;
تفریح و سرگرمی

اگر تمرکزت بالا داشته باشه به راحتی گربه را بین سگ ها پیدا می کنی!؟

آزمون شناسایی گربه میان سگ ها: به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

در این میان بعضی از هنرمندان تلاش می کنند تا از هنر در جهت تغییر و بهبود در زندگی مردم استفاده کنند. دوداس مجارستانی، یکی از همین هنرمندان است. او از جمله نقاسان و طراحانی است که توانسته است بواسطه طرح ها و نقاشی های معمایی خود، شهرت جهانی پیدا کند. او ابتکار جالبی در طرح های خود به کار برده است. وی در جنبه عمومی تصویر، جزئیات خاصی را به کار برده است و با کمک تصاویر ابداعی خودش ذهن و مغز مخاطبان خود را به چالش می کشد.

در تصویر آزمون شناسایی گربه میان سگ ها او یک گربه را در میان حجم انبوهی از سگ های بامزه قرار داده است که شما باید آن را در کمتر از 5 ثانیه آن را شناسایی کنید.

بواقع او در همه آثار خود تلاش کرده است که توانائیهای شناختی افراد همچون دقت، تمرکز و بینایی و قدرت دید آنها را به چالش بکشد. این مهارت ها می تواند با بی توجهی دچار رکود و ضعف شوند. کاهش فعالیت های مغزی، منجر به ضعف توانائیهای شناختی می شود. چشمان ما کلی نگر می شود ونمی تواند به راحتی جزئیات را شناسایی کند. چنین تصاویری که در پوشش آزمون های مختلف همچون آزمون شناسایی گربه میان سگ ها در اینترنت منتشر می شود، می توانند عادت عمومی مغز و چشم را تغییر دهد.

شاید بپسندید: در 10 ثانیه مجموع ارزش عددی اشیای دریایی را در عبارت آخر پیدا کنید!؟

آزمون شناسایی گربه میان سگ ها

بر اساس آنچه گفته شد تصاویر این هنرمند مجارستانی بسیار چالش برانگیز هستند. این تصاویر و اشیا و پدیده ها همه به یک شکل هستند، اما وجود یک شی متفاوت، مخاطبان را گرفتار می کند و از آنان می خواهد که پدیده یا شکل متفاوت را پیدا کنند. البته برای پیدا کردن آنها، محدودیت زمانی دارد.

این تصاویر علاوه بر تفریح و سرگرمی، یک گزینه عالی برای آزمودن و شناسایی قدرت دقت و بینایی شماست. اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی گربه میان سگ ها نگاه کنید. شما تصویری پر از سگ های بامزه و زیبا را مشاهده می کنید. در نگاه اول این گونه به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید،متوجه می شوید که یک گربه نیز در میان سگ ها وجود دارد.

آیا می توانید این گربه را در 5 ثانیه شناسایی کنید. با دقت به تصویر آزمون شناسایی گربه میان سگ ها نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان بهلول و عطار نابکار | بهلول درسی به عطار داد که تا آخر عمرش فراموش نکرد!

آزمون شناسایی گربه میان سگ ها

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی گربه میان سگ ها

اگر گربه را بین سگ ها شناسایی نکردید، باید بگوئیم که شما هنوز نتوانستید مهارت های شناختی خود را رشد و توسعه دهید. باید بیشتر دقت و تمرکز کنید. اما اگر خسته شدید می توانید به تصویر پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

 

 

 

پاسخ آزمون شناسایی گربه میان سگ ها: در تصویر زیر جایگاه گربه علامتگذاری شده است. گربه دقیقا جلوی چشمان شما بود. بهتر است با نگاهی دقیق تر این گونه تصاویر را بررسی کنید.مطمئن باشید که در بلند مدت، انجام این آزمون ها به شما در افزایش توانائیهای شناختی شما و افزایش سطح جزئی نگری شما کمک خواهند کرد.

شاید بپسندید: معمای هوش: شما 3 گاو، 2 سگ و 1 گربه دارید، حیوانات مجموعا چند پا دارند!؟

آزمون با شناسایی گربه میان سگ ها

شما می توانید آزمون شناسایی گربه میان سگ ها را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: حکایت خر بیچاره ای که در چاه افتاد و مردمانی که اندازه الاغ، عقل نداشتند!

تست تمرکز: در یک نگاه همسر این خانم را شناسایی کنید!

چیستان به سبک حبیب لیسانسه ها | آن چه حیوانی است که به خدا اعتقاد ندارد!؟

 اگر در یک نگاه اشتباه تصویر مزرعه را پیدا کنی، نابغه ای!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا