;
تفریح و سرگرمی

آزمون خطای دید گوزن: رمز و راز تصویری که 98٪ به آن دست نیافته را کشف کنید!

آزمون خطای دید گوزن: خودت را بیازمای! نشان دهید که ظرفیت تصویری بالایی دارید و بر این توهم نوری پیچیده ای که فقط نابغه های واقعی قادر به حل آن هستند غلبه کنید. اگر فکر می‌کنید ذهن واقعاً قدرتمندی دارید، نمی‌توانید در مقابل حل این تست بینایی یا به عبارت بهتر آزمون خطای دید گوزن که توانائیهای شناختی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، مقاومت کنید. ثابت کنید که بهترین هستید و این توهم نوری را در زمان کمتر از 7 ثانیه حل کنید.

در آزمون خطای دید گوزن باید بفهمید واقعا چند گوزن در تصویر وجود دارد. هر سر مربوط به کدام تنه است؟ با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون خطای دید گوزن

به خاطر داشته باشید که بسیاری از مواقع چشمان ما موقعیتی را کاملاً متفاوت از آنچه واقعاً هست درک می کنند. بنابراین برای جلوگیری از تحریف واقعیت، باید تمرکز بالایی داشته باشید. در ادامه عکسی را به شما ارائه می دهیم که راز بزرگی را در خود پنهان می کند و ماموریت شما این است که کشف کنید واقعاً حقیقت عکس چیست. چند گوزن در تصویر وجود دارد؟ هر سر مربوط به کدام تنه است؟ دقت کنید و ببینید چقدر با این بازی فکری نابغه هستید.

در آزمون خطای دید گوزن، تصویری را مشاهده می کنید که ظاهرا موجودی مرموز با 3 سر در آن وجود دارد. درست است؟ شما 7 ثانیه فرصت دارید تا بفهمید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر ذیل دقت کنید! توصیه می کنیم تمام دقت و تمرکز خود را جمع کنید. لذا برای حل آزمون ابتدا، باید تمرکز خود را به 100% برسانید، همچنین باید زمان خود را محاسبه کنید و از همه مهمتر در این چالش نوری بیشترین لذت را ببرید. تصویر را ببینید!

شاید بپسندید: آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

آزمون خطای دید گوزن

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید سگ را در عکس پیدا کنید؟ ما به شما 7 ثانیه فرصت می دهیم

.

.

.

.

.

.

.

 برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

.

.

.

پاسخ آزمون خطای دید گوزن

همان طور که اشاره شد برای حل این پازل تنها 7 ثانیه وقت دارید. احتمالا تاکنون توانسته باشید این پازل را حل کنید. اکنون که این قسمت متن را می خوانید، وقت شما تمام شده است. فرصت حل این تست تصویری به پایان رسیده است. امیدواریم توانسته باشید معمای بزرگی را که اطراف عکس آزمون خطای دید گوزن دیده می شود را رمزگشایی کرده باشید.

شاید بپسندید: اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت امضا: سبک امضای شما این ویژگی های شخصیتی را آشکار می کند

 

واضح است که چنین موجودی وجود ندارد، با این حال تعداد بسیار کمی از مردم موفق به کشف واقعیت توهم نوری در زمان رکورد می شوند. در نگاه اول ممکن است فکر کنید که به یک حیوان جنگلی جادویی نگاه می کنید و مستقیم به شما نگاه می کند. اما در واقعیت این تصویر سه گوزن  را نشان می دهد که با هم در یک مسیر قدم می زدند که صدای شاتر دوربین توجه آنها را جلب کرد. این تصویر بسیار جالب است. به طوری که دقیقا مشخث نیست که تنه مربوط به کدام سر است. اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که تنه مربوط به سر گوزن سمت راستی می باشد.

عکاسی از طبیعت

عکاس Renatas Jakaitis این اثر را به طور اتفاقی هنگام تماشای گوزن ها در زیستگاه طبیعی خود در جنگل های شهرستان پنوزیس در لیتوانی ایجاد کرد. اگر فکر می کنید که این چالش بصری بسیار ساده بود و می خواهید سطح خود را بالا ببرید، پس نمی توانید چالش ها، معماها و توهماتی را که مجله خبری چشمک برای شما در نظر گرفته است از دست بدهید. در ادامه عکسی دیگر از این صحنه را می بینید که یکی از گوزن ها فاصله گرفته است از دو گوزن دیگر.

شاید بپسندید: چگونه از رودخانه عبور می کنید؟ 95 درصد در فضای مجازی نتوانستند این را حل کنند

آزمون خطای دید گوزن

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری گرگ:فقط افراد با شهود قوی همه گرگ ها را در این تصویر پیدا می کنند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

کونگ فو دو خرگوش: آیا تاکنون مبارزه کونگ فو دو خرگوش را دیده اید!؟

آزمون بینایی پرنده متفاوت:تیزبین هستی، پرنده متفاوت را در 1 نگاه پیدا کن!

با انتخاب یکی از خورشیدها، تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

آزمون تمرکز شکلک متفاوت|تیزبین‌ها تصویر متفاوت را در عرض 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا