی فرمونه کارت شناساییش هم با چهره اش مطابقت نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا