;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبینی،اشتباهات تصویر تست قدرت بینایی خانواده را در 15 ثانیه پیدا کنید!

تست قدرت بینایی خانواده: تست ها و آزمون هایی که دقت و تمرکز شما را به چالش می کشند، امروز به شدت در شبکه های اجتماعی فراگیر شده اند. در تصویر، یک خانواده را مشاهده می کنید. خانواده ای پر جمعیت که برخی از آنها مشغول خوردن ناهار یا صبحانه هستند. همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید، متوجه اشتباهات فراوانی در این تصویر خواهید شد. در تست قدرت بینایی خانواده پرجمعیت شما می توانید به بهترین شکل ممکن قدرت دید، تمرکز و دقت خود را محک بزنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

تست قدرت بینایی خانواده

این پرتره خانوادگی، به عنوان یک بازی فکری به معنی واقعی کلمه شما را به چالش می‌کشد. اگر قدرت تمرکز و دقت خوبی داشته باشید، می توانید 12 اشتباه را در این تصویر شناسایی کنید. آیا شما می توانید این اشتباهات را شناسایی کنید.

اگر به دنبال سرگرمی و در عین حال سرگرمی سازنده برای خود هستید، حتما در این بازی فکری شرکت کنید. این بازی فکری یا تست قدرت بینایی خانواده می تواند به معنی واقعی کلمه، دقت، تمرکز و ذهن شما را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در کمتر از 15 ثانیه تمام این تفاوت ها را شناسایی کنید.

شما در این تصویر شاهد یک نقاشی سیاه و سفید از یک خانواده معمولی از دهه 1950 هستید. پدر و مادری به همراه پنج تن از فرزندان خود در این تصویر دیده می شوند. مادر و بچه های بزرگتر پشت میز غذا می خورند، در حالی که پدر با کودک روی مبل نشسته است و پدر در حال خواندن روزنامه می باشد. همه چیز عادی و معمولی به نظر می رسد. ولی واقعا این گونه نیست. 12 اشتباه در این تصویر قابل شناسایی است که شما باید آنها را پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

تست قدرت بینایی خانواده

 برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی خانواده

صدها نفر در مورد این عکس نظر داده اند و سعی می کنند پاسخ ها را حدس بزنند.

این عکس در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد، جایی که صدها نظر جمع آوری شد. اما واقعا عده ای کمی توانستند در زمان مشخص شده تمام تصاویر را شناسایی کنند. به باور کارشناسان اگر هر فرد در کمتر از 15 ثانیه حداقل 8 اشتباه تصویر را در تست قدرت بینایی خانواده پیدا کند، دارای قدرت دید، تمرکز و بینایی خوبی است. اگر هنوز گیر کرده اید، ما اشتباهات را در تصویر زیر مشخص کرده ایم که شما می توانید به آن مراجعه کنید.

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از خورشیدها، تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: شناخت آدم ها در یک نگاه: عکس پروفایل شما همه چیز را درباره تان لو می دهد!

 اشتباهات:

عدم وجود دستگیره روی قوری.

مادر چای را در لیوان نمی ریزد.

دختری چای خود را با چاقو هم می زند و نان به شکل ابر است.

یکی از عینک های پسر به دو شکل متفاوت است، یکی بیضی و دیگری مستطیل.

در حالی که لامپ به پریز وصل است و بخاری برقی دود می کند.

آینه فقط با یک زنجیر نگه داشته شده است.

پایه های روی میز قهوه خوری گم شده اند.

روزنامه پدر وارونه است.

گربه بیچاره در قفس پرنده است.

عکس قاب شده وارونه است.

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندیدخرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شما می توانید از دوستان و خانواده دعوت کنید تا بفهمید چه کسی در حل این پرونده سریعتر است؟امیدوارم از چالش تصویری خرس متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

چالش تصویری خرس متفاوت: آیا در 8 ثانیه می توانید خرس متفاوت را پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی ببرها: تیزبین‌ها در 20 ثانیه 16 ببر را در تصویر پیدا می‌کنند!

آزمون خطای دید گوزن: رمز و راز تصویری که 98٪ به آن دست نیافته را کشف کنید!

تست قدرت بینایی: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا