;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: یکی از بخش های جالب در شبکه های اجتماعی، بخش تفریح و سرگرمی است. این قسمت از شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. دلایل زیادی برای این علاقمندی موجود است. از سرگرم کردن افراد گرفته تا تمرین ورزشی برای مغز تا رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای فردی. بر همین اساس مجله خبری چشمک تلاش دارد که جدیدترین و چالشی ترین معماها و سواالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده:5 تفاوت دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی  از جمله آزمون هایی است که توانسته است ذهن بسیاری از افراد را به چالش بکشد. چه کسی شانس زنده ماندن دارد؟ برای رمزگشایی این آزمون شما نیاز دارید ابتدا از تمام مهارت های فردی خود استفاده و در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی از قوه ادراک و منطق خود بهره ببرید. ما مطمئن هستیم که رمزگشایی این آزمون در 7 ثانیه برای افرادی که دارای تیزبینی عالی و همچنین سطح هوش بالا هستند، بسیار آسان است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز با اشتباهات تصویر: اگر خود را نابغه می دانید، 10 اشتباه تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

امروز، محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، معمای تصویری جدیدی را به شما به اشتراک گذاشته است. آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی هنوز در بسیاری از شبکه های اجتماعی ترند بوده و مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کرده است. 72٪ از کاربران موفق به یافتن پاسخ در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای نشده اند. آیا شما جرات شرکت در آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی را دارید؟

در آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی ،شما گروهی از افراد را مشاهده کنید که از یک وسیله بازی در شهربازی آویزان مانده اند. گویا وسیله دچار یک مشکل شده است و کارشناسان معتقدند طی 21 دقیقه دیگر این وسیله بازیابی خواهد شد. افراد حاضر در این وسیله بازی تاکنون به این وسیله بازی به گونه ای متصل مانده اند، اما تنها یکی از این افراد شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد. با توجه به اینکه این وسیله دو دقیقه دیگر راه اندازی خواهد شد.

به نظر شما کدامیک نجات خواهد یافت. یادتان باشد فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و دقت‌ات رو با پیدا کردن محصولی که فقط یکی از آن در یخچال موجود است، محک بزنید!

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی همسر بابانوئل: تقریباً هیچ کسی نمی تواند همسر بابانوئل را در 3 ثانیه پیدا کند!

.

.

 

 

شاید بپسندید: ثابت کن ریز بین هستی! آیا قادر هستی خوک را در یک نگاه پیدا کنی؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

پاسخ آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

مدت زمان 7 ثانیه ای شما به پایان رسیده است. اگر در تلاش رسیدن به پاسخ هستید می توانید از 5 ثانیه اضافی استفاده کنید. زمان را از دست ندهید و جزئیات تصویر آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی را بهتر بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پانداهای مخفی: 12 پاندای مخفی را در این تصویر پیدا کرده و تیزبنی خود را اثبات کنید!

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن متأهل: تیزبینی و نکته سنجی خودت را با پیدا کردن زنی که متأهله، اثبات کن!

پاسخ آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: شخصی که ممکن است زنده بماند، فرد سمت راست تصویر است. پای این فرد توسط طنابی به این وسیله گیر کرده است و به او اجازه می دهد که راحت تر خود را به وسیله متصل نگه دارد. بقیه افراد ممکن است یه زودی خسته شده و جان خود را ازدست بدهند.

شاید بپسندید: آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

پاسخ شناسایی خوش شانس

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد بی مسئولیت: چه کسی در معرض خطر است؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انتخاب ماسک:یک ماسک را انتخاب کنید تا بگم تو زندگی واقعاً دنبال چی هستی!؟

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تست شناسایی تفاوتهای تصویر خانم موشه: اگر تفاوت های دو تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنی، دقت ات عالیه!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: یکی از گل های تصویر را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی با یافتن حرف A: فکر می کنی چشمات مثل عقاب تیزه، پس حرف A را پیدا کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی انسان واقعی:اگه نکته سنج باشی، در یک نگاه انسان واقعی را در میان ربات ها پیدا کنید!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

برایتان جالب خواهد بود: سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: سوال هوش باورناپذیر: حرف کی رو باید باور کرد؟!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شخصیت شناسی جالب: کدامیک از زنان، فرزند واقعی خود را بغل کرده است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد کودک ربا: چه کسی قصد کودک ربایی دارد؟ | مرد دلقک یا پیرمرد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی آدم دغل قابق: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

برایتان جالب خواهد بود

چمدان برای کدامیک از این دو دختر است!؟ | خود را بهتر بشناسید!

تست قدرت بینایی با سگ فانتزی: قدرت بینایی و تمرکزتان را با پیدا کردن سگ فانتزی، اثبات کنید!

خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

اگر ریاضیدانی سریع بگو که با توجه به معادلات بالا به جای علامت سوال، چه عددی باید قرار داد!؟

فقط کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه دزد را پیدا می کند!

 آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. اولا طناب نیس و به میله ایمنی گیر کرده
    دوما اونم ممکنه پاش خسته بشه
    سوما اونی که پیراهنش گیر کرده چرا باید خسته بشه؟!

  2. فرد سمت چپی خوش شانس هست
    چون بوسیله پیراهنش گیر کرده و دیگه از خستگی عضلانی خبری نیست

    1. ببخشیدا ولی کدوم طناب؟ نه کدوم طناب؟ هرگاه ممنکه باش سر بخوره بیوفته پایین اگر خستگی عضلانی رو ملاک بزاریم خب اون که لباسش گیر کرده نزده میمانه اما بازم ممکنه لباسش پاره بشه یا از میله جداشه ولی شما خستگی عضلانی رو ملاک گذاشتی اون

    2. لباسش چقدر میخواد دوام بیاره اخر که پاره میشه بعد میوفته امن ترین جیز همون اپش هست لباسش سریع پاره میشه

  3. سلام چه ربطی داره پیراهن نازک هست فرد هم سنگین و جاذبه هم حساب کنید پیراهن اونقدر دوام نمی یاورد زن هم به زودی انگشتانش خسته میشود مرد با لباس ابی هم همینطور بلاخره خسته میشود ولی مرد با پایش خودش را نگه داشته و پا از دست قوی تر است پس اون هست که احتمال زنده ماندنش بیشتر است

    1. عزیزم اون کمربند ایمنی مگه چقدر می‌تونه دوام بیاره در برابر وزن اون پسر دختر امکان زنده ماندنش بیشتره چون اگر دقت کنی یکی مونده به اولین کابینه و کابین ها دارن به سمت پایین میرن و کم کم صاف میشن و دختر همه دستش خسته نمیشه چون حداقل می‌تونه ۱ دقیقه دوام بیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا