;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

چالش تصویری با شناخت دروغگو: در معمای تصویری امروز، شما باید فردی را که دروغ می گوید را شناسایی کنید. یک چشم تیزبین به راحتی قادر است در یک نگاه این فرد را شناسایی کند. پس برای انجام چالش تصویری با شناخت دروغگو، کنجکاوی، ادراک و هوش خود را برای پاسخ صحیح به کار ببرید. شخصی هست که متعلق به زمان این معمای تصویری نیست و شما باید او را در چالش تصویری با شناخت دروغگو شناسایی کنید. برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه وقت دارید.

حل این تست ها نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. مهارت‌های شما به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ این هدف تصویری پیچیده را که ما از رسیدن به آن مطمئن نبودیم، بیابید. آنچه شما به دنبال آن بودید درست مقابل چشمان شماست. اما اگر مهارت هاش شناختی مناسبی نداشته باشید، قطعا نمی توانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و چالش تصویری با شناخت دروغگو همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه با محاسبه مقدار عددی اشیا، جواب عبارت آخر را پیدا کن!؟

چالش تصویری با شناخت دروغگو

تصویر فعلی این معمای تصویری که مجله خبری چشمک برای شما به اشتراک گذاشته است، باعث سردرگمی می شود. یک نفر در دو قاب دیده می شود. ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه بفهمید چه کسی دروغگوست. شما این شخص را پیدا کرده و از این طریق می توانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل چالش تصویری با شناخت دروغگو ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی کشاورز فقیر | داستان کشاورز فقیری که خر شانس بود اما فکر می کرد بد شانس است!

چالش تصویری با شناخت دروغگو

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

 

شاید بپسندید: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

 

 

 

.

احتمالا بپسندید: اگر در نگاه اول عدد 22 را بین اعداد 24 پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

پاسخ چالش تصویری با شناخت دروغگو

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن عدد 831 اثبات کن دید چشمات عالیه!

.

.

.

.

شاید بپسندید:  آیا آن طور که در تصویر می بینید واقعاً به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟.

پاسخ چالش تصویری با شناخت دروغگو: برای حل این آزمون آشنایی با زبان و ایما و اشاره مهم است. احساسات واقعی صادقانه هستند و بازتولید آن همیشه آسان نیست. اگر فردی لبخند می زند، تنها لب های او نیستند که حرکت می کند. چین و چروک ها نیز باید در نزدیکی چشم ظاهر شود و ابروها نیز به طور خودکار به سمت پایین بروند. همین موضوع در مورد هر احساس دیگری نیز صدق می کند. لذا فرد اول از سمت چپ دروغگوست. لبخند او ساختگی است.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو که کدومیکی از دخترا نوه پیرزنه!؟

جواب چالش با شناخت دروغگو

امیدوارم از چالش تصویری با شناخت دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام گوزن فانتزی با بقیه فرق دارد!؟

برایتان جالب خواهد بود

حکایت هم پیاز را خورد هم فلک شد!

چپ مغزید یا راست مغز | در نگاه اول زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 437 شناسایی کنید!

اگر در نگاه اول اشتباه تصویر شترها را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا