;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی گوشی همراه:آیفون مخفی شده را در عرض 15 ثانیه در تصویر پیدا کنید!

تست بینایی گوشی همراه: مجله خبری چشمک از وب سایت هایی که هر روز مخاطبان خود را به چالش های تصویری جدید دعوت می کند. در این چالش ها تلاش می شود که تا فعالیت های مغزی افراد افزایش یابد. به باور محققان جل پازل ها، بازی های فکر و .. که نیازمند دقت و تمرکز فراوان است، فعالیت مغزی را افزایش می دهد. با افزایش عملکرد مغز، سطح توانائیهای شناختی افراد افزایش پدیا می کند. در تست بینایی گوشی همراه، شما باید از تمام دقت و تمرکز خود برای یافتن آـیفون استفاده کنید. البته برای یافتن گوشی فقط 15 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

تست بینایی گوشی همراه

همانطور که اشاره شد در چالش جدید یا تست بینایی گوشی همراه تصویر جدیدی برای شما به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر تست بینایی گوشی همراه باید شما بتوانید آیفون مخفی را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید. 15 ثانیه زمان مناسب و کافی برای یافتن یک گوشی در این تصویر است. اگر شما بتوانید در کمتر از 15 ثانیه موفق به شناسایی گوشی موبایل شوید، نشان می دهد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

تست بینایی گوشی همراه

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست بینایی نوازندگان:کدام یک، از اعضای ارکستر نوازنده نیست؟

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی گوشی همراه

اگر در زمان معین آیفون را در تست بینایی گوشی همراه پیدا کرده اید، شما یک نابغه هستید و مغزتان خیلی سریع کار می کند. توهمات نوری در افزایش سطح تمرکز و ذهن شما بسیار موثر هستند. اگر هم تاکنون موفق به پیداکردن این گوشی همراه نشدید می توانید به بالا مراجعه کرده و شانس خود راب بیشتر امتحان کنید. و یا اینکه به پاسخ تست در پایین مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: خودت را بهتر بشناس فقط کافیه بگی کدوم منظره را دوست داری؟

انجام مکرر بازی های فکری نقش مهمی در افزایش دقت و تمرکز شما دارند. شما می توانید با انجام این تست ها، توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. وب سایت چشمک با شماست و در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

شاید بپسندید: عکاس وسط جنگل گم شده آیا می توانید پیدایش کنید؟

 

تست بینایی گوشی همراه

برایتان جالب خواهد بود: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

مغز با تصویر چه می کند؟

پس از برخورد ورودی تصویر به شبکیه، اطلاعات به مغز جریان می یابد، جایی که اطلاعاتی مانند شکل، رنگ و جهت پردازش می شود. در مطالعات نشان داده است که مغز انسان می تواند تصاویری را که کمتر از 100 میلی ثانیه دیده می شود، به درستی شناسایی کند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا