;
تفریح و سرگرمی

اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

تست بینایی با تصویر توهم نوری: تصاویر توهم نوری به دلیل ماهیت گیج کننده خود بسیار سرگرم کننده و جالب هستند. اما یک مورد خاص در حال حاضر در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه این یکی از توهم‌های ساده‌ است، اما اکثر بینندگانش را گیج کرده است. عددی در تصویر تست بینایی با تصویر توهم نوری پنهان شده است. همه آن را متفاوت می بینند. این توهم نوری خاص، حساسیت بیننده را نسبت به رنگ های متضاد آزمایش می کند. با تست بینایی با تصویر توهم نوری عدد با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی قاتل خونسرد: اگه ضریب هوشت بالاست، زن قاتل را پیدا کن!

تست بینایی با تصویر توهم نوری

در نگاه اول، ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. با این حال، هر چه بیشتر به آن نگاه کنید، ممکن است اعداد بیشتر و متفاوت تری را ببینید. اما در نهایت پاسخ واقعی اکثر بینندگان را گیج می کند. با دقت به تصویر نگاه کنید. شما چه عددی را درون تصویر تشخیص دادید؟

این چالش که در توییتر منتشر شده است و بسیار مورد توجه قرار گرفت. یک عدد در دایره خاکستری و سیاه راه راه پنهان شده است. آیا می توانید کل شماره را ببینید؟ ممکن است ساده به نظر برسد، اما آزمون سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده:5 تفاوت دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

تست بینایی با تصویر توهم نوری

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی چهره مخفی: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور مخفی:نکته سنجی‌ات شبیه هرکول پوارو باشه، سریع مأمور مخفی را پیدا می‌کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زن مطلقه: کدامیک از زنان تصویر یک زن مطلقه است!؟

پاسخ تست بینایی با تصویر توهم نوری

توهم در واقع آزمونی برای حساسیت کنتراست چشم بیننده است. توانایی تمایز یک شی از پس زمینه آن است. در زندگی روزمره، این توانایی برای رانندگی در هوای مه آلود یا زمانی که نور کم وجود دارد مهم است. در آن زمان ها، کنتراست بین پس زمینه و شی کاهش می یابد.

بنابراین اکنون که کانون توهم نوری را می دانید، آیا می توانید تمام ارقام را تشخیص دهید؟ قبل از اینکه به پاسخ های واقعی برسیم، در اینجا برخی از پاسخ هایی که بینندگان پست کرده اند آورده شده است:

-من فقط می توانم 528 را ببینم. آیا این در مورد بینایی من معنی دارد؟

-من 528 را با عینک می بینم و 45283 را بدون عینک.

45283 … و چه چیزی است؟ آیا باید با پزشک عمومی خود یک قرار ملاقات رزرو کنم؟

پاسخ تست بینایی با تصویر توهم نوری: اکثر بینندگان گفتند که می توانند 528 یا حداکثر 45283. اما پاسخ واقعی شما را شوکه خواهد کرد.

ایا حاضری؟

شاید بپسندید: شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

پاسخ واقعی عدد 3452839 است. یک عدد هفت رقمی. اکنون، اکثر مردم اعداد را در وسط دایره که کنتراست بالاترین آن بود، دیدند. با دور شدن از مرکز، کنتراست بین ارقام و پس‌زمینه کاهش می‌یابد، که دیدن ارقام را بسیار دشوار می‌کرد. اما اگر به اندازه کافی چشمک بزنید، می توانید با یک نگاه اجمالی تمام اعداد را ببینید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد دختر: باهوشی بگو، کدوم یکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد این دختر خانم زیباست!

تست بینایی با توهم نوری

اگر واقعاً موفق به دیدن آنها شده اید، پس یکی از بهترین بینایی های جهان را دارید. شما می توانید به آن افتخار کنید.

امیدوارم از تست بینایی با تصویر توهم نوری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:  آزمون شناخت دزد کیف: کیف دختره رو کی دزدیده!؟ پلیس تقلبی یا مرد جوان!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسایی در معرض خطر:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل تصویر: فقط کسایی که هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز دارند،قاتل را پیدا می‌کنند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پزشک قلابی: قبل از اینکه جان بیمار تو خطر بیفته، پزشک تقلبی را پیدا کن!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت دو گرگ باشخصیت:فقط تیزبینا میتونند تفاوتای این دو تا گرگ شهری راپیدا کنند!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی با یافتن حرف A: فکر می کنی چشمات مثل عقاب تیزه، پس حرف A را پیدا کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت توهم نوری حیوانات: بگو تو نگاه اول چی دیدی تابگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت همسر واقعی مرد: با شناسایی همسر مرد مشخص کنید که ذهنی قدرتمند و چابک دارید!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تست صندلی را به چه کسی می دهید؟| این تست نشان می دهد که آیا شما مهربان هستید یا خودخواه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:آزمون نتیجه مسابقه با چه امتیازی به پایان رسید؟ اگه زبان بدنو می شناسی بگو!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

تست شخصیت شناسی تصویری جالب: تو نگاه اول تو تصویر چی دیدی تا بگم کی هستی!

 آزمون شناسایی عدد 59 : قدرت چشم و چابکی ذهنی فوق العاده خود را با پیدا کردن عدد 59 اثبات کنید!

 در 4 ثانیه بگوئید که کدوم یکی تازه از زندان آزاد شده است!؟| زن جوان یا بابانوئل!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا