;
تفریح و سرگرمی

تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

تست تمرکز شناخت تفاوتها: تفاوت ها را پیدا کنید و به یک متخصص تبدیل شوید. تقریبا هیچ کس بلافاصله نمی تواند این چالش بصری را حل کند. این چالش تصویری مرموز می تواند به خوبی دقت، تمرکز و بینایی شما را به چالش بکشد. شما در تست تمرکز شناخت تفاوتها باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه تمام تفاوت ها میان دو تصویر را شناسایی کنید. شما این تفاوت ها را باید فقط در 8 ثانیه کشف کنید. ما به توانایی های شما ایمان داریم. شما اگر دقت و تمرکز عالی داشته باشید، می توانید این تفاوت ها را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: در آزمون تمرکز چهره مرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست تمرکز شناخت تفاوتها

با دقت به این تصویر تست تمرکز شناخت تفاوتها نگاه کنید. تنها یک درصد از مردم، 7 تفاوت را پیدا کردند. آیا شما قادر خواهید بود که این کار را انجام دهید؟ حالا سختی آن را تجربه کنید و سعی کنید تسلیم نشوید. فقط یک کارآگاه کامل که چشم تیزبین، دقت و تمرکز عالی دارد، می تواند چالش های ذهنی مانند این را حل کند.

به استعدادت شک نکن اگر نمی توانید آن را فقط در 8 ثانیه انجام دهید، هر چند بار که لازم است آن را امتحان کنید تا زمانی که معما را پیدا کنید. به تصویر تست تمرکز شناخت تفاوتها دقت کنید. البته قبل ار اینکه چالش را شروع کنید باید به شما بگوئیم که شما باید بسیار تحلیلگر باشید و تفاوت ها را شناسایی کنید. پس تصویر را با هم مرور می کنیم!

شاید بپسندید: تست بینایی سه چهره:آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

تست تمرکز شناخت تفاوتها

 

برایتان جالب خواهد بود: خودت را بهتر بشناس فقط کافیه بگی کدوم منظره را دوست داری؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست تمرکز شناخت تفاوتها

اگر توانسته باشید تمام تفاوت را شناسایی را کنید به شما تبریک می گویم. اگر هنوز بدنبال فرصت هستید، هنوز وقت دارید. در اینجا قصد داریم به شما راهنمایی کنیم: دوچرخه، اسکیت و سگ نقطه شروع خوبی برای شما هستند. آیا می توانید بقیه را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست

برایتان جالب خواهد بود: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

اگر تمایلی به جستجوی مجدد ندارید، می توانید با ما همراه باشید. زمان تمام شده است! اگر ماهر بودید، می‌توانید 7 تفاوت را بدون مشکل پیدا کنید. در زیر پاسخ را برای شما می گذاریم تا شک نداشته باشید چند تفاوت را پیدا کردید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون تمرکز شکلک متفاوت|تیزبین‌ها تصویر متفاوت را در عرض 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

تست بینایی گوشی همراه:آیفون مخفی شده را در عرض 15 ثانیه در تصویر پیدا کنید!

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا: اگر تیزبینی،پلنگ‌های برفی را در 10 ثانیه پیدا

تست بینایی خرگوش:به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های پنهان را در 7 ثانیه پیدا کند؟

آزمون تمرکز حیوان: اگر 7 حیوان تصویر را پبدا کنید،تمرکز بالایی دارید!

تست بینایی حرف B: تیزبین‌ها می‌توانند در عرض 15 ثانیه،حرف B را پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا