;
تفریح و سرگرمی

فقط باهوش‌ها، سوالات هوش ساده را در 10 ثانیه حل می‌کنند!

مهم نیست چند سال دارید، ورزش کردن مغز برای بهبود حافظه و تمرکز حیاتی است.اما مهم است که این فرآیند را در سنین پایین‌تر شروع کنید تا با افزایش سن، سلامت مغز شما کاهش نیابد. چیزهایی مانند پازل، معما، تست و یادگیری یک زبان جدید همگی می توانند برای ذهن شما مفید باشند. مجله خبری چشمک هر روز سوالات و معماهای زیادی برای مخاطبان خود فراهم می کند. شما باید بتوانید از دقت و تمرکز خود برای حل سوالات هوش ساده کمال استفاده را برده و به این سوالات پاسخ دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما کدامیک از گربه ها زیباتر و ملوس‌تر است؟

سوالات هوش ساده

شما با انجام سوالات هوش ساده می توانید مغز خود را تمرین دهید. شما می توانید با انجام هر کدام این سوالات دقت و تمرکز خود را محک بزنید. شما می توانید با محک زدن توانائیهای شناختی، عملکرد مغزی حود را افزایش دهید. با انجام هر کدام از این تست ها می توانید دقت نظر و توجه خود را به رخ دیگران بکشید. فقط یادتان باشد برای حل هر کدام از سوالات هوش ساده، تنها 10 ثانیه فرصت دارید. اگر آماده هستید می توانید به سوالات هوش پاسخ دهید.

شاید بپسندید: آیا می توانید در 10 ثانیه،پرنده استتار شده را در ساحل پیدا کنید!؟

تصویر سوالات هوش 1

سوالات هوش ساده

برایتان جالب خواهد بود: امروز یکی از حیوانات تست دیداری را انتخاب کنید تا تیپ شخصیتی خود را بشناسید

خانمی با پلیس تماس گرفت و گفت سریعا به خانه اش بیایند. وقتی پلیس به خانه این زن رسیدند، وی به آنها گفت که مردی با نقاب مشکی وارد خانه اش شده است. پس از بستن او، تمام پول او را دزدیده و ناپدید شده است. پلیس این اظهارات را یادداشت کرد، داستان او را شنیدند، اما حرف او را باور نکرده و زن را به دلیل گزارش نادرست دستگیر کردند. چرا؟ چه کسی پول را دزدیده است؟

شاید بپسندید: معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

تصویر سوالات هوش ساده 2

سوال 2

شاید بپسندید: تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

در سوالات هوش ساده شماره 1 شما با یک معمای جالب روبرو هستید. ماریا به مادرش گفت که تیم ژیمناستیک او برای آخر هفته به یک کمپ ورزشی خواهد رفت. اما مادرش فقط فکر می کرد که این یک دروغ است و ماریا آخر هفته را با دیگر دوستانش به تفریح خواهد‌گذراند. با وجود این، او به دخترش کمک کرد تا کیفش را ببندد و حرفی نزد. وقتی ماریا از تعطیلات آخر هفته‌اش برگشت، به مادرش شکایت کرد که فراموش کرده مسواک او را در کیفش بگذارد. آن موقع بود که مادر مطمئن شد که ماریا دروغ می گوید. اما چگونه؟ مادر از کجا فهمید که دخترش دروغ می گوید؟

شاید بپسندید: تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

تصویر سوالات هوش 3

سوالات هوش ساده

 

برایتان جالب خواهد بود: عکاس وسط جنگل گم شده آیا می توانید پیدایش کنید؟

تام مدتی از کار خود مرخصی گرفت تا به یک سفر اکتشافی در قطب جنوب برود. تام برای رئیس عکس می فرستاد. او هر روز عکس هایی را به عنوان مدرک برای رئیس می فرستاد. تام هر روز عکس می فرستاد، اما وقتی به دفتر برگشت، رئیسش او را اخراج کرد. رئیس چگونه از تصاویر تام فهمید که او در واقع در قطب جنوب نیست؟ رئیس از کجا فهمید که تام دروغ گفته است؟

می توانید پاسخ ها را در پایین صفحه دنبال کنید!

شاید بپسندید: اگر اشیاء متفاوت تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید،دقت‌تان عالی است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط 5 ثانیه وقت دارید عدد 6 را روی تاس بیابید!!

.

.

.

.

پاسخ سوالات هوش ساده

پاسخ سوالات هوش 1

اگر زن محکم بسته شده بود و نمی توانست حرکت کند، چگونه توانسته با پلیس تماس بگیرد!؟

شاید بپسندید: آیا می توانید گوزن جوان استتار شده را در این عکس پیدا کنید؟

پاسخ سوالات هوش ساده 2

مادر یک مسواک را در میان لباس های باشگاه ماریا گذاشته بود. اگر ماریا واقعاً به کمپینگ ورزشی می رفت، از این لباس ها استفاده می کرد و مسواک را پیدا می کرد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: با پیدا کردن چهره دوم، قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

پاسخ سوالات هوش 3

تام عکس ها را فتوشاپ کرد، اما فراموش کرد که برگ های درخت خرما را در یکی از عکس ها پاک کند.

امیدوارم ازسوالات هوش امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا