;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

تست شخصیت شناسی براساس منظره:تست های شخصیت شناسی تصویری این روزها در شبکه های اجتماعی طرفداران فراوانی پیدا کرده اند. شما با انتخاب یکی از تصاویر می توانید، اطلاعات جالبی درباره شخصیت خود را بفهمید. کافی است با صداقت انتخاب خود را انجام دهید و سپس به تفسیر انتخاب خود مراجعه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با یک تست شگفت انگیز همراه شماست. کافی است یکی از مناظر را انتخاب کنید. ببینید که چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند. تست شخصیت شناسی براساس منظره از جمله تست هایی است که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد.

شاید بپسندید: اگر ریاضیدانی سریع بگو که با توجه به معادلات بالا به جای علامت سوال، چه عددی باید قرار داد!؟

تست شخصیت شناسی براساس منظره

تصویر را با دقت نگاه کنید. این تصویر می تواند اطلاعات عجیبی درباره شخصیت شما ارائه دهد. کافی است چشمان خود را ببندید. سپس به تصویر نگاه کنید. اولین منظره ای که نظر شما را به خود جلب کرد را یادداشت کنید. منظره ای را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذابیت دارد، زیرا نماد شخصیت شماست.

احتمالاً بپسندید: چمدان برای کدامیک از این دو دختر است!؟ | خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت شناسی براساس منظره

انتخاب منظره شماره 1

اگر در تست شخصیت شناسی براساس منظره، شما منظره اول را انتخاب کردید به این معنی است که شما فردی بی خیال و شوخ طبع هستید. شما برای آزادی بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستید و نمی توانید خود را با تعهدات بیش از حد مقید کنید. همین موضوع باعث شده که در انتخاب شغل همیشه دچار مشکل هستید. شما دوست دارید که شغل آزاد داشته باشید. شغلی که به شما امکان دهد رئیس خود باشید. در این حالت شما بیشتر احساس راحتی می کنید. چرا خود را در قبال کار شخصی خودتان مسئول می دانید. پاسخگویی در قبال دیگران برای شما سخت است و ممکن است احساس ناراحتی کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پسر ثروتمند: کدومشون پولدارتره؟؟

انتخاب منظره شماره 1

شما از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید زیاد به دیگران تکیه کنید. شاید بزرگترین نقطعه ضعف شما سادگی تان باشد. به این معنی که ترجیح می دهید، وقت خود را برای شگفتی های دنیا که ارزش چندانی برای توجه ندارد، صرف کنید. هیچ عجله ای ندارید که به مانند اکثریت مردم در حال عجله و فعالیت های مختلف باشید.

شاید بپسندید: فقط کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه دزد را پیدا می کند!

انتخاب منظره شماره 2

اگر منظره دوم در تست شخصیت شناسی براساس منظره، انتخاب شما باشد، باید گفت که شما فردی بسیار درونگرا هستید. از آن جمله افرادی را که تنهایی را دوست دارد. تنهایی سفر کردن برای شما بسیار هیجان انگیز است. هیچ چیز را بر تنهایی خود ترجیح نمی دهید. این مسئله سبب می شود که در تنهایی بیشتر فکر کنید و ذهن تان، فعال تر باشد. این مسئله به شما امکان می دهد که هر چیزی را که در ذهن دارید مشاهده کنید. سپس پس از مشاهده دقیق به آنها فکر کنید و اگر مسئله ای باشد، آن را به راحتی حل کنید.

شاید بپسندید: آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

انتخاب منظره شماره 2 

نگاه شما به دنیا متفاوت تر از هر کسی است. روشی که شما دنیا را می بینید منحصر به فرد و متمایز است، زیرا ذهن شما به روش غیر متعارف کار می کند. زمانی که تنها هستید، ذهن شما همیشه درگیر افکار عمیق است. ارتباطات شما بسیار محدود است و تنها می توانید با افرادی که به آنها اعتماد دارید، روابط کم اما نزدیک برقرار کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با سگ فانتزی: قدرت بینایی و تمرکزتان را با پیدا کردن سگ فانتزی، اثبات کنید!

انتخاب منظره شماره 3

اگر منظره سوم را در تست شخصیت شناسی براساس منظره انتخاب کردید، زندگی شما پر از خنده و لذت می شود. شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تا حد امکان با مردم ارتباط برقرار کنید. مسیر ایده آل شما در زندگی، مسیری است که پر از رنگ های زنده، زیبایی و سرگرمی باشد. شما برای سفر ارزش زیادی قائل هستید تا مقصد. از نظر شما زندگی یک سفر است تا مقصد.

احتمالاً بپسندید: سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

انتخاب منظره شماره 3

روح کنجکاویی دارید و همیشه در معرض تجربیات جدید هستید. دوست دارید با مردم گفتگو کنید و می توانید بسیار شوخ طبع باشید. بسیاری از مردم دوست دارند در اطراف شما باشند، زیرا شما کاریزماتیک هستید و به مردم آرامش می دهید. به این ترتیب می توان گفت که برون گرایی، شاخصه و ویژگی اصلی شماست.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

انتخاب منظره شماره 4

کسانی از شما که منظره شماره 4 را در تست شخصیت شناسی براساس منظره انتخاب کرده اید را می توان به عنوان افرادی که عاشق ماجراجویی هستند، دسته بندی کرد. شما دائماً در حال حرکت به جلو هستید. از سوی دیگر شما عاشق مقابله با چالش ها هستید، پس جرأت می کنید بدون تردید از پس هر چالش یا مانعی بر بیائید.

شاید بپسندید: آزمون یافتن تفاوت تصویر خرس: به تیزبینی خودت اطمینان داری، پس تفاوت های دو خرس را پیدا کن!

تست شخصیت شناسی براساس منظره

شما تکانشی هستید و از غریزه خود پیروی می کنید، بنابراین گاهی اوقات قبل از فکر کردن به همه چیز عمل می کنید. همانطور که اشاره شد شما عاشق خودانگیختگی هستید و همیشه در معرض چالش هستید. تلاش کنید که این حس را کنترل کنید، چون ممکن است زندگی اطرافیانتان را با مشکل روبرو سازد.

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و دقت‌ات رو با پیدا کردن محصولی که فقط یکی از آن در یخچال موجود است، محک بزنید!

انتخاب منظره شماره 5

برای کسانی که منظره پنجم را در تست شخصیت شناسی براساس منظره انتخاب کردند، تفسیر متفاوتی وجود دارد. شما از آن دسته افرادی هستید که برای آرامش و سکوت ارزش قائل هستید. این بدان معناست که دوست دارید همه چیز را مرتب کنید تا بتوانید آرامش کامل داشته باشید. شما سفری را ترجیح می دهید که به خوبی سازماندهی شده باشد تا به آرامی و بدون وقفه پیش برود. از سفرها و اعمال بدون برنامه ریزی متنفر هستید و بدون برنامه ریزی کاری نمی توانید انجام دهید.

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت شناسی با تابلو نقاشی: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟

تست شخصیت شناسی براساس منظره

شما تمایل دارید از کارهای دشوار دور بمانید و به احتمال زیاد ساده ترین راه را برای انجام کارها انتخاب خواهید کرد. به گفته شما، زندگی در حال حاضر چالش برانگیز است، بنابراین شما نمی خواهید آن را برای خود سخت تر کنید. شما بسیار متواضع و با ملاحظه هستید، زیرا دوستانتان برای راهنمایی و حمایت به شما متکی هستند.

شاید بپسندید: یکی از گل های تصویر را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

انتخاب منظره شماره 6

اگر منظره ششم را در تست شخصیت شناسی براساس منظره انتخاب کردید از آن دسته افرادی هستید که از تنها بودن خود راضی هستید. ترجیح می دهید در دفتر، محل کار و یا شرکت خودتان باشید تا در جمع افراد دیگر. شما می توانید بیشتر روزهای خود را تنها و بدون تنهایی و بی حوصلگی بگذرانید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

تست شخصیت شناسی براساس منظره

در زندگی، شما همیشه قبل از اقدام به دنبال درک کامل یک موقعیت هستید. از حضور در مکان های شلوغ بدتان می آید، زیرا احساس خفگی می کنید. شما همچنین دوست دارید فقط چند همراه با روابط کم داشته باشید، اما آنها برای شما بسیار ارزشمند هستند، زیرا معتقدید که کیفیت بسیار برتر از کمیت است.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز با اشتباهات تصویر: اگر خود را نابغه می دانید، 10 اشتباه تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

اگر قبول دارید که این ویژگی های شخصیتی در مورد شما صادق است؟ آیا انتخاب شما نکاتی را در مورد شخصیت شما در این تست سرگرم کننده نشان داد؟ شما همواره می توانید این تست ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: تیزبینی خودتان را با پیدا کردن اتومبیل متفاوت در 7 ثانیه محک بزنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

امیدوارم از آزمون ریاضی جذاب و چالشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود

 

فکر میکنی خیلی نکته سنج و تیزبینی، پس رباینده عروس را پیدا کن!

قابل توجه باهوشا: این سوال ریاضی می تواند ضریب هوشی بالای شما را اثبات کند!

آزمون شناسایی قاتل مرد بر زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

اگه فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، پس بگو این عکس چه مشکلی دارد؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. نمی دونم این تست ها تا چه حد از نظر علمی معتبر هستن ولی اغلب به خود شناسی کمک می کنن.

  2. واااییییی من تصویر پنج رو انتخاب کردم … حتی یک کلمش هم اشتباه نبود!!!! خیلی جالبه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا