;
تفریح و سرگرمی

یکی از این زنبورها را انتخاب کن تا بفهمی آیا در زندگی استرس داری یا نه!؟

تست شخصیت استرس: آیا اخیراً احساس می کنید دچار استرس شده اید؟ تست شخصیت استرس را امتحان کنید تا بفهمید استرس دارید یا نه! این یک راه سرگرم کننده، سریع و آسان برای به دست آوردن بینش در مورد وضعیت فعلی ذهن شما است. به علاوه، تکمیل آن فقط چند دقیقه طول می‌کشد.  پس چرا آن را امتحان نمی کنید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت استرس همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت ملانصرالدین و زن ایده‌آل!

تست شخصیت استرس

آیا احساس استرس می کنید؟ با تست زنبور وزوز یا تست شخصیت استرس متوجه شوید! این تست شخصیت بینشی از سطح فعلی استرس شما و تاثیر آن بر زندگی شما ارائه می دهد.

تست شخصیت استرس از شما می خواهد که یکی از این سه زنبور را انتخاب کنید. با انجام این تست، می توانید درک بهتری از نحوه مدیریت سطوح استرس خود به دست آورید و گام هایی را برای داشتن یک زندگی متعادل تر بردارید.

شاید بپسندید: یه چشم تیزبین میتونه، دخترک سبز رو بین آدم فضایی ها پیدا کنه!

تست شخصیت استرس

شاید بپسندید: اگه همه تفاوت های تصویر ساحل استوایی را در 40 ثانیه پیدا کنی، دقت و تمرکزت 20 هست!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: دقت‌ات بالا و تیزبینی‌ات مثل عقاب باشه، تفاوتهای تصویر دخترک تو ساحل را پیدا می کنی!

تفسیر تست شخصیت استرس

اکنون که زنبور بامزه خود را انتخاب کردید بهتر است که به بخش تفسیرها مراجعه کنید. تفسیر تست شخصیت استرس می تواند شما را شگفت زده کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که ورزشکاران برای شکستنش جایزه می گیرند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان: کدام دو شهر است که بخش اول اسم آن هم نام خاک است!؟

تفسیر تست شخصیت استرس

زنبور عسل 1

کسانی که زنبور 1 را انتخاب می کنند طبیعتاً خوش بین هستند و استرس زیادی ندارند. آن‌ها از گرفتن زندگی آن‌طور که می‌آید لذت می‌برند و زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد چیزهایی نمی‌کنند که خارج از کنترلشان است. آنها دنیا را مثبت می بینند و بر آنچه می توانند برای ایجاد تفاوت انجام دهند تمرکز می کنند. افراد با این تیپ شخصیتی اغلب اوقات به راحتی روی کارها متمرکز می شوند و به راحتی تسلیم فشار یا استرس نمی شوند.

آن‌ها می‌دانند که چگونه نفس عمیق بکشند و زمانی که اوضاع بیش از حد گیج‌کننده می‌شود، استراحت کنند. پاسخ به سوال “آیا استرس دارید؟” برای کسانی که زنبور عسل 1 را انتخاب می کنند، یک نه قاطع است.

شاید بپسندید: در صورتی که قدرت دیدت بالا باشه در 10 ثانیه 5 تفاوت دو پنگوئن را پیدا می کنی!

زنبور عسل 2

کسانی که زنبور 2 را انتخاب می کنند، بسیار استرس و نگرانی دارند. آن‌ها اغلب در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که احساس می‌کنند تحت تأثیر مسئولیت‌های خود یا انتظارات دیگران قرار دارند. این می تواند منجر به بی توجهی به وظایف مهم، به تعویق انداختن کار و احساس کلی اضطراب شود.

سطح استرس آنها می تواند آنقدر بالا باشد که بر سلامت جسمانی آنها تأثیر بگذارد و سردرد، خستگی و تنش عضلانی از علائم رایج آن است. پاسخ به سوال “آیا استرس دارید؟” برای کسانی که زنبور 2 را انتخاب می کنند یک بله واضح است.

احتمالاً بپسندید:حکایت خرگوش پير و دسته فيلها!

زنبور عسل 3

کسانی که زنبور 3 را انتخاب می کنند هرگز استرس ندارند. آنها زندگی را همانطور که می آید می گیرند و هرگز اجازه نمی دهند چیزی آنها را آزار دهد. آنها تحت تأثیر وظایف یا ضرب الاجل های دشوار قرار نمی گیرند و بدون توجه به چالش هایی که با آن روبرو هستند، دیدگاه مثبت خود را حفظ می کنند. افراد با این تیپ شخصیتی به راحتی بدون احساس فشار یا اضطراب، کارهای دشوار را انجام می دهند.

رفتارهای آرام آنها آنها را به حلال مشکلات بزرگ تبدیل می کند که می توانند خارج از چارچوب فکر کنند و به سرعت راه حل های خلاقانه ارائه دهند. پاسخ به سوال “آیا استرس دارید؟” برای کسانی که زنبور عسل 3 را انتخاب می کنند یک نه قطعی است.

امیدوارم از تست شخصیت استرس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان: کدام شهر است که هم نام شهر است و هم زیورآلات پا!؟

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگه پرنده های استتار شده میون برف رو تو تصویر تشخیص بدی، چشات مثل شاهینه!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: چیستان: دو مادر و دو دختر در یک خانه مشغول آشپزی هستند اما سه نفر در خانه حضور دارند؛ چطور ممکن است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام حیوانی است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:کدوم یکی از این افراد اولویت دارند که درمان شوند!؟ | پاسخ تان نکات جالبی را درباره تان روشن می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آیا میتونی در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی!؟

شاید برایتان جالب باشد

اگه نابغه ای در 10 ثانیه معادله غلط تصویر را اصلاح کن!

نقطه ضعف ات چیه!؟ یکی از دسته گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

 چیستان: یک پرنده است که اگر نامش را به دو نیم تقسیم کنیم، نام دو شهر می شود!؟

اگر در یک نگاه ناهماهنگی و نکته موجود در تصویر حیوانات را پیدا کنی، واقعا نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

دکمه بازگشت به بالا