;
تفریح و سرگرمی

با قدرت تحلیل و منطق خود بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در کشتی، احمق تر است!؟

آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی: بسیاری از معماها و سوالات هوش تصویری در کنار آنکه جزئیات آنها باید بررسی شود، برای پاسخ نهایی نیازمند قدرت تحلیل و منطق شما هستند. آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی  داز جمله این آزمون هاست. این ازمون در اینتدا نیازمند قدرت تحلیل و درک بالای شماست. این گونه آزمون ها در کنار بالا بردن مهارت های شناختی شما می توانند قدرت تحلیل و منطق شما را افزایش دهند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد: اگر تیزبین و باهوش باشی می تونی به راحتی مادر نوزاد را شناسایی کنی!؟

بر همین اساس مجله خبری چشمک با ارائه جذاب ترین و متنوع ترین آزمون ها تلاش می کند که در کنار ایجاد سرگرمی برای مخاطبان خود، زمینه را برای رشد توانائیهای منطقی و تحلیلی آنها را نیز فراهم کند. شما با مراجعه به بخش تفریح و سرگرمی چشمک می توانید با جدیدترین و حذاب اترین معماهای تصویری روبرو شوید که هر کدام می توانند در رشد توانائیهای فردی شما نقش موثری ایفا کنند. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی با کدو تنبل: فقط تیزبین ها می توانند در 5 ثانیه کدو تنبل را در میان بوقلمون ها پیدا کنند!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی

سوال موجود در ر آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی  بسیار ساده است: کی احمق تره؟ درست است سوال ساده است، اما شما برای ارائه پاسخ به این سوال فقط 6 ثانیه فرصت دارید. طراح آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی معتقد است که تنها یک نابغه واقعی که از سطح بالای مهارت های شناختی و تفکرات منطقی برخوردار است می تواند پاسخ این آزمون را در زمان مشخص شده ارائه دهد.

در این تمرین ذهنی جدید که تحت عنوان آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی در بخش سرگرمی چشمک منتشر شده است، شما می توانید گروهی از مردان را در یک کشتی مشاهده کنید. دریا خروشان است. کشتی شکسته است و کم کم در حال غرق شدن است. لذا هر کدام از مسافران کشتی تلاش دارد زودتر برای خود یک کشتی نجات بسازد. شاید عملکرد همه این افراد احمقانه به نظر برسد، اما یکی وجود دارد که در حال ارتکاب یک اشتباه جدی است که می تواند به قیمت جان همه تمام شود. این فرد کیست؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی حروف Y: این آزمون، تمام حواس شما را فعال می‌کند: پنجY را بین X ها پیدا کنید!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی عناصر پنهان: دقت و تیزبینی خودت رو با پیدا کردن 10 شی پنهان تصویر اثبات کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زن مطلقه: کدامیک از زنان تصویر یک زن مطلقه است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت ایستادن: شما معمولا چگونه می ایستید؟

پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی

نتوانستید پاسخ را پیدا کنید؟ در غیر این صورت، از زمان 6 ثانیه ای دوم استفاده کنید تا فرد احمق را پیدا کنید. ما برای شما آرزوی موفقیت داریم، زیرا فقط افراد واقعی موفق به غلبه بر این معمای بصری شده اند.

احتمالاً بپسندید:اگر تیزبینی سریع بگو کدامیک از این زنان خانه دار، واقعا خطرناک و مشکوک است!؟

.

 

 

تست شناسایی تفاوتهای تصویر خانم موشه: اگر تفاوت های دو تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنی، دقت ات عالیه!

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پانداهای مخفی: 12 پاندای مخفی را در این تصویر پیدا کرده و تیزبنی خود را اثبات کنید!

پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی: احمق ترین انسان کسی است که کشتی را اره می کند، زیرا دیگر مسافران هنوز در حال ساخت قایق نجات خود هستند. او از جایی چوب را اره می کند که ممکن است زودتر سبب غرق شدن کشتی شود. او  در حال نابودی همه چیز است.شما چه فکر می کنید. در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: میدونی قدرت پنهانت چیه!؟| پس بگو وقتی دست به سینه می شینی چه جوری بازوهات رو قلاب می کنی؟

پاسخ شناسایی احمق ترین

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

امیدوارم از پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین فرد کشتی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت صاحب سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب سگ پسره هست یا دختره!؟

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت پسر فوتبالیست: اگه تیزی سریع، 5 تفاوت دو تصویر پسرک فوتبالیست را پیدا کن!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون هوش با کتری: اگه باهوشی، سریع بگو کدوم کتری چای بیشتری توش هست!؟

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: شخصیت شناسی براساس رنگ: چه رنگی علاقه داری تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:  آزمون شناسایی اشتباه تصویر شب سال نو: 5 خطای اصلی تصویر را پیدا کرده و تیزبینی خود را اثبات کنید!

برای رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز چه کنیم؟

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

شما می توانید با این چند راه ساده قدرت شناختی و هوش خود را بهبود ببخشید.

کارهای جدید انجام دهید.

به طور منظم سوالات هوش و ریاضی تمرین کن.

حافظه خود را آموزش دهید.

کنجکاو باشید.

مثبت فکر کنید.

غذای سالم بخورید.کتاب بخوانید.

خواب کافی داشته باشید.

شاید بپسندید: اگر تمام اعداد تصویر را تشخیص بدی، چشمات مثل چشم عقابه و مشکلی نداره!!

مهم بودن بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اجتمالاً بپسندید: فکر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: تیزبینی خودتان را با پیدا کردن اتومبیل متفاوت در 7 ثانیه محک بزنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید:تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را پیدا کردی،بخاطر قدرت چشمات اسفند دود کن تا چشم نخوری!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی سایه صحیح: کدوم یکی از سایه ها مربوط گوسفند زبل و بامزه ماست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: فکر میکنی خیلی نکته سنج و تیزبینی، پس رباینده عروس را پیدا کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی آدم دغل قابق: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی محل اسکناس به شما ثابت می کند که چقدر دقت دارید!

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

 شناسایی آدم دغل: در صحنه حرکت دادن اتومبیل، چه کسی در حال فریب دادن دیگران است!؟

آزمون تشخیص دزد لباس: چه کسی در فروشگاه، لباس دزدیده است!؟

اگر فکر می کنی تیزبنی در 4 ثانیه، حیوان متفاوت را میان خرس ها شناسایی کن!

آزمون تشخیص پزشک قلابی: در صورت تیزبین بودن، سریع می تونید پزشک تقلبی را شناسایی کنید!

 تشخیص زن عاشق: کدامیک از زنان تصویر عاشق شده است!؟

آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. سلام.میخاستم جواب معمای احمق ترین فرد رو بگم که شما اشتباه تشخیص دادین.کشتی درحال غرق شدنه همشون قایق نجات دارن پس نیاز به قایق نجات دارن که احمق ترین آن کسی هستش که با میخ وسط قایق نجات میکوبع و اونو سوراخ میکنه

  2. جواب کاملا اشتباه احمق تمرین اون بالا وسطی که داره وسط قایق رو میخ میزنه بعدش هم برای ساخت قایق همه قایق اصلی رو بریدن

  3. وقتی به طور منطقی تصویرو تحلیل کردم مثل بقیه به این نتیجه رسیدم که اون فردی احمق تره که میخ رو وسط قایق خودش میکوبه
    ولی با خوندن جوابی که تو سایت اومده نظرم عوض شد😂
    آخه چطور به این نتیجه رسیدین که اون فرد از همه احمق تره و جایی که داره اره میکنه باعث میشه قایق اصلی زود تر غرق بشه درحالی که قسمت پشتی قایق لصلی عملا حذف شده😂😂😂😂

    بعدم به این نتیجه رسیدم که خودم احمق ترم که گول این ترفند شمارو خوردم که برای گرفتن کامنت جواب اشتباه مینویسید تا بقیه رو تحریک کنید برا نظر دادن

  4. همشون احمقن چون همشون تو یه کشتی بزرگ هستن که دارن کشتی رو خراب میکنن تا قایق های کوچیک تری بسازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا