;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدامیک از 4 لیوان آب بیشتری دارد!؟

معما با لیوان آب: در این آزمون یا معمای تصویری باید سعی کنید لیوانی را که حاوی حداکثر آب است را شناسایی کنید. آیا می توانید این معما را در 6 ثانیه حل کنید؟ لذا سوال معما با لیوان آب بسیار ساده است: کدام لیوان آب بیشتری دارد؟ این بازی فکری برای کسانی است که از حل پازل ها و بازی های تحلیلی لذت می برند. این بازی فکری دانش و منطق شما را آزمایش خواهد کرد. اکثریت مردم نتوانسته اند به این بازی فکری پاسخ دهند.

این بازی ها و معماهای تصویری، یک راه عالی برای افزایش ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و سرگرم نگه داشتن شما هستند. به واقع این گونه سوالات، خیلی بیشتر از پازل و معما هستند. آنهااین قابلیت را دارند که شما را سرگرم کنند و ذهن شما را نیز تازه کنند. یافتن پاسخ برای این معماهای مغزی نیازمند فرآیندهای ذهنی مبتکرانه و فکری است که نمی توانید فوراً حدس بزنید. پس با معما با لیوان آب و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اونایی که ریاضی اشون خوبه بگن: حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

معما با لیوان آب

در تصویر باید از بین چهار لیوان، یکی را انتخاب کنید که بیشترین مقدار آب در آن است. یک ذهن هوشیار می تواند این معما را در عرض 6 ثانیه حل کند. شما باید هر گزینه شیشه ای را که در تصویر نشان داده شده است تجزیه و تحلیل کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت خیاطی که پارچه مشتریان را جلو رویشان می دزدید و کسی متوجه نمی شد!

معما با لیوان آب

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما با لیوان آب

اگر هنوز به پاسخ دست نیافتید، می توانید بیشتر به تصویر و جزئیات آن دقت کنید. به اطلاعات عمومی خود مراجعه کنید. تلاش دوم خود را آغاز کنید.

.

.

.

.

پاسخ معما با لیوان آب: پاسخ معما گزینهB است. آب لیوانی که داخل آن گیره است نسبت به لیوان هایی که داخل آن قیچی، پاکن و ساعت است، بیشتر است.

شاید بپسندید: چیستان | رودخانه هایش بدون آب، شهر هایش بدون ساختمان و جنگل هایش بدون درخت هستند!؟

معما با لیوان آب

توضیحات بیشتر معما با لیوان آب

در این معمای مغزی، وزن اشیایی که در داخل لیوان های آب قرار گرفته اند به شما در یافتن پاسخ کمک می کند. در گزینه A، لیوان آب دارای قیچی است. گزینه B دارای گیره کاغذ، گزینه C دارای پاکن و گزینه D دارای ساعت داخل شیشه است. همچنین اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم، سطح آب تمام شیشه با اجسام قرار گرفته در داخل آن یکسان است. بنابراین در این صورت لیوان هایی که سبک ترین جسم را در داخل خود دارند از بین چهار لیوان آب بیشتری خواهند داشت. سبک ترین و کوچکترین شی گیره کاغذ است.

به واقع ما یک واقعیت علمی مهم را بیان کردیم، زمانی که جسمی در آب غوطه ور می شود، بسته به حجم جسم غوطه ور، سطح آب تغییر می کند. در این سناریو، حجم یک جسم، نه جرم آن، سطح آب را تعیین می کند. اگر به تصویر نگاه کنید، می توانید استنباط کنید که گیره غوطه ور در لیوان دارای کمترین حجم در بین تمام اشیاء غوطه ور است.

امیدوارم از معما با لیوان آب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

یک چشم تیزبین می تواند حیوانات مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کرد!

 چیستان | نام سدی است که اگر یک حرفش را برداریم، می‌توانیم آن را بخوریم!؟

تست هوش: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

آزمون ریاضیات: در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا