;
آرایش و زیباییدنیای مد

مراقبت از پوست در پاییز: ۵ راز مراقبت از پوست در پاییز که نمی دانستید!

مراقبت از پوست در پاییز: مراقبت از پوست همیشه کار آسانی نیست. زیرا نیاز به توجه مداوم و وقت کافی دارد. با این حال مراقبت از پوست در پاییز و زمستان کار را سخت تر می کند. هوای سرد و قرار گرفتن در معرض بادهای تند بیشتر به پوست آسیب می رساند و اگر به خوبی روتین مراقبت از پوست انجام نشود، به سادگی پوست دچار پیری می شود و شادابی و درخشش خود را از دست می دهد.

بنابراین برای حفظ جوانی و سلامت پوست در فصل پاییز باید بیشتر مراقب باشید و مراقبت های لازم پوست را انجام دهید. در بخش آرایش و زیبایی چشمک به ۵ نکته کلیدی برای حفظ سلامت و شادابی پوست در پاییز پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در مراقبت از پوست که به پوست آسیب می‌رساند!

۱.پاکسازی مداوم

برای تمیز نگه داشتن پوست و عاری از آلودگی های انباشته شده، پاکسازی صبح و شب یکی از عناصر روتین شما باید باشد. زیرا فرآیند تبدیل طبیعی سلول‌های پوست باعث ایجاد کثیفی هایی در لایه‌های بالایی می‌شود که باید قبل از استفاده از هر محصول دیگری برداشته شوند. زیرا این امر می‌تواند بر اثربخشی موادی که استفاده می کنید در نفوذ به پوست تأثیر بگذارد. به علاوه عملکرد مکانیکی پاکسازی جریان خون را افزایش می دهد و به دفع سموم کمک می کند.

مراقبت از پوست در پاییز، پاک‌کننده‌های شیر یا گلاب به اندازه‌ای ملایم هستند که می‌توان در تمام طول سال از آنها استفاده کرد، بنابراین نیازی به استفاده از فرمول‌های شیمیایی نیست. با این حال، پوست‌های خشک‌تر می‌توانند از استفاده گهگاهی از روغن‌های طبیعی برای کمک به جایگزینی چربی‌های از دست رفته و کاهش پوسته پوسته شدن سود ببرند. روغن های طبیعی پوست سرشار از آنتی اکسیدان است و همچنین به کاهش التهاب کمک می کند، بنابراین گزینه خوبی است.

مراقبت از پوست در پاییز

۲.مرطوب کردن

مراقبت از پوست در پاییز، قرار گرفتن در معرض گرمایش و بادهای تند منجر به پوست کدر و پوسته پوسته می شود. برای جلوگیری از آن، هیدراتاسیون می تواند کمک کند. زیرا اسید هیالورونیک یک عنصر کلیدی برای مرطوب کردن پوست است. بنابراین از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که حاوی اسید هیالورونیک باشد

۳.لایه برداری پاییزی

لایه برداری برای حفط جوانی و طراوت پوست بسیار مهم است. بنابراین در فصل سرد سال حتما با استفاده از مواد طبیعی و مناسب پوست تان لایه برداری را فراموش نکنید. زیرا کمک می کند تا پوست های مرده را از بین ببرد. بهتر است به صورت مرتب در هفته دو تا سه بار لایه برداری را انجام دهید. البته پس از لایه برداری حتما از یک نرم کننده خوب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: لایه برداری شیمیایی: مهم ترین مزایا و خطرات آن برای پوست

مراقبت از پوست در پاییز

۴.در تمام طول سال از ضد آفتاب استفاده کنید

مراقبت از پوست در پاییز، بزرگترین اشتباهی که می توانید مرتکب آن شوید این است که در فصل سرد سال کرم ضد آفتاب را کنار بگذارید. زیرا پوست ما در تمام طول سال توسط اشعه ماوراء بنفش آسیب می بیند، بنابراین کرم ضد آفتاب را هرگز کنار نگذارید و همیشه از آن استفاده کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب باعث می شود پوست شما آسیب نبیند و شادابی و جوانی خود را حفظ کند.

۵.تغذیه مناسب

مراقبت و درمان بیرونی پوست بسیار خوب است، اما روتین پوست پاییزی با یک رژیم غذایی مقوی و مناسب کامل می شود. هرگز تغذیه مناسب را فراموش نکنید و همواره برای حفظ سلامی و شادابی پوست تان از میوه ها و سبزیجات غافل نشوید و در کنار آن به مقدار مناسب پروتئین و خشکبار مصرف کنید. در واقع تغذیه مناسب سلامتی و جوانی شما را تضمین می کند.

مراقبت از پوست در پاییز، همچنین ارزش مصرف یک پروبیوتیک عالی مانند نوشیدنی پروبیوتیک Symprove برای بهبود سلامت روده برای شفاف‌تر شدن پوست، و مکمل امگا برای پوشاندن سلول‌ها و حفظ رطوبت در بدن است. بنابراین، در حالی که ماه‌های پاییز می‌تواند مانند کوهی برای بالا رفتن باشد، حداقل یک بهانه برای خرید محصولات مراقبت از پوست جدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: روغن های طبیعی ضد چروک: ۵ روغن جادویی ضد پیری پوست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا