;
تفریح و سرگرمی

آدم واقعی را میون مانکن ها شناسایی کن!

آزمون شناخت آدم واقعی: احتمالاً پیش آمده است که در فروشگاه پوشاک، احساس کرده اید که کسی در حال دید زدن شماست. شما هم زیر چشمی به سمت که نگاه به شما صورت می گیرد، نگاه کرده اید. اما با بلند کردن سرتان، متوجه شده اید که فرد دید زننده شما کسی نبوده جز مانکن همان فروشگاه. گاهی مانکن ها آنقدر طبیعی طراحی و ساخته می شوند، که از دور شناسایی آنها مشکل است و شما احساس می کنید که در گوشه فروشگاه فردی ایستاده است.

در آزمون شناخت آدم واقعی هم شما با چنین صحنه ای روبرو می شوید. باید آدم واقعی تصویر و به عبارت دیگر کسی که مانکن نیست را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک اطمینان دارد که اگر شما یک کارآگاه واقعی باشید، بر آزمون شناخت آدم واقعی غلبه خواهید کرد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت آدم واقعی همراه باشید.

شاید بپسندید: بگو دوست داری تو کدومیک از مسیرها پیاده روی کنی تا بهت بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناخت آدم واقعی

شما می توانید با کمک آزمون شناخت آدم واقعی، مهارت های تصویری خود را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای محک بزنید. در صورتی که نتوانید در زمان تعیین شده آزمون شناخت آدم واقعی را حل کنید، باید تلاش کنید تا مهارت های خود را افزایش دهید. اما افزایش دادن مهارت ها چگونه ممکن است؟ دانشمندان معتقدند که انجام مستمر و منظم بازی های فکری می تواند با افزایش فعالیت و عملکرد مغز در بلند در رشد و توسعه مهارت های شناختی شما موثر باشد.

آیا آماده اید تا بهترین توانایی های ذهنی و تصویری خود را به نمایش بگذارید؟ پس با آزمون شناخت آدم واقعی همراه باشید. کدامیک از این سه زن یک مانکن نیست؟ اهمیت این پازل این است که در زمان مشخص شده تشخیص دهیم کدام یک از این سه زن مانکن نیستند. شما باید زمان خود را خیلی خوب محاسبه کنید زیرا فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را بدهید. آغاز فرصت شما: 1-2-3.

شاید بپسندید: چیستان: می تونی اون رو اندازه بگیری، اما قابل مشاهده نیست، اون چیه!؟

آزمون شناخت آدم واقعی

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از درخت های میوه می تواند نکات جالبی را در مورد روابط شما با دیگران نشان دهد!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: زیباترین جای صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

 پاسخ آزمون شناخت آدم واقعی

زمان پاسخ گویی به آزمون شناخت آدم واقعی به پایان رسید!امیدواریم توانسته باشید این معمای تصویری را در زمان تعیین شده حل کنید. اگر در مورد پاسخ خود شک دارید، باید پاسخ تصویر آزمون شناخت آدم واقعی را در پایان مطلب ببینید.

یک آزمون تصویری جالب: از این خانم خوشکلا، کدومیکی تو شبکه‌های اجتماعی فالوور زیاد داره !؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

پاسخ آزمون شناخت آدم واقعی: اگر چه در لباس هز سه زن اتیکت لباس دیده می شود، اما اگر با دقت به زن سمت راست نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یک تفاوت اساسی میان او و دو مانکن وجود دارد. در دستان وی گوشی دیده می شود.

شاید بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

شناخت آدم واقعی

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

امیدوارم از آزمون شناخت آدم واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این شیرین عقل ها همسر این خانم پرمدعاست!؟

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: نکته سنج باشی مردی که لباس زنانه پوشیده را شناسایی می کنی!

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

تنها یه چشم تیزبین میتونه پلنگ برفی مخفی شده در این منظره کوهستانی را تشخیص بده!!

داستان خر آوازخوان و شتر رقاص!

میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یک =

دکمه بازگشت به بالا