;
تفریح و سرگرمی

اگه زبر و زرنگ باشی تو یه نگاه معشوقه مرد رو شناسایی می کنی!

تست هوش شناخت معشوقه مرد: شما با رمزگشایی و حل این مطلب از سری مطالب سوالات هوش بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک می توانید هوش و نبوغ خود را به رخ همگان بکشید. سوال معمایی امروز با عنوان تست هوش شناخت معشوقه مرد از جمله معماهای تصویری است که کمتر کسی می تواند در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را حل کند. کدام زن، معشوقه مرد تصویر است؟ این معما واقعا شما را گیج خواهد کرد. اگر می خواهید با یک چالش واقعی روبرو شوید، این آزمون را از دست ندهید.

طراح این سوال هوش، پس از انتشار آن در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit.com) با واکنش های جالبی از سوی مخاطبان خود مواجه شد. بسیاری معتقد بودند که اساسا این سوال هوش یا تست هوش شناخت معشوقه مرد فاقد یک پاسخ واقعی و درست است. برخی دیگر از طرح سوال خواسته بودند که خود زودتر پاسخ را ارائه دهد. همه این واکنش ها نشان داد، که تنها یک فرد تیزبین و باهوش می تواند در زمان 3 ثانیه ای تست هوش شناسایی معشوقه مرد را تحلیل و پاسخ دهد. با تست هوش شناخت معشوقه مرد و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

تست هوش شناخت معشوقه مرد

آیا به دنبال سخت ترین ترین و جذاب ترین بازی های فکری، معماها ، تست ها و … در اینترنت هستید؟ بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک به روزترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. شما با کمک این آزمون ها و سوالات هوش می توانید به بهترین شکل ممکن مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

افزایش فعالیت مغز که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، می تواند به افزایش هوش و مهارت های شناختی شما کمک زیادی بکند. پس تلاش کنید به صورت روزانه و مرتب انجام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. در تست هوش شناخت معشوقه مرد شما باید بتوانید معشوقه مرد تصویر را شناسایی کنید! در تمرین ذهنی امروز، سه زن را مشاهده می کنید. در نگاه اول گویا عکس یادگاری گرفته اند، ارتباط چندانی با یکدیگر ندارند، اما اگر خوب دقت کنید یکی از این سه زن، معشوقه مرد تصویر است. وظیقه شما این است که معشوقه این مرد را میان این سه زن شناسایی کنید.

به نظر شما کدامیکی است؟ زمان 3 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شده است و تصویر تست هوش شناخت معشوقه مرد را با شما مرور می کنیم.

شاید بپسندید: فقط زبل ها میتونن تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر پلیکان را پیدا کنند!

تست هوش شناخت معشوقه مرد

شاید برایتان جالب باشد: چیستان: قبل از کشف قله‌ اورست، کدام قله بلندترین قله‌ روی زمین بود؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

پاسخ تست هوش شناخت معشوقه مرد

آیا پاسخ را بدست نیاوردید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است هنوز مهارت های یک کارآگاه را نداشته باشید، بنابراین ما پرونده حل شده را به شما ارائه می دهیم. پاسخ شما را شگفت زده خواهد کرد. شما فقط 3 ثانیه فرصت داشتید تا معشوقه این مرد را در تصویر شناسایی کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ از هر گونه حواس پرتی اجتناب کنید و جزئیات را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر نیز به شما فرصت می دهیم.

شاید بپسندید: کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

.

.

.

یک حکایت جالب: داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از خوشکل خانما برای مراسم ازدواج هزینه کمتری کرده یا اینکه اصلاً فقیره!؟

پاسخ تست هوش شناخت معشوقه مرد: زن وسطی معشوقه مرد تصویر است. به خالگوبی مشترک هر دو دقت کنید. همچنین لباس دو زن دیگر نشان می دهد که گویا آنها تازه عروس هستند. نوع لباس مرد هم اصلا شبیه تازه دامادها نیست. لذا همان زن وسطی معشوقه مرد تصویر است.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل به خون کسی تشنه بودن

تست شناخت معشوقه مرد

احتمالاً بپسندید: آیا میتونی تو یه نگاه بگی کدومیکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

امیدوارم از تست هوش شناخت معشوقه مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: حکایت روباه و مرغ های قاضی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی و طنز مادر شوهر و عروس خل و چل!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

برایتان جالب خواهد بود

 با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را درست کن! | فقط نابغه ها موفق میشن!

 داستان ضرب المثل آشی برایت بپزم که یک وجب روغن رویش باشد !

چیستان جالب: یک فرد چگونه می تواند 90 روز نخوابد، ولی همچنان سرحال باشد؟

میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

قدرت تفکر خود را با پیدا کردن مقدار عددی اشکال هندسی ارزیابی کنید!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. من پیداش کردم توی چند ثانیه ولی ارتباط پای دختره با گردن یارو چی هستش که طرف توی گردنش قلب تتو کرده دختره توی پاش نکنه این برچسب ها بوده طرف رو با لگد زده یا شاید هم طرف با این سیبیل برده بوده خداییش من سیبیل ندارم ولی واقعا که…

  1. عالی بود ببینین چقد باهوش و زرنگم که پیدا کردن معشوق مرد برای من ۱ ثانیه هم طول نکشید! خخخخخخخخ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  2. اینقدر آسون بود که حتی یک ثانیه هم طول نکشید که پیداش کردم😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا