;
تفریح و سرگرمی

تیزهوشا جواب بدن: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

معمای شناسایی زندانی فراری: در آزمون زیر می توانید یکی از پیچیده ترین معماهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی را بررسی کنید. برای پاسخگویی به این سوال تصویری باید از تمام توانائیهای شناختی خود علی الخصوص دقت و تیزبینی خود استفاده کنید. بواقع هدف از انتشار این معماهای تصویری، درگیر کردن ذهن و تمرکز شماست. مجله خبری چشمک به صورت روزانه؛ تست ها و معماهای تصویری جدید و جذابی را به اشتراک می گذارد. شما با کمک این سوالات تصویری به خوبی می توانید ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

در معمای شناسایی زندانی فراری تمام حواس شما به چالش کشیده می شود.شما باید بتوانید این معمای تصویری را تنها در 6 ثانیه حل کنید. زمانی کمی که برای حل این معما در نظر گرفته شده است، به خاطر بالا بردن سطح دشواری این آزمون است. از طرف دیگر اختصاص زمان کم به آزمون ها باعث می شود که ناخودآگاه مغز و ذهن تمام توان خود را به کار برده و بهتر عمل کنند. با معمای شناسایی زندانی فراری با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر یک ربات است، نابغه ای اگر در 5 ثانیه آن را شناسایی کنی!

معمای شناسایی زندانی فراری

چه کسی از زندان فرار کرده است؟ سعی کنید در معمای شناسایی زندانی فراری که واقعا یک معمای تصویری سخت است، یار و همکار FBI باشید. همانطور که اشاره شد این معمای تصویری جدید یکی از پر بازدترین سوالات تصویری در فیس بوک و اینستاگرام بوده است. به طوری که پس از انتشار در فیس بوک در کمتز از یکسات بیش از 2000 مرتبه همرسانی شده است.

در تصویر معمای شناسایی زندانی فراری شما با یک مراسم ازدواج مواجه هستید. همه چیز عادی به نظر می رسید. اما به یکباره پلیس وارد کلیسا شد و اعلان کرد که یک زندانی فراری در کلیسا حضور دارد. زندانی فرای تغییر قیافه داده و پلیس از روی قیافه نمی تواند این فرد را شناسایی کند. شما باید در پیدا کردن زندانی به پلیس کمک کنید.

آیا شما می توانید با کمک برخی نشانه ها، زندانی فراری را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در شناسایی این زندانی کمک کند. ایا شما می توانید در کمتر از 6 ثانیه زندانی فرای را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر معمای شناسایی زندانی فراری نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

شاید بپسندید: کدام کودک یک پسر نیست!؟| اگر باهوشی در 5 ثانیه تشخیص بده!

معمای شناسایی زندانی فراری

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

.

.

.

.

.

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا: چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟ دروغگوکیست!؟

.

پاسخ معمای شناسایی زندانی فراری

امیدواریم شما توانسته باشید که زندانی فراری را شناسایی کرده باشید. اگر هنوز به دنبال زندانی فراری هستید و نیازمند زمان بیشتر برای بررسی، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارد. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

 

برایتان جالب خواهد بود:تست بینایی فنجان قهوه را بین پنگوئن ها پیدا کنید!

.

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

 

کافی بود به لباس های افراد تصویر دقت می کردید. فردی که از زندان فرار کرده، مردی است که لباس کشیش دارد، زیرا لباس و شلواری به رنگ زندانیان (نارنجی) در زیر لباس کشیش خود پوشیده است.

شاید بپسندید: گروه خونی و شخصیت افراد: گروه خونی‌تان، ویژگی‌های کلی شخصیتی شما را افشا می‌کند!

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای سرقت سوپرمارکت: با توجه به شواهد چه کسی دزد است؟!

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از معمای شناسایی زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: کدامیک از پرستارها یک زن نیست!؟

با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

آزمون شناسایی والدین کودک:باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

آزمون شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا