;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی خرگوش:به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های پنهان را در 7 ثانیه پیدا کند؟

تست بینایی خرگوش: یک شکارچی بزرگ به دنبال طعمه خود می گردد، اما طعمه ها که دو خرگوش بزرگ است، از چنگال او گریزان و از چشم دید او پنهان شده است. تنها یک چشم آموزش دیده آنها را در تست بینایی خرگوش مجله خبری چشمک می بیند. آیا می توانید دو خرگوش را که در این حفاظتگاه پنهان شده اند را کشف کنید؟

همه چیز در جزئیات است. شما فقط باید دو خرگوش را پیدا کنید که به روشی استادانه پنهان شده اند که به این راحتی دیده نمی شوند، پس تمام توجه خود را معطوف کنید. می گویند بهترین شکارچی دلتنگ کبوترها می شود، اما این شکارچی تازه کار نیست و فقط به دنبال فرصتی می گردد تا طعمه خود را پیدا کند. حالا اگر بتوانید در این چالش تصویری یا تست بینایی خرگوش به او کمک کنید، او از شما سپاسگزار خواهد بود. برای پیدا کردن این خرگوش ها فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: تست بینایی استتار حیوانات:تیزبین‌ها حیوانات مخفی را در 1 نگاه پیدا می‌کنند!

تست بینایی خرگوش

این چالش تصویری مهارت های شناختی شما را به حداکثر می رساند. برای حل تست بینایی خرگوش، باید حواس پنج گانه خود را آماده کنید و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. شکارچی ما بی وقفه به دنبال طعمه خود است، اما آنها خود را از چنگال شکارچی به خوبی پنهان کرده اند.

فراموش نکنید که این تصاویر به ما کمک می‌کنند در هر جنبه ای پیشرفت کنیم. علاوه بر این، این تست ها ما را از نظر ذهنی قوی و سریع می‌کنند تا محرک‌های خاصی را روز به روز جذب کنیم. اگر در این چالش ها تجربه داشته باشید، می دانید که چالشی که امروز با آن روبرو هستید، یکی از پیچیده ترین چالش هاست. لذا با مجله خبری چشمک و تست بینایی خرگوش همراه باشید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی تصویر ساحل:اگر بتونی 10 تفاوت تصویر را پیدا کنی،دقت‌ات عالیه!

تست بینایی خرگوش

 

برایتان جالب خواهد بود: امروز یکی از حیوانات تست دیداری را انتخاب کنید تا تیپ شخصیتی خود را بشناسید

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی خرگوش

اگر نتوانستید تست بینایی خرگوش را حل کنید، مشکلی نیست. شما بخشی از گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که در این چالش به موفقیت رسیدند. اما نگران نباشید. از شما دعوت می کنیم راه حل این چالش باورنکردنی ویروسی را ببینید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی اشباح:کدامیک مرموزتر از دیگری است!؟

پاسخ تست

شاید بپسندید: فقط 5 ثانیه وقت دارید عدد 6 را روی تاس بیابید!!

 

تست بینایی خرگوش

شاید برایتان جالب باشد: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: تو چه جغدی هستی؟ در این تست شخصیت به اسراری شگفت انگیز پی می برید

 

اهمیت بازی های فکری برای سلامت مغز

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود.یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد. این نشان می دهد که فعالیت های تحریک کننده ذهنی ممکن است به تاخیر در شروع علائم کمک کند، اما به تنهایی نمی توانند از زوال عقل جلوگیری کنند. معماهای مغزی ممکن است به عنوان بخشی از یک برنامه جامع پیشگیری از زوال عقل در نظر گرفته شوند که شامل ورزش و تغذیه سالم نیز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

در آزمون تمرکز چهره مرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست بینایی سه چهره:آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

تست بینایی منظره:فقط افراد جزئی‌بین، چهره مخفی را در 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا