;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی فرزند خوانده: آیا می توانید بگوئید کدامیک از دو کودک، به فرزندخواندگی گرفته شده است؟

آزمون شناسایی فرزند خوانده : رمزگشایی و  ارائه پاسخ به سوالات و آزمون های تصویری، نیازمند دقت و تمرکز عالی است. تنها افرادی می توانند در زمان مشخص شده به این آزمون ها پاسخ دهند که دارای سطح بالایی از  تیزبینی و توانائی های شناختی هستند. بر همین اساس در قسمت آزمون شناسایی فرزند خوانده تنها 22 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را رمزگشایی کنند. با آزمون شناسایی فرزند خوانده و مجله خبری چشمک همراه باشید.

اگر جرات غلبه بر این معمای تصویری را داشته باشید، می توانید با شکست آن نبوغ خود را در حل معماها و سوالات تصویری اثبات کنید. معماهای تصویری بهترین گزینه برای سرگرمی هستند که می توان در فضای اینترنت به راحتی آ ن ها را پیدا کرد، زیرا نه تنها روال خسته کننده یک روز سخت کاری را می تواند از بین ببرد، بلکه بزرگترین توانایی های ما را نیز به چالش کشیده و سبب رشد و توسعه آنها خواهند شد. پس بخش تفریح و سرگرمی چشمک را از دست ندهید. این وب سایت به صورت روزانه و مرتب بهترین و چالشی ترین معماها را با شما به اشتراک می گذارد.

شاید بپسندید: تست شخصیت گیتار و شهر: بگو تو نگاه اول، چی دیدی تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

آزمون شناسایی فرزند خوانده

همان طور که اشاره شد این آزمون ها می توانند سطح مهارت های شناختی شما را بالا برده و ذهن تان را برای تبدیل شدن به یک نابغه واقعی توانمند می کند. بر همین اساس ما یک آزمون شگفت انگیز را به شما ارائه می دهیم که فقط 22 درصد از افراد موفق به غلبه بر آن شدند، آیا فکر می کنید شما بخشی از همان برندگان خواهید بود؟ پس در آزمون شناسایی فرزند خوانده حتماً شرکت کنید.

به نشانه های این پرونده مرموز که دو خانواده قهرمان داستان هستند، توجه کنید، چه اتفاقی می افتد؟ یک زوج فرزندی را به فرزندی قبول کرده اند و شما باید تنها در 7 ثانیه بفهمید که کدامیک از دو کودک ، فرزند واقعی این دو خانواده نیست و فرزند خوانده است.  به خودتان اعتماد نکنید، زیرا آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست! فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: تست بینایی با یافتن حرف A: فکر می کنی چشمات مثل عقاب تیزه، پس حرف A را پیدا کن!

آزمون شناسایی فرزند خوانده

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت توهم نوری حیوانات: بگو تو نگاه اول چی دیدی تابگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: سگ به کدام نخ گیر کرده است!؟| از مهارت های خود برای رهایی سگ استفاده کنید!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: دختر گرفتار موقعیتی که مورد تهدید گرگ ها، ببر و رودخانه است، چگونه نجات پیدا می کند!؟

پاسخ آزمون شناسایی فرزند خوانده

وقت تمام است! امیدواریم که توانسته باشید بر این معمای تصویری که نیاز به ذهن بسیار ماهر، اما بالاتر از همه، چابکی  بسیار داشت، غلبه کنید.می توانید در صورت عدم دسترسی به پاسخ، باز هم به تلاش خود ادامه دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: کدام اتاق خواب را انتخاب می کنی!؟

.

.

 

احتمالاً بپسندید:  آزمون شناخت دزد کیف: کیف دختره رو کی دزدیده!؟ پلیس تقلبی یا مرد جوان!؟

 

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور مخفی:نکته سنجی‌ات شبیه هرکول پوارو باشه، سریع مأمور مخفی را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون شناسایی فرزند خوانده: اگرچه هر دو خانواده بیوتیپ ها و ویژگی های مشابهی دارند، اما اگر به خانواده سمت راست نگاه کنید متوجه می شوید که رنگ پوست، شکل گوش ها و چشم های کودک با والدین مطابقت ندارد.کوچولوی این خانواده به فرزندی پذیرفته شده است.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی در 5 ثانیه، دختر سیمپسون ها را در تصویر پیدا می کنی!

پاسخ شناسایی فرزند خوانده

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرزند خوانده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی با پیدا کردن جغد: اگه تو 5 ثانیه جغد رو پیدا کنی، چشای عقابی داری!

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پزشک قلابی: قبل از اینکه جان بیمار تو خطر بیفته، پزشک تقلبی را پیدا کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی کودک در معرض خطر:از لحاظ منطقی کدامیک از دو کودک بیشتر در معرض خطر قرار دارد!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: خیلی باهوشی، پس بگو کدوم یکی از این دو نفر آرایشگر واقعی نیست!؟

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با سایه حیوانات: قدرت بینایی ات عالی باشه،به راحتی 11حیوان را پیدا می کنی!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نامزد استاد: اگر تیزبینی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد دختر: باهوشی بگو، کدوم یکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد این دختر خانم زیباست!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

برایتان جالب خواهد بود: سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل تصویر: فقط کسایی که هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز دارند،قاتل را پیدا می‌کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون یافتن تفاوت تصویر خرس: به تیزبینی خودت اطمینان داری، پس تفاوت های دو خرس را پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی انسان واقعی:اگه نکته سنج باشی، در یک نگاه انسان واقعی را در میان ربات ها پیدا کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه تصویر شب سال نو: 5 خطای اصلی تصویر را پیدا کرده و تیزبینی خود را اثبات کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناخت همسر واقعی مرد: با شناسایی همسر مرد مشخص کنید که ذهنی قدرتمند و چابک دارید!؟

شخصیت با درخت مورد علاقه: کدوم درخت را می پسندی تا بگم دقیقا کی هستی!؟

تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

آزمون شناخت فرد در معرض خطر: کدام یک از این زن در موقعیت بدتری قرار گرفته است!؟

قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. واقعا که
    یعنی الان اگه صورت من شبیه مادربزرگ یا پدربزرگم باشه من رو به فرزندی گرفتن و یتیمم؟
    خدایا خداوندا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا