;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز حیوان: اگر 7 حیوان تصویر را پبدا کنید،تمرکز بالایی دارید!

آزمون تمرکز حیوان: این تست یا چالش اصویری نیازمند قدرت دید و تمرکز بسیار بالاست. آمارها نشان می دهد که تنها کسانی که موفق به یافتن 7 حیوان نشان داده شده در تصویر شده اند، از تمرکز بالایی برخوردار بوده اند. بر همین اساس مجله خبری چشمک آزمون تمرکز حیوان را برای شما آماده کرده است تا شما نیز میزان دقت و تمرکز خود را محک زده و آزمایش کنید. به عبارت دیگر توانائیهای شناختی خود را در تلاش برای یافتن 7 حیوانی که در تصویر حضور دارند را امتحان کنید.

با دقت به تصویر نگاه کنید و سعی کنید تمام اهداف را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. حتی برخی از کاربران معتقدند که این چالش علاوه بر دقت و تمرکز نیازمند هوش بالایی است تا همه حیوانات در تصویر شناسایی شوند!

شاید بپسندید: آزمون بینایی تصویر ساحل: اگر بتونی 10 تفاوت تصویر را پیدا کنی،دقت‌ات عالیه!

آزمون تمرکز حیوان

برای این نوع چالش، نکته کلیدی این است که به تصویری که در زیر به شما نشان خواهیم داد با دقت نگاه کنید. به هر قسمت از تصویر آزمون تمرکز حیوان با دقت نگاه کنید و جزئیات را بررسی کنید. جزئی ترین چیزها می تواند شما را برای حل این چالش کمک کند.

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، فقط 10 ثانیه فرصت خواهید داشت تا تمام حیواناتی که در تصویر آزمون تمرکز حیوان پنهان شده اند را شناسایی کنید. اما مطمئن باشید که یافتن تمام حیوان ها در این زمان کم، برای چشمان عادی ممکن نیست. مجله خبری چشمک تصویر زیر را برای شما به اشتراک گذاشته است. با دقت به تصویر آزمون تمرکز حیوان زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی اشباح: کدامیک مرموزتر از دیگری است!؟

آزمون تمرکز حیوان

 

شاید بپسندید:متولدین کدام ماه ها مهربان تر از بقیه هستند؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یک گربه انتخاب کنید و ببینید بزرگترین مشوق شما در زندگی کیست؟

پاسخ آزمون

اگر پاسخ را پیدا نکردید، می توانید راه حل زیر را مشاهده کنید. به واقع اگر به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که شما نتوانسته اید مکان حیوانات را پیدا کنید. نگران نباشید، همانطور که اشاره کردیم، حل این معمای تصویری برای همه ممکن نیست. لذا اگر می خواهید مکان هر حیوان را بدانید، در ادامه به شما پاسخ خواهیم داد.

شاید بپسندید: فقط باهوش‌ها، سوالات هوش ساده را در 10 ثانیه حل می‌کنند!

آزمون تمرکز حیوان

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

اهمیت بازی های فکری برای رشد توانائیهای شناختی

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: زن می بینی یا مرد؟ با این تست شخصیت می فهمید که آیا آدم پیچیده ای هستید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

در آزمون تمرکز چهره مرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست بینایی سه چهره:آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

تست بینایی منظره:فقط افراد جزئی‌بین، چهره مخفی را در 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

تست بینایی استتار حیوانات:تیزبین‌ها حیوانات مخفی را در 1 نگاه پیدا می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

دکمه بازگشت به بالا