;
تفریح و سرگرمی

اگر نوشته درون تصویر را تشخیص بدی، بینایی ات مشکلی نداره!!

تست سلامت بینایی با توهم نوری: تصاویر توهم نوری به دلیل ماهیت گیج کننده خود بسیار سرگرم کننده و جالب هستند. اما یک مورد خاص در حال حاضر در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه این یکی از توهم‌های ساده‌ است، اما اکثر بینندگانش را گیج کرده است. نوشاه ای در تصویر تست بینایی با تصویر توهم نوری پنهان شده است. همه آن را متفاوت می بینند. این توهم نوری خاص، حساسیت بیننده را نسبت به رنگ های متضاد آزمایش می کند. با تست سلامت بینایی با توهم نوری با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:

تست سلامت بینایی با توهم نوری

در نگاه اول، ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. با این حال، هر چه بیشتر به آن نگاه کنید، ممکن است نوشته برایتان واضح تر شود و آن را ببینید. اما در نهایت پاسخ واقعی اکثر بینندگان را گیج می کند. با دقت به تصویر تست سلامت بینایی با توهم نوری نگاه کنید. شما چه نوشته ای را درون تصویر تشخیص دادید؟

این چالش که در توییتر منتشر شده است و بسیار مورد توجه قرار گرفت. یک نوشته درون تصویری عجیب پنهان شده است. آیا می توانید نوشته را ببینید؟ ممکن است ساده به نظر برسد، اما آزمون سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

در این بازی فکری سرگرم کننده، شما 12 ثانیه سریع برای یافتن یک کلمه پنهان دارید. با دقت به حروف نگاه کنید و ببینید آیا می توانید کلمه ای را که در بین آنها پنهان شده است پیدا کنید. این مانند یک بازی کوچک است که در آن از چشمان خود برای یافتن چیزی خاص استفاده می کنید.

گاهی اوقات ممکن است کلمه در دید آشکار پنهان شود، بنابراین باید به هر حرف توجه بیشتری داشته باشید. اگر فوراً آن را پیدا نکردید نگران نباشید، فقط به جستجو ادامه دهید و ببینید آیا به شما ظاهر می شود یا خیر.

شاید بپسندید

تست سلامت بینایی با توهم نوری

.

.

.

 

 

 

.

پاسخ تست سلامت بینایی با توهم نوری

توهم در واقع آزمونی برای حساسیت کنتراست چشم بیننده است. توانایی تمایز یک شی از پس زمینه آن است. در زندگی روزمره، این توانایی برای رانندگی در هوای مه آلود یا زمانی که نور کم وجود دارد مهم است. در آن زمان ها، کنتراست بین پس زمینه و شی کاهش می یابد.

بنابراین اکنون که کانون توهم نوری را می دانید، آیا می توانید تمام ارقام را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ واقعی ORANGE است. با دور شدن از مرکز، کنتراست بین حروف و پس‌زمینه کاهش می‌یابد، که دیدن کلمه را بسیار دشوار می‌کرد. اما اگر به اندازه کافی چشمک بزنید، می توانید با یک نگاه اجمالی کلمه ORANGE را ببینید! اگر واقعاً موفق به دیدن آنها شده اید، پس یکی از بهترین بینایی های جهان را دارید. شما می توانید به آن افتخار کنید.

تست سلامت بینایی با توهم نوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا