;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبینی سریع بگو کدامیک از این زنان خانه دار، واقعا خطرناک و مشکوک است!؟

آزمون شناسایی همسر متفاوت: امروز هم بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک آزمون معمایی جالب دیگر با شما همراه است. شما باید در این آزمون زن خانه دار مشکوک را شناسایی کنید.این آزمون نیز از جمله سوالات تصویری است که برای پاسخگویی به آن شما باید از تمام مهارت های شناختی و همچنین تیزبینی خود استفاده کنید. بسیازی از شرکت کنندگان در این آزمون مدعی هستند که تنها افراد تیزبین و نکته سنج قادر هستند در زمان مشخص شده 4 ثانیه آن را رمزگشایی کنند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

پس از انتشار آزمون شناسایی همسر متفاوت در فیس بوک، این آزمون توانست بسیار مورد توجه قرار بگیرد. در واقع این آزمون در عین جذاب بودن توانست به خوبی ذهن و فکر و حتی نکته سنجی افراد را تحت تأثیر قرار دهد. شما برای اینکه بتوانید مهارت های خود را افزایش دهید باید به صورت روزانه و منظم، مغز خود را ورزش دهید. مجله خبری چشمک این زمینه را برای شما فراهم کرده است. کافی است به صورت روزانه و مرتب با این وب سایت و آزمون های آن همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت مثل عقابه ،در یک نگاه گوزن تصویر رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی همسر متفاوت

همانطور که اشاره شد سوالات و معماهای تصویری می توانند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت وادار کند. به باور محققان، مغز برای حفظ سلامتی خود نیازمند فعالیت مثبت است. شما می توانید با کمک انواع و اقسام بازی های فکری آن را وادار به فعالیت و ورزش کنید. آزمون شناسایی همسر متفاوت نیز از جمله آزمون هایی است که دقت و تمرکز و حتی بینایی شما را به چالش کشیده و مغز شما را به فعالبت بیشتر وادار می کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر متفاوت همراه باشید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده:5 تفاوت دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

در تصویر آزمون شناسایی همسر متفاوت شما با تصویری روبرو هستید که در آن دو زن خانه دار را مشاهده می کنید. در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید این زنان خانه دار شاید مشکوک به نظر برسند. اما یکی از این زنان بسیار مشکوک و در عین حال خطرناک است. به نظر شما کدامیک واقعا مشکوک و خطرناک است؟

اگر آماده هستید تصویر را با هم ببینیم. یادتان باشد برای رمزگشایی این آزمون فقط 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: شخصیت شناسی براساس رنگ: چه رنگی علاقه داری تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناسایی همسر متفاوت

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز با اشتباهات تصویر: اگر خود را نابغه می دانید، 10 اشتباه تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: تیزبینی خودتان را با پیدا کردن اتومبیل متفاوت در 7 ثانیه محک بزنید!

پاسخ آزمون شناسایی همسر متفاوت

احتمالاً هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید؟ اگر هنوز هم تمایل به یافتن پاسخ هستید ما زمان دوم را در اختیار شما قرار می دهیم. چون زمان اول شما به پایان رسیده است. با دقت باز به جزئیات تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: سکانس های مرگبار هالیوود که بازیگران را تا پای مرگ برده است!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد: اگر تیزبین و باهوش باشی می تونی به راحتی مادر نوزاد را شناسایی کنی!؟

 

 

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

پاسخ آزمون شناسایی همسر متفاوت: در نگاه اول شاید همگی زن سمت چپ را زن مشکوک تصویر معرفی کردند. اما واقعا این گونه نیست. هیچ نشانه ای وجود ندارد که او خطرناک باشد و یا یک قانل سریالی باشد. وجود اره و کاردهای مختلف نمی تواند دلیل مشکوک بودن باشد. اما زن سمت راست در حال هم زدن قابلمه ای است که به جای آب درونش، خون ریخته است. به کیسه خون نگاه کنید. این زن یک زن خانه دار نیست. او یک خون آشام است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

پاسخ شناسایی همسر متفاوت

امیدوارم از پاسخ آزمون شناسایی همسر متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:  آزمون شناسایی اشتباه تصویر شب سال نو: 5 خطای اصلی تصویر را پیدا کرده و تیزبینی خود را اثبات کنید!

برای رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز چه کنیم؟

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.

شما می توانید با این چند راه ساده قدرت شناختی و هوش خود را بهبود ببخشید.

کارهای جدید انجام دهید.

به طور منظم سوالات هوش و ریاضی تمرین کن.

حافظه خود را آموزش دهید.

کنجکاو باشید.

مثبت فکر کنید.

غذای سالم بخورید.کتاب بخوانید.

خواب کافی داشته باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی خطوط و حیوان: اگر حیوان تصویر را در 8 ثانیه تشخیص بدی، بینایی ات عالیه!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، پس بگو این عکس چه مشکلی دارد؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی فرد ماجراجو: کدامیک از زنان تصویر یک ماجراجوی تمام عیار است!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

آزمون شناسایی عناصر پنهان: دقت و تیزبینی خودت رو با پیدا کردن 10 شی پنهان تصویر اثبات کنید!

 تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

 آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

فکر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا