;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: در تصویر یک حیوان پنهان شده است، اما بیش از 90 درصد از افرادی که سعی در یافتن آن دارند، شکست می خورند. آیا فکر می کنید می توانید آن را پیدا کنید؟ خوب، شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا ببینید چه حیوانی بین خطوط پنهان شده است. اگر بتوانید به درستی تشخیص دهید که چه چیزی در آن پنهان شده است، از همه کسانی که سعی در حل این معمای تصویری داشتند تیزبین تر هستید. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم دغل قابق: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند؟

آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان

ما در وب جست‌وجو کرده‌ایم تا بهترین بازی‌های فکری و چالش‌های تصویری را برای به اشتراک گذاشتن با شما پیدا کنیم. پس از انتخاب دقیق بهترین ها، بالاخره یکی را پیدا کردیم که فکر می کنیم مهارت های تصویری شما را بهتر و دقیق تر مورد آزمایش قرار می دهد! برای یافتن پاسخ آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان امروز باید از تمام نیروی مغز خود استفاده کنید. به تصویر زیر نگاهی بیندازید و به ما اطلاع دهید که آیا می توانید ببینید چه حیوانی در داخل آن پنهان شده است.

خطوط زیادی خواهید دید و ممکن است به نظر برسد که تصویر در حال حرکت است. با این حال، ما به شما اطمینان می دهیم که این فقط یک ترفند است! این یک تصویر ثابت است و اگر درست به آن نگاه کنید، حیوان خاصی را خواهید دید. شکل این حیوان غیرقابل انکار است. مطمئناً آن را با هیچ موجود دیگری در این سیاره اشتباه نخواهید گرفت. به یاد داشته باشید، شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا حیوان پنهان شده در تصویر آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان را به درستی حدس بزنید. آماده؟ بیا بریم!

شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرزند خوانده: آیا می توانید بگوئید کدامیک از دو کودک، به فرزندخواندگی گرفته شده است؟

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زن مطلقه: کدامیک از زنان تصویر یک زن مطلقه است!؟

.

.

.

.

احتمالاًبپسندید: تست شخصیت با درخت مورد علاقه: کدوم درخت را می پسندی تا بگم دقیقا کی هستی!؟

پاسخ آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان

متوجه شدی که چه حیوانی بین خطوط آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان پنهان شده است؟ ؟ اگر در تلاش برای شناسایی آن مشکل دارید، کمی سر خود را به اطراف حرکت دهید. سعی کنید دید خود را به طرق مختلف تنظیم کنید. آیا  اگر سر خود را به گونه ای کج کنید واضح تر است؟ اگر به سرعت تصویر را به سمت بالا و پایین اسکرول کنید چه؟ فهمیدید حیوان چیست؟

حیوان پشت آن خطوط چیست؟ زمان تقریباً به پایان رسیده است، عجله کنید!

احتمالاً بپسندید:  آزمون شناخت دزد کیف: کیف دختره رو کی دزدیده!؟ پلیس تقلبی یا مرد جوان!؟

.

.

 

 

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور مخفی:نکته سنجی‌ات شبیه هرکول پوارو باشه، سریع مأمور مخفی را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: بسیار خوب، 8 ثانیه گذشته است، و امیدواریم که شما حیوانی را که در تصویر پنهان شده است پیدا کرده باشید. اگر برای دیدن آن مشکل داشتید، نگران نباشید! اکثر افرادی که سعی کردند موجودی پنهان را پیدا کنند، نتوانستند تشخیص دهند که واقعاً چیست؟ با این حال، این تلاش به مغز شما یک تمرین عالی داد. در واقع، شما باید این نوع تست های تصویری را هر روز برای تمرین مغز انجام دهید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

ببر است! ساده ترین راه برای شما برای تشخیص ببر چه بود؟ آیا چرخاندن تلفن کمکی کرد؟ افزایش روشنایی یا کاهش آن چطور؟ ما دوست داریم بدانیم چگونه این چالش تصویری دشوار را حل کردید؟

شاید بپسندید:آزمون شناسایی قاتل خونسرد: اگه ضریب هوشت بالاست، زن قاتل را پیدا کن!

پاسخ قدرت بینایی خطوط و حیوان

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

امیدوارم از  آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت پسر فوتبالیست: اگه تیزی سریع، 5 تفاوت دو تصویر پسرک فوتبالیست را پیدا کن!

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پزشک قلابی: قبل از اینکه جان بیمار تو خطر بیفته، پزشک تقلبی را پیدا کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل تصویر: فقط کسایی که هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز دارند،قاتل را پیدا می‌کنند!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت گیتار و شهر: بگو تو نگاه اول، چی دیدی تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

شاید بپسندید: شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی کودک در معرض خطر:از لحاظ منطقی کدامیک از دو کودک بیشتر در معرض خطر قرار دارد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با سایه حیوانات: قدرت بینایی ات عالی باشه،به راحتی 11حیوان را پیدا می کنی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زرافه متفاوت: اگر زرافه متفاوت را در کمتر از 7 ثانیه پیدا کنی تمرکزت عالیه!

اهمیت این تصاویر

تصاویر معمایی، پازل ها، تست ها و … سبب افزایش عملکرد مغز می شوند. به باور محققان افزایش عملکرد مغز سبب افزایش منطق گرایی، تمرکز، دقت و … در افراد می شود و حتی در بلند مدت می تواند از بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی و آلزایمر جلوگیری کند. لذا انجام این تست ها علاوه بر جنبه سرگرمی برای مغز بسیار مفید است و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت فرد در معرض خطر: کدام یک از این زن در موقعیت بدتری قرار گرفته است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگر تیزبین باشی در 5 ثانیه، دختر سیمپسون ها را در تصویر پیدا می کنی!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی تفاوت دو گرگ باشخصیت:فقط تیزبینا میتونند تفاوتای این دو تا گرگ شهری راپیدا کنند!؟

شناسایی تفاوت دو پرنده:5 تفاوت دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

تست شخصیت شناسایی در معرض خطر:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

شخصیت شناسی تصویری جالب: تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی تا بگم کی هستی!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا