;
آرایش و زیباییدنیای مد

چاق شدن صورت با ۱۱ روش خانگی شگفت انگیز

چاق شدن صورت: گونه های چاق و برجسته، زیبایی بی نظیری به صورت می دهد. برخی از شما به صورت طبیعی گونه های زیبایی دارید. اما برخی صورت ها بسیار استخوانی هستند، شما نیاز دارید تا صورت های چاق تری داشته باشید.

ممکن است راه های زیادی را امتحان کرده باشید، ولی گزینه مناسب استفاده از روش های طبیعی است. شما با روش های طبیعی می توانید در یک فرایند زمانی گونه های برجسته و صورت چاقی داشته باشید. در بخش آرایش و زیبایی چشمک به بررسی ۱۳ روش خانگی برای چاق شدن صورت پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: فیشیال صورت در منزل: ۸ بهترین فیشیال خانگی برای انواع پوست

۱.تمرینات صورت

یکی از محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌ها، انجام ورزش‌های صورت است که باعث می‌شود پوست شما سفت و چاق به نظر برسد. می توانید با تبدیل صورت خود به شکل O شروع کنید و آن را تا زمانی که ممکن است نگه دارید تا گونه هایتان پف کرده به نظر برسند.

همچنین می توانید تمرین دیگری برای صورت را امتحان کنید که در آن باید انگشتان خود را به صورت مورب از کنار دهان به سمت گونه ها بلغزانید. این کار را از هر دو طرف به مدت ۵-۱۰دقیقه امتحان کنید.

۲.ماساژ صورت

چاق شدن صورت، در کنار تمرینات وزشی برای صورت، می توانید ماساژ کامل صورت را با آووکادو، زیتون یا روغن نارگیل نیز امتحان کنید تا جریان خون در صورت شما افزایش یابد. این کار باعث می شود صورت شما چاق به نظر برسد و ممکن است گونه های پرتر به شما بدهد.

چاق شدن صورت

۳.آجیل بخورید

یکی از بهترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌های طبیعی، مصرف مواد غذایی با چربی سالم است. می توانید دانه ها و مغزها مانند بادام هندی و پسته را به رژیم غذایی خود اضافه کنید که کالری بالایی دارند و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

مصرف آجیل به افزایش رسوبات چربی روی صورت شما کمک می کند و به طور طبیعی گونه ها را چاق تر می کند.

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز گردو و آب گردو: از سلامت قلب تا تقویت حافظه

۴.ماسک سیب

چاق شدن صورت، یکی دیگر از درمان های خانگی برای گونه های چاق که اعتقاد بر این است که موثر است، ماسک صورت سیب است. سیب کلاژن را تقویت می کند و پوست را جوان می کند.

به علاوه می تواند به گرد شدن گونه های افتاده کمک کند. برای این ماسک یک سیب را له کنید و با چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

۵.شیر را با عسل بنوشید

شیر سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین است و عسل نیز کالری بالایی دارد. نوشیدن منظم شیر و عسل می تواند به افزایش وزن شما کمک کند و صورت تان را چاق و گونه ها را برجسته کند. همچنین می‌توانید از ماسک‌های عسل برای داشتن صورت هیدراته، حجیم و گونه‌های پرتر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۱ قوی ترین ماسک ضد پیری که برای جوان سازی پوست معجزه می کنند

۶.ماسک صورت گلاب و گلیسیرین

چاق شدن صورت، همچنین می توانید ماسک گلاب و گلیسیرین را برای آبرسانی و درخشندگی پوست امتحان کنید. زیرا می تواند صورت شما را سفت و گونه ها را پرتر کند. مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را در یک کاسه مخلوط کنید و از پنبه برای مالیدن ماسک روی صورت خود استفاده کنید. همچنین می توانید یک کپسول ویتامین E  را به ماسک اضافه کنید.

۷.رژیم غذایی سالم

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی برای داشتن پوستی سالم و درخشان مهم است. همچنین می تواند به افزایش شاخص توده بدنی کمک کند که ممکن است باعث چاق شدن گونه ها شود.

بیشتر بخوانید: 7 نشانه که نشان می دهد رژیم غذایی شما ناسالم است

چاق شدن صورت

۸.بادکنک

چاق شدن صورت، بادکردن بادکنک یکی از بهترین تمرینات صورت برای گونه های پف کرده در نظر گرفته می شود. زیرا به عضلات صورت فشار وارد می کند و باعث برجسته شدن گونه ها می شود.

۹.کره شیا

شی باتر حاوی اسیدهای چرب و ویتامین E است که باعث سلامت پوست می شود. می توانید گونه های خود را با کره شیا ماساژ دهید تا پوستی حجیم و تغذیه شده داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ماسک آبرسان صورت: ۷ بهترین ماسک خانگی برای آبرسانی پوست

۱۰.دانه شنبلیله

دانه های شنبلیله سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که به سلامت و سفت شدن پوست کمک می کند. می‌توانید از دانه‌های خیس‌شده شنبلیله خمیری درست کنید و به مدت ۱۰ دقیقه روی گونه‌های تان بمالید. افزودن دانه شنبلیله به رژیم غذایی روزانه نیز گزینه خوبی است.

۱۱.خود را هیدراته نگه دارید

چاق شدن صورت، پوست کم آب رنگ پریده به نظر می رسد و همچنین می تواند با خطوط ریز افتاده به نظر برسد. بنابراین، باید روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید تا پوست خود را هیدراته نگه دارید. بنابراین نوشیدن آب به درخشش و برجسته شدن گونه ها کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اگر دچار این مشکلات سلامتی هستید باید آب بنوشید + ۱۴ فایده نوشیدن آب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا