;
تفریح و سرگرمی

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: تیزبینی خودتان را با پیدا کردن اتومبیل متفاوت در 7 ثانیه محک بزنید!

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: باید گفت که تصاویر متعددی با خطاهای فاحش در اینترنت برای سنجش توانایی های ذهنی و مغزی موجود است. تصاویر و سازندگان، معماهای تصویری تلاش دارند تا نوع نگاه کلی و بعضاً سطحی افراد را تغییر دهند. این سطح نگری سبب شده است تا مغز به جزئیات بی توجه شده و کلی نگری در افراد افزایش پیدا کند. مجله خبری چشمک هر روز با نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری با شما همراه است.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

طراح و سازنده آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت معتقد است که سطح سختی و چالشی این آزمون به اندازه ای سخت است که تنها افراد کمی می توانند در کمتر از 7 ثانیه آن را حل کنند. همانطور که اشاره شد بسیاری از افراد مغز خود را به کلی نگری عادت داده اند. لذا طبیعی است که چنین افرادی نتوانند در مدت زمان 7 ثانیه ای این آزمون را حل کنند. اما در صورتی که مغز شما فعال و توانائیهای شناختی شما قدرتمند باشد، شما می توانید در زمان مشخص شده این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: فکر میکنی خیلی نکته سنج و تیزبینی، پس رباینده عروس را پیدا کن!

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت

با توجه به آنچه گفته شد، شاید چندان غیر عادی نباشد که امروزه صفحات سرگرمی و بازی های فکری در شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی داشته باشد. شبکه های اجتماعی نقش فعالی در زندگی انسان ها پیدا کرده است. سوالات وپازل های تصویری این شبکه ها، علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان خود، سبب می شود تا دقت، توجه و تمرکز افراد را افزایش دهد. بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک با آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت با شماست. تلاش کنید در زمان مشخص شده 7 ثانیه، آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

شما در تصویر آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت، تعداد زیادی اتومبیل مشاهده می کنید. طراح به گونه ای این تصویر را طراحی کرده است که از هر اتومبیل رنگی یک جفت در تصویر موجود است. اما از یکی از اتومبیل ها تنها یک عدد وجود دارد. آیا شما می توانید در زمان مشخص شده، آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت را حل کنید.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: این سوال ریاضی می تواند ضریب هوشی بالای شما را اثبات کند!

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت

احتمالاً بپسندیدآزمون هوش ثروت باد آورده و معجزه آسا نصیب کدام خانوم خواهد شد؟!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

پاسخ آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت

آیا پاسخ صحیح و اتومبیل متفاوت را در تصویر شناسایی کردید!؟ همانطور که در ابتدای متن هم گفته شد، صدها معما و چالش تصویری را می توان در شبکه های اجتماعی پیدا کرد، اما این آزمون از جمله سخت ترین آنهاست. اکنون که در زمان 7 ثانیه این معمای تصویری را نتوانستید حل کنید ما از شما دعوت می کنیم تا 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید. احتمالا در 5 ثانیه دوم بتوانید بر آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت غلبه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز با اشتباهات تصویر: اگر خود را نابغه می دانید، 10 اشتباه تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون یافتن تفاوت تصویر خرس: به تیزبینی خودت اطمینان داری، پس تفاوت های دو خرس را پیدا کن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت شناسی با تابلو نقاشی: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟

پلسخ آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: در تصویر زیر اتومبیل متفاوت علامتگذاری شده است. شما چقدر به پاسخ نزدیک شدید؟

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و دقت‌ات رو با پیدا کردن محصولی که فقط یکی از آن در یخچال موجود است، محک بزنید!

پاسخ اتومبیل متفاوت

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

امیدوارم از آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده:5 تفاوت دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید:اگر ریاضیدانی سریع بگو که با توجه به معادلات بالا به جای علامت سوال، چه عددی باید قرار داد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:فقط کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه دزد را پیدا می کند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:تست بینایی خرس قطبی: شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا خرس قطبی را در تصویر پیدا کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل مرد بر زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

برایتان جالب خواهد بود

بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

اگه فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، پس بگو این عکس چه مشکلی دارد؟

 آزمون شناسایی سایه صحیح: کدوم یکی از سایه ها مربوط گوسفند زبل و بامزه ماست!؟

اگه تفاوتهای دو تصویر را پیدا کردی،بخاطر قدرت چشمات اسفند دود کن تا چشم نخوری!؟

بگو تو نگاه اول چه چیزی تو تصویر دیدی تا بگم چه جور آدمی هستی!؟

 آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

دکمه بازگشت به بالا