;
دنیای مد

۸ راز زیبایی و جوان ماندن زنان کره ای که نمی دانستید!

رازهای جوان ماندن پوست: زیبایی و جوان ماندن آرزویی همیشگی یک خانم است که در این راه امروزه هزینه هایی بسیار صرف می شود اما اینها به تنهایی کافی نیستند. بسیاری از ما به دنبال راه هایی برای جوان ماندن هستیم، اگرچه نمی توانید ساعت را متوقف کنید، اما می توانید با نشانه های سالمندی و فرآیند سالمندی با چند حرکت عاقلانه مقابله کنید. نکات این مطلب دنیای مد به شما کمک خواهد کرد که جوان تر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: راهکارهای طبیعی برای از بین بردن جوش سر سفید+نحوه تهیه مواد و مصرف آن برای تأثیرگذاری

۱.خوابیدن روی کمر

نحوه خواب می تواند بر نحوه ایجاد چین و چروک بر روی صورت تاثیر بگذارد. درست مانند زمانی که حرکت ماهیچه ها برخلاف کلاژن، مانند خندیدن یا اخم کردن می تواند آسیب را بیشتر کند ، “خطوط خواب” را می توان از طریق خوابیدن روی صورت شکل داد هنگامی که ما با صورت های خود بر روی بالش قرار می گیریم. خوابیدن روی کمر و یا پهلو ها، فشار را روی صورت کاهش می دهد و به جلوگیری از این چین و چروک کمک می کند.

۲.داشتن همسر

داشتن شریک زندگی و همراه، می تواند تاثیر مثبتی روی پیری داشته باشد می توانند به استرس کم تر کمک کنند، عملکرد مغز را بهبود ببخشند، ایمنی و حال را افزایش دهند و به ما کمک کنند بیشتر زندگی کنیم.

۳.اکتفا نکردن به سن

رازهای جوان ماندن پوست، هنگامی که به سن پیری می رسید، ذهن پیروز می شود، زیرا مطالعات نشان می دهند افرادی که در سنین پیری به موفقیت می رسند، جوان تر به نظر می رسند.

در حقیقت داشتن درک مثبت از پیری می تواند به معنی 7.5 سال اضافی و طول عمر بیشتر باشد، و کسانی که بیش از 40 سال سن دارند 20درصد نسبت به سن بیولوژیکی خود احساس مثبت تری دارند.

۴.معاشرت

طبق تحقیقات دولت آمریکا، انزوای اجتماعی، پیش بینی کننده کاهش عملکرد ذهنی در سنین بالاتر است. متخصصین بر این باورند که این امر ممکن است به دلیل عدم استفاده از طیف گسترده ای از مهارت های ارتباطی باشد.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که بخشی از یک گروه هستند وقتی پیر می شوند سالم تر از افراد منزوی می شوند و دامنه روابط (خانواده، دوستان، کار و غیره) فرد دارای کاهش شناختی کمتری خواهد شد.

رازهای جوان ماندن پوست

۵.افزایش مصرف آنتی اکسیدان

با بالا رفتن سن، رادیکال های آزاد بالا می رود، در حالی که تولید آنتی اکسیدان ها – ترکیباتی که می توانند “رادیکال های آزاد” را از بین ببرند کاهش می یابد. غذاهای غنی از آنتی اکسیدان می تواند فرآیندهای سالخوردگی را در بدن و مغز کند کند.

غذاهایی مانند قره قاط و اسفناج می تواند قدرت آنتی اکسیدان خون انسان را تا 10 تا 25 درصد افزایش دهد بنابراین سعی کنید بیشتر از اینها بخورید.

ویتامین A، C و E نقش مهمی در حفاظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد بازی می کنند، ویتامین ها به طور خاص به حفظ سلامت پوست کمک می کند، مثل هویج ، سیب زمینی شیرین، ، کدوتنبل و هندوانه هم منابع خوبی هستند.

۶.روابط زناشویی

رازهای جوان ماندن پوست، روابط زناشویی صمیمیت عاطفی را تقویت می کند، ما را آرام می کند، استرس را کاهش می دهد و باعث می شود که احساس خوبی داشته باشیم.

همچنین، در کتابی گزارش دادند زنانی که از کیفیت یا کمیت روابط جنسی خود ناراضی هستند، متوسط عمر خود را کم تر از میانگین سنی دارند در حالی که زنانی که از کیفیت و کمیت راضی هستند امید به زندگی بیشتر از میانگین دارند.

۷.کم خوری

احتمالا شما از شنیدن این خبر خوشحال نخواهید شد، اما تحقیقات اخیر نشان داد که کاهش مصرف کالری اثر قابل توجهی بر روی خطر پیشرفت بیماری ها و شرایط مرتبط با پیری دارد از جمله دیابت، مسدود کردن عروق، حملات قلبی و سکته …می تواند زندگی شما را طولانی تر کند!

۸.خود باوری

افرادی که به لحاظ فیزیکی، ذهنی و اجتماعی فعال هستند، سطح بالایی از آنچه به نام خودکارایی” خوانده می شوند دارند. خودکارآمدی ترکیبی از اعتماد به نفس و خودباوری است و مطالعات نشان می دهد که این یک ویژگی متمایز مهم است.

رازهای جوان ماندن پوست، افرادی که خودکارآمدی بالایی دارند، مشکلات را به عنوان چالش هایی می بینند که باید با آن ها روبرو شوند به عنوان دلیلی برای دو برابر کردن تلاش های خود و این امر خود موجب جوان به نظر رسیدن می شود.

بیشتر بخوانید: ترفندهای زیبایی طبیعی و خانگی مخصوص خانم های باکلاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا