;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی پانداهای مخفی: 12 پاندای مخفی را در این تصویر پیدا کرده و تیزبنی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی پانداهای مخفی: در تصویر فوق به غیر از پانداهایی که در تصویر کاملا مشخص هستند، 12 پاندای مخفی نیز وجود دارد. شناسایی این پانداهای مخفی تنها برای کسانی که دارای تیزبینی و دقت بالا هستند در 11 ثانیه امکان پذیر است. در واقع شما با کمک آزمون شناسایی پانداهای مخفی می توانید میزان قدرت چشم و دقت و تمرکز خود را آزمایش کنید.

اکنون سعی کنید در مورد پاسخ آزمون شناسایی پانداهای مخفی، عمیقآً فکر کنید و آن را به دوستان خود منتقل کنید. نزدیک به 32 درصد از کاربران در 11 ثانیه اول توانستند که پانداهای مخفی تصویر را پیدا کنند. آیا شما می توانید در زمان مشخص شده تمام این پانداها را شناسایی کنید. با آزمون شناسایی پانداهای مخفی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی پانداهای مخفی

مجله خبری چشمک با یک آزمون و یک تست جدید دیگر برای سنجیدن میزان دقت، بینایی و تمرکز تان با شما همراه است.  همان گونه که بارها اشاره شده است، ذهن و مغز آدمی نیاز به تحرک و فعالیت دارد. وا داشتن مغز برای فعالیت می تواند، عملکرد این عضو حیاتی بدن را افزایش دهد.افزایش عملکرد مغز، خود می تواند به صورت مستقیم در رشد توانائیهای شناختی افراد موثر باشد. بر همین اساس امروز هم بخش تفریح و سرگرمی مجله اینترنتی چشمک با شماست با یک تست تصویری دقت مغز شما. پس با ما همراه باشید.

شما در تصویر آزمون شناسایی پانداهای مخفی با یک تصویر جالب و زیبا روبرو هستید. شما شاهد حضور سه پاندا در تصویر هستید. در نگاه اول همین تصور برای هر کسی ایجاد می شود. اما اگر دقت کنید می توانید پانداهای مخفی زیادی را در تصویر مشاهده کنید. شناسایی تمام پانداهای مخفی در 11 ثانیه به این معناست که شما دارای تیزبینی فوق العاده هستید. با هم تصویر آزمون شناسایی پانداهای مخفی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شخصیت شناسی جالب: کدامیک از زنان، فرزند واقعی خود را بغل کرده است!؟

آزمون شناسایی پانداهای مخفی

احتمالاً بپسندید: نکته عحیبی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین، قادر به شناسایی آن است!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگر فکر می کنی ذهن و هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

پاسخ آزمون شناسایی پانداهای مخفی

اگر آنها را نیافتید به پایین صفحه بروید و پانداهای های علامت گذاری شده را ببنید. می توانید زمان بیشتری را برای دیدن جزئیات داشته باشید. ما در پایان مطلب تصویر علامتگذاری شده را برای شما ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن متأهل: تیزبینی و نکته سنجی خودت را با پیدا کردن زنی که متأهله، اثبات کن!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور مخفی:نکته سنجی‌ات شبیه هرکول پوارو باشه، سریع مأمور مخفی را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون شناسایی پانداهای مخفی: شما می توانید در تصویر پائین تمام پانداهای مخفی شده را ببینید. به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

پاسخ شناسایی پانداهای مخفی

شاید بپسندید: چالش تصویری شکارچی و خرس قهوه ای: خرس قهوه ای مخفی را که در کمین شکارچی است را پیدا کنید!

امیدوارم از آزمون شناسایی پانداهای مخفی در تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل خونسرد: اگه ضریب هوشت بالاست، زن قاتل را پیدا کن!.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

جالب خواهد بود: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه صحرا: به تیزبینی و دقت ات می بالی، بگو که اشتباه این تصویر دقیقاً چیه!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر بابانوئل: تقریباً هیچ کسی نمی تواند همسر بابانوئل را در 3 ثانیه پیدا کند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون هوش با کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی انسان واقعی:اگه نکته سنج باشی، در یک نگاه انسان واقعی را در میان ربات ها پیدا کنید!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی فرد بی مسئولیت: چه کسی در معرض خطر است؟

 شناسایی فرد کودک ربا: چه کسی قصد کودک ربایی دارد؟ | مرد دلقک یا پیرمرد!؟

تست شخصیت شناسی با تابلو نقاشی: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟

 آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

تست قدرت تمرکز با اشتباهات تصویر: اگر خود را نابغه می دانید، 10 اشتباه تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا