;
تفریح و سرگرمی

فقط زبل ها میتونن تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر پلیکان را پیدا کنند!

آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان: از تیزبینی و دقت خودتون استفاده کنید تا تفاوت دو تصویر از پلیکان را پیدا کنید. آیا فکر می کنید چشم تیزبینی دارید؟ با پیدا کردن 3 تفاوت در کمتر از 10 ثانیه آن را ثابت کنید! آیا می توانید تفاوت بین این دو تصویر را در زمان مشخص شده تشخیص دهید؟ خود را به چالش بکشید و ببینید آیا می توانید تمام تفاوت ها را قبل از اتمام زمان پیدا کنید یا خیر! با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان همراه شوید.

آیا اماده چالش هستید؟ امروز یک بازی برای شما آورده ایم که مهارت های شناختی شما را آزمایش می کند. شما باید 3 تفاوت بین دو عکس از پلیکان بامزه و زبل را پیدا کنید. این بازی فقط برای بچه ها نیست، برای بزرگسالان نیز یک چالش سرگرم کننده و هیجان انگیز است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را روی دو تصویر متمرکز کنید و در کمترین زمان ممکن 3 تفاوت را پیدا کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل به خون کسی تشنه بودن

آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان

بنابراین با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، آیا آماده بازی هستید؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! آیا فکر می کنید می توانید 3 تفاوت بین دو تصویر پلیکان را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت ها لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید 3 تفاوت را در دو تصویر پلیکان تشخیص دهید!

Spot the Difference یک بازی است که بازیکنان را ملزم می کند تا 3 تفاوت بین دو عکس از صحنه های مشابه را پیدا کنند. چالش این است که هر 3 تفاوت بین دو تصویر از پلیکان را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! بازی نیاز به تمرکز و مشاهده دقیق دارد. بازیکنان باید به دنبال تغییرات در اشیا، رنگ، بافت، اندازه و شکل باشند.

مهم است که روی جزئیات تمرکز کنید تا بتوانید هر 3 تفاوت را در آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان تشخیص دهید. حتی اگر همه تفاوت ها را در 10 ثانیه پیدا نکنید، باز هم یک چالش سرگرم کننده است که به بهبود حافظه و تمرکز شما کمک می کند.

شاید بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را درست کن! | فقط نابغه ها موفق میشن!

آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

.

.

.

.

یک آزمون تصویری جالب: از این خانم خوشکلا، کدومیکی تو شبکه‌های اجتماعی فالوور زیاد داره !؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه زبر و زرنگ باشی تو یه نگاه معشوقه مرد رو شناسایی می کنی!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان

آیا همه 3 تفاوت بین 2 عکس پلیکان را در آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان مشاهده کرده اید؟ مهارت های خود را تست کردید! 10 ثانیه اول شما به پایان رسید. اگر تمایل داشته باشید از فرصت دوم خود می توانید استفاده کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان: بازی‌هایی از این دست می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. آنها ذهن ما را به چالش می کشند و به ما کمک می کنند تا مهارت های مشاهده خود را توسعه دهیم. این یک راه عالی برای گذراندن زمان و تمرکز بر جزئیات است. با این نکات و ترفندهای کلی، می‌توانید در کمترین زمان به یک نقطه‌بین متخصص تبدیل شوید. تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آشی برایت بپزم که یک وجب روغن رویش باشد !

شناخت تفاوت تصویر پلیکان

شاید بپسندید: چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر پلیکان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: حکایت روباه و مرغ های قاضی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

برایتان جالب خواهد بود

چیستان جالب: یک فرد چگونه می تواند 90 روز نخوابد، ولی همچنان سرحال باشد؟

قدرت تفکر خود را با پیدا کردن مقدار عددی اشکال هندسی ارزیابی کنید!

آدم واقعی را میون مانکن ها شناسایی کن!

میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

 بگو دوست داری تو کدومیک از مسیرها پیاده روی کنی تا بهت بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =

دکمه بازگشت به بالا