;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی تصویر ساحل:اگر بتونی 10 تفاوت تصویر را پیدا کنی،دقت‌ات عالیه!

آزمون بینایی تصویر ساحل: گردش و تفریح از جمله مواردی است که همه آن را دوست داریم. رفتن به یک جای آرام و دنج به خصوص مکانی که در تصویر می بینید، آرزوی هر کسی است. شما در این تصویر می توانید یک ساحل استوایی را مشاهده کنید. ساحلی که در آن چیزهای مختلف دیده می شود. دو تصویر تقریبا شبیه هم در این تصویر دیده می شود. اما میان تصویر راست و چپ 10 تفاوت موجود است. در آزمون بینایی تصویر ساحل مجله خبری چشمک شما باید بتوانید، در کمتر از 15 ثانیه این اختلاف و تفاوت ها را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی اشباح:کدامیک مرموزتر از دیگری است!؟

آزمون بینایی تصویر ساحل

به تصویر زیر نگاهی بیندازید. آیا می توانید در آزمون بینایی تصویر ساحل 10 تفاوت بین دو صحنه ساحل را تشخیص دهید؟ مواظب باشید که میمون بازیگوش تصویر نتواند حواس شما را پرت نکند. آیا می توانید در کمتر از 15 ثانیه همه 10 تفاوت را پیدا کنید؟ احتمالا شمایی که از تیزبینی و قدرت دقت و تمرکز خود مطمئن هستید خواهید گفت که دیدن این 10 تفاوت سخت نیست! اگر آماده هستید با دقت به تصاویر ذیل نگاهی بیندازید. تلاش کنید با آرامش و دقت، تفاوت ها را شناسایی کنید!

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت عالی است،دو موش پنهان را در تصویر پیدا کنید!

آزمون بینایی تصویر ساحل

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: عکاس وسط جنگل گم شده آیا می توانید پیدایش کنید؟

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی تصویر ساحل

اگر تاکنون نتوانسته اید تفاوت ها را در آزمون بینایی تصویر ساحل پیدا کنید، زیاد نگران نباشید. بسیاری از افراد نمی توانند این چالش تصویری را در کمتر از 15 ثانیه حل کنند. این پازل می تواند زمینه ای باشد برای آنکه شما بتوانید دقت، تمرکز و بینایی خود را محک بزنید. اگر تمایل داشته باشید می توانید به بالا مراجعه کنید و بار دیگر امتحان کنید. در غیر این صورت، به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما کدامیک از گربه ها زیباتر و ملوس‌تر است؟

پاسخ آزمون

 

شاید بپسندید:تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

این تفاوت ها عبارتند از:

ابر

بادبان

پرندگان

تخته موج سواری

موز

بچه میمون

دم میمون

برگ موز

حوله ساحل

نی نارگیل

شما چطور آزمون بینایی تصویر ساحل را انجام دادی؟ اگر چند مورد را از دست دادید، ممکن است به این دلیل باشد که میمون بازیگوش تصویر حواس شما را پرت کرده است.

شاید بپسندید: آیا می توانید در 10 ثانیه،پرنده استتار شده را در ساحل پیدا کنید!؟

بازی های فکری و افزایش هوش و حافظه

بازی های فکری به افزایش  حافظه کمک می کند. این بزرگترین مزیت بازی های تمرین مغز است (و برخی استدلال می کنند، تنها فایده واقعی در کنار سرگرمی!). بازی های آموزشی مغز برای آزمایش حافظه شما با طیف وسیعی از بازی ها و چالش های مختلف طراحی شده اند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی از این بازی‌ها می‌توانند در تقویت مهارت‌های خاصی که با افزایش سن بدتر می‌شوند، مانند تصمیم‌گیری، زمان واکنش و حافظه کوتاه‌مدت مؤثر باشند.

شاید برایتان جالب باشد: اگر تیزبینی،اشتباهات تصویر تست قدرت بینایی خانواده را در 15 ثانیه پیدا کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مشابه

 معمای حروف:آیا می توانید حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید؟

 تست شخصیت: در اولین نگاه در تصویر چه چیزی را تشخیص دادی!؟

فقط باهوش‌ها، سوالات هوش ساده را در 10 ثانیه حل می‌کنند!

آزمون بینایی گربه متفاوت:فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه گربه متفاوت را پیدا می‌کنند!

تست بینایی پلنگ برفی:آیا می‌توانید پلنگ برفی را در 1 نگاه تشخیص دهید!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا