;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش با کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

آزمون هوش با کتری  : اگر فکر می کنی خیلی باهوشی و رو دست نداری، امروز با یک آزمون هوش جالب می توانید خودتان را بسنجید. سوال آزمون بسیار ساده است: کدام کتری  چای بیشتری دارد؟ این چالش تصویری از جمله چالش هایی است که تنها باهوش ها می توانند در 4 ثانیه آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش با کتری  همراه باشید.

در این چالش ویروسی باید مغز خود را به کار ببندید، زیرا باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. در آزمون هوش با کتری  سلول های خاکستری مغز شما مجبرو به فعالیت بیشتر خواهند شد. این فعالیت مثبت بر روی توانایی های شناختی شما نیز تأثر گذاشته و سبب می شود که شما موثرتر و دقیق تر فکر کنید و عمل کنید. از سوی دیگر عملکرد بیشتر مغز در جهت حفظ سلامتی آن نیز بسیار مهم است.

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی ذهن و هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

آزمون هوش با کتری

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، زمان آن فرا رسیده است که هوش خود را به کار بگیرید، زیرا در این چالش ویروسی باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. شما باید از عقل خود به هر نحوی استفاده کنید و برای این کار فقط 4 ثانیه کوتاه فرصت خواهید داشت. آماده اید؟ خوب، “مغز” خود را به کار بیاندازید.

ما در تصویر چالش تصویری دو کتری  را به شما نشان می دهیم. در اینجا، شما باید تعیین کنید که کدام یک بیشترین مقدار چای را دارد. از ظرفیت فکری خود استفاده کنید و اجازه ندهید که فکرتان تحت تأثیر تصویر و شرایط قرار بگیرد. با دقت به تصویر آزمون هوش با کتری  نگاه کنید و در نهایت اشاره کنید که پاسخ صحیح کدام است. باز هم تأکید می کنیم که زمان شما محدود است و شما در زمان تعیین شده باید بتوانید آزمون هوش با کتری  را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پانداهای مخفی: 12 پاندای مخفی را در این تصویر پیدا کرده و تیزبنی خود را اثبات کنید!

آزمون هوش با کتری

احتمالاً بپسندید: نکته عحیبی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین، قادر به شناسایی آن است!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن متأهل: تیزبینی و نکته سنجی خودت را با پیدا کردن زنی که متأهله، اثبات کن!

پاسخ آزمون هوش با کتری

شما 4 ثانیه فرصت داشتید و اکنون که به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که زمان شما به پایان رسیده است. شما فقط 4 ثانیه در تلاش اول فرصت داشتید. اگر هنوز اشتیاق به پاسخگویی دارید، 5 ثانیه دیگر زمان در اختیارتان قرار می گیرد.

جالب خواهد بود: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت دو گرگ باشخصیت:فقط تیزبینا میتونند تفاوتای این دو تا گرگ شهری راپیدا کنند!؟

.

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور مخفی:نکته سنجی‌ات شبیه هرکول پوارو باشه، سریع مأمور مخفی را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون هوش با کتری : اولین کتری از سمت چپ، همان کتری است که بیشترین مقدار میزان چای را در خود نگه داشته است. کافی است که لوله کتری  ها و محل قرار گرفتن آن ها توجه می کردید. دهانه کتری  اول به سمت بالا است و مانند دیگری پایین نیست که به راحتی بعد از ریختن مقداری چای، مایع چای از آن سرازیر شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تصویر سگ در تصویر: اگر تیزبین باشی در یک نگاه سگ مخفی شده تصویر را پیدا می کنی!

پاسخ کتری

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل خونسرد: اگه ضریب هوشت بالاست، زن قاتل را پیدا کن!

امیدوارم از آزمون هوش با کتری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: چالش تصویری شکارچی و خرس قهوه ای: خرس قهوه ای مخفی را که در کمین شکارچی است را پیدا کنید!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه صحرا: به تیزبینی و دقت ات می بالی، بگو که اشتباه این تصویر دقیقاً چیه!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: اگر فکر می کنی ذهن و هوش کارآگاهی داری، در 3 ثانیه آدم ربای خطرناک را شناسایی کن!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی انسان واقعی:اگه نکته سنج باشی، در یک نگاه انسان واقعی را در میان ربات ها پیدا کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد دختر: باهوشی بگو، کدوم یکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد این دختر خانم زیباست!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

برایتان جالب خواهد بود

 

شخصیت شناسی جالب: کدامیک از زنان، فرزند واقعی خود را بغل کرده است!؟

آزمون شناسایی همسر بابانوئل: تقریباً هیچ کسی نمی تواند همسر بابانوئل را در 3 ثانیه پیدا کند!

شناسایی فرد بی مسئولیت: چه کسی در معرض خطر است؟

 شناسایی فرد کودک ربا: چه کسی قصد کودک ربایی دارد؟ | مرد دلقک یا پیرمرد!؟

تست شخصیت شناسی با تابلو نقاشی: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. باید پرسید کدام کتری گنجایش بیشتری داره، وگرنه ممکنه یکیش اصلا آب یا چای توش نباشه

  2. اصلا تو کتری چای دم میکنن؟ ما که توی کتری آب جوش میاریم.. چای رو توی قوری درست میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

دکمه بازگشت به بالا