;
تفریح و سرگرمی

آزمون بینایی پرنده متفاوت:تیزبین هستی، پرنده متفاوت را در 1 نگاه پیدا کن!

آزمون بینایی پرنده متفاوت: در مقابل شما با آزمون بینایی پرنده متفاوت قرار گرفته است. خوب خود را بیازمائید و سعی کنید این چالش را که اکثرا در آن شکست خورده اند را حل کنید.هزاران نفر در حال حاضر از اوقات فراغت خود برای حل چالش های تصویری پیچیده استفاده می کنند. این نوع تست به دلیل سختی و عجیب بودن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. امروز یک معمای تصویری را برای شما آورده ایم که فقط در یک ثانیه یا یک نگاه باید آن را حل کنید. چقدر احساس آمادگی می کنید؟

شاید بپسندید: در آزمون تمرکز چهره مرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

آزمون بینایی پرنده متفاوت

اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که حل آزمون بینایی پرنده متفاوت و چالش‌های تصویری و بازی‌های فکری مشابه نیازمند دقت کافی و تمرکز عالی هستند. شما می توانید این نوع بازی ها را با دوستان، خانواده و همکاران خود حل کنید و ببینید که چه کسی سریع تر عمل می کند.

تصویر زیر عکسی از یک پرنده کوچک زیبا را نشان می دهد که ظاهراً با یکدیگر مطابقت دارند. تنها تفاوت این تصویر در کجاست؟ پیدا کنید. این چالش های توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهند داد. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست بینایی سه چهره:آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

آزمون بینایی پرنده متفاوت

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی پرنده متفاوت

در زیر می توانید پاسخ این پازل تصویری را مشاهده کنید.اگر توانائیهای شناختی شما عالی باشد، مطمئن هستیم که این پازل برای شما آسان بوده است. تفاوت فقط در رنگ اطراف چشم کوچک این پرنده است. آیا به موقع متوجه آن شدید؟ ما مطمئن هستیم که شما همچنان به دنبال چالش های پیچیده تری هستید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست

شاید بپسندید: خودت را بهتر بشناس فقط کافیه بگی کدوم منظره را دوست داری؟

رابین اروپایی

رابین اروپایی (Erithacus rubecula) که در بریتانیای کبیر و ایرلند صرفاً به عنوان سینه سرخ رابین یا رابین شناخته می‌شود، یک پرنده حشره‌خوار کوچک است که به زیرخانواده چت از خانواده مگس‌گیران دنیای قدیم تعلق دارد. طول حدود 12.5-14.0 سانتی متر (4.9-5.5 اینچ)، نر و ماده از نظر رنگ مشابه هستند، با سینه نارنجی و صورت با قسمت های بالایی خاکستری، قهوه ای و شکم سفید رنگ. در سراسر اروپا، از شرق تا سیبری غربی و از جنوب تا شمال آفریقا یافت می شود.

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

آزمون بینایی پرنده متفاوت

اصطلاح رابین همچنین به برخی از پرندگان در خانواده های دیگر با سینه های قرمز یا نارنجی اطلاق می شود. اینها شامل رابین آمریکایی (Turdus migratorius)، برفک، و رابین استرالیایی از خانواده Petroicidae است که روابط آنها نامشخص است.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون تمرکز شکلک متفاوت|تیزبین‌ها تصویر متفاوت را در عرض 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

تست بینایی گوشی همراه:آیفون مخفی شده را در عرض 15 ثانیه در تصویر پیدا کنید!

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا: اگر تیزبینی،پلنگ‌های برفی را در 10 ثانیه پیدا کن!

تست بینایی حرف B: تیزبین‌ها می‌توانند در عرض 15 ثانیه،حرف B را پیدا کنند!

آزمون تمرکز حیوان: اگر 7 حیوان تصویر را پبدا کنید،تمرکز بالایی دارید!

تست بینایی خرگوش:به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های پنهان را در 7 ثانیه پیدا کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا