;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از این سه زن تصویر، آدم فضایی است!؟

آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی: برخی از معماها وسوالات تصویری می توانند بسیار چالش برانگیز یاشند.از جمله این سوالات تصویری آزمون یا معمایی است که امروز توسط  مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است. پس از انتشار این معما در صفحه فیسبوک تنها عده کمی از شرکت کنندگان توانستند پاسخ درست این معما را ارائه دهند. برخی پاسخ این سوال را بسیار بدیهی به شمار آوردند و همین مسئله سبب خطای آنان شد. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی همراه باشید. شما در این آزمون می بایست فردی را که یک انسان عادی نیست را شناسایی کنید. به واقع فردی که یک ادم فضایی است.

به واقع این افراد، با دیدن تصویر آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی، به این نتیجه رسیده بودند که اساساً این سوال تصویری بسیار ساده است. لذا نتوانستند در این سوال موفق عمل کنند. اگر آماده هستید شما نیز خود را بسنجید و تلاش کنید آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید. تنها نکته سنج ها و تیزبین می توانند این آزمون را در زمان مشخص شده حل کنند. پس این آزمون می تواند یک سنجش خوب برای سنجش توانائیهای فردی شما باشد.

شاید بپسندید: معما | تصور کن که داخل اتاقی هستی که نه در داره نه پنجره ، چه جوری میای بیرون!؟ 

آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی

سوال تصویری که امروز تحت عنوان آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی در مجله خبری چشمک منتشر شده است، می تواند میزان توانائیهای شناختی و همچنین سطح درک، تحلیل و تفکر منطقی شما را مورد آزمایش قرار دهد. افراد بسیاری کمی که دارای نکته سنجی و تحلیل منطقی هستند می توانند این معما را در زمان 5 ثانیه ای حل کنند.

اگر می خواهید یکی از معدود افرادی باشید که در آزمون شناسایی آدم فضایی می گویند “من آن را انجام دادم” باید به تصویر دقت کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی آدم فضایی شاهد حضور سه نفر هستید. یکی از این افراد کسی یک فرد عادی نیست. او توانسته است خود را یک آدم عادی جلوه دهد. اما افراد تیزبین می توانند با قدرت تحلیل و منطق خود او را به راحتی شناسایی کنند. اگر آماده هستید در آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی حتماً شرکت کنید.

یک شخص تیزبین خواهد توانست که آدم فضایی را شناسایی کند. به نظر شما شخص آدم فضایی چه کسی است؟ 5 ثانیه زمان شما برای ارائه پاسخ از اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی تصویر است را پیدا کن!

آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی

 

.

.

.

.

 

 

 

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی

فکر می کنید زمان شما بسیار محدود بود؟ هنوز برای ارائه پاسخ به وقت بیشتر نیاز دارید. اشکالی ندارد. شما 5 ثانیه دیگر فرصت دارید. پس تلاش کنید در تلاش دوم حتما این آزمون را پشت سر بگذارید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی: زن اول از سمت چپ، آدم فضایی هست. به گوش او دقت کنید. همچنین نوع نگاهش به گوشی نشان می دهد که برای اولین بار با چنین وسیله ای برخورد کرده است. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از 4 لیوان آب بیشتری دارد!؟

آزمون با شناسایی آدم فضایی

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی آدم فضایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اونایی که ریاضی اشون خوبه بگن: حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

حکایت خیاطی که پارچه مشتریان را جلو رویشان می دزدید و کسی متوجه نمی شد!

چیستان | رودخانه هایش بدون آب، شهر هایش بدون ساختمان و جنگل هایش بدون درخت هستند!؟

یک چشم تیزبین می تواند حیوانات مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا