;
تفریح و سرگرمی

شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: اگر نابغه ای سریع بگو که اشتباه تصویر کجاست!؟

شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه: سوال تصویری معمایی امروز یکی دیگر از چالش برانگیزترین پازل های تصویری موجود در اینترنت می باشد. برای پاسخگویی به این سوال، شما باید از تمام دقت، تمرکز و هوش خود استفاده کنید. احتمالا در طول غلبه بر این چالش، دچار یک سردرد واقعی خواهید شد. چرا که برای انجام این چالش زمان محدود 8 ثانیه ای در اختیار دارید. با مجله خبری چشمک و شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه همراه باشید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

شما در شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه، باید بفهمید که چه اشتباهی در تصویر وجود دارد. این چالش تصویری، پس از انتشار در فیس بوک در کمتر از یکساعت، 2500 مرتبه همرسانی شده است. بیش از 90 درصد کاربران در تلاش برای یافتن پاسخ این چالش تصویری دچار اشتباه شده و نتوانستند به صورت کامل جزئیات تصویررا بررسی کرده و در زمان مشخص شده 8 ثانیه ای سوال معمایی را حل کنند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

تنها کاری که شما باید در این چالش بصری انجام دهید این است که به جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود با دقت نگاه کنید. هر یک از جزئیات، هر چقدر که مهم نباشند و پوچ به نظر برسند، اما مطمئنا به شما در یافتن راه حل کمک می کند. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

یک اشتباه فاحش در این تصویر مشاهده می شود. شما در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه با یک تصویر از درمانگاه مواجه هستید. بیمارانی بر روی تخت دراز کشیدند که گویا همگی در یک تصادف دست و پایشان شکسته است. پرستاری که بر بالین بیماری ایستاده است و …

همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یک اشتباه فاحش دیده می شود. شما باید بتوانید اشتباه تصویر را در کمتر از 8 ثانیه تشخیص دهید. بنابراین ما از شما می خواهیم به دقت به تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه دقت کنید. تمام زوایای تصویر را بررسی کنید تا به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با این آزمون علمی،سن واقعی (بیولوژیکی) خود را تشخیص دهید!

شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس این اتفاق افتاد، پس نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که اشتباه کجاست.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

.

.

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

 

اگرپاسخ را پیدا نکردید، می توانید هر چند بار که می خواهید و می توانید آن را امتحان کنید. اما اگر منصرف شده اید، در ادامه به شما نشان خواهیم داد که اشتباه کجاست. به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

پاسخ آزمون شناسایی

کاملا مشخص است که اشتباه در اینجاست. به وزنه ها دقت کنید. وزنه ها باید پایین قرار می گرفتند. البته اگر آبی که از دماغ بیمار روبرو خارج می شود را آب ریش بینی به حساب نیاوریم و خون بدانیم، باید گفت خون آبی وجود ندارد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش: چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش شیطنت دانش آموز: دانش آموز شیطون رو پیدا کن

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر مشکوک به نظر می رسد؟

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیداریم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا