;
تفریح و سرگرمی

اگر فکر می کنی ذهن و هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک: یکی از تمرینات اصلی برای کسانی که تقاضای حضور در بخش تحقیقات پلیس دارند، آزمودن میزان تیزهوشی و نکته سنجی این افراد است. کارآموزان با انواع و اقسام سوالات هوشی مورد آزمایش قرار می گیرند. صحنه های جرم برای آنان ترتیب داده می شود و از آنان خواسته می شود تا در زمانی مشخص به همه آن ها پاسخ دهند. در آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک شما با یک نمونه بسیار ساده از همین سوالات روبرو هستید. باید بتوانید آدم ربای تصویر را در 3 ثانیه شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

بدین ترتیب این بازی فکری تصویری جدید که تحت عنوان آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک در فضای مجازی منتشر شده است، ذهن و فکر اشتراک کنندگان را به چالش می کشد. بدین ترتیب شما می توانید به کمک این آزمون تمام حواس و مهارت های شناختی خود را محک بزنید. شما باید بتوانید این آزمون را در مدت زمان مشخص رمزگشایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پانداهای مخفی: 12 پاندای مخفی را در این تصویر پیدا کرده و تیزبنی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک

پس جرات کنید این معمای تصویری را تنها در 3 ثانیه حل کنید. با این معمای تصویری ثابت کنید که یک “نابغه” هستید. شما باید به دنبال پاسخ این سوال در آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک  باشید: آدم ربای خطرناک کیست؟ در این تمرین تصویری جدید شما می توانید 3 مرد را با لباس گوزن ، بابانوئل و یک جن مشاهده کنید، اما یکی از آنها یک آدم ربا خطرناک است که توسط پلیس تحت تعقیب است.

اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک را با هم مرور می کنیم. با دقت به تصویر نگاه کنید. تلاش کنید تمام جزئیات تصویر را با دقت مورد بررسی قرار دهید. راز موفقیت شما در این آزمون، توجه، دقت و تمرکز صد در صدی است. یادتان باشد که زمان شما بسیار محدود است. 3 ثانیه زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک

 

احتمالاً بپسندید: نکته عحیبی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین، قادر به شناسایی آن است!.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن متأهل: تیزبینی و نکته سنجی خودت را با پیدا کردن زنی که متأهله، اثبات کن!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی انسان واقعی:اگه نکته سنج باشی، در یک نگاه انسان واقعی را در میان ربات ها پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک

پاسخ آزمون را به دست آوردید؟ اگر به دنبال پاسخ هستید بهتر است بیشتر به تصویر آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک  نگاه کنید. اگر چه زمان شما به پایان رسیده است. اما در تلاش دوم، 5 ثانیه فرصت دارید. بهتر است تلاش خود را انجام دهید.

جالب خواهد بود: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

 

.

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور مخفی:نکته سنجی‌ات شبیه هرکول پوارو باشه، سریع مأمور مخفی را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک : آدم ربا مردی است که لباس بابا نوئل را پوشیده است. شما اگر دقت می کردید می توانستید  درون گونی او انگشتان دست یک نفر را ببینید.

شاید بپسندید: آزمون شخصیت شناسی جالب: کدامیک از زنان، فرزند واقعی خود را بغل کرده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا

شاید بپسندید: آزمون شناخت شعبده باز فیک کیه؟ اونایی که ذهن پویا دارن می فهمن!

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم ربای خطرناک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت دو گرگ باشخصیت:فقط تیزبینا میتونند تفاوتای این دو تا گرگ شهری راپیدا کنند!؟

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده:5 تفاوت دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد دختر: باهوشی بگو، کدوم یکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد این دختر خانم زیباست!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: چالش تصویری شکارچی و خرس قهوه ای: خرس قهوه ای مخفی را که در کمین شکارچی است را پیدا کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون هوش با کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: اگر فکر می کنی ذهن و هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه صحرا: به تیزبینی و دقت ات می بالی، بگو که اشتباه این تصویر دقیقاً چیه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی همسر بابانوئل: تقریباً هیچ کسی نمی تواند همسر بابانوئل را در 3 ثانیه پیدا کند!

شناسایی فرد بی مسئولیت: چه کسی در معرض خطر است؟

 شناسایی فرد کودک ربا: چه کسی قصد کودک ربایی دارد؟ | مرد دلقک یا پیرمرد!؟

تست شخصیت شناسی با تابلو نقاشی: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟

 آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا