;
فیلم و سریال

استایل خفن و زیبایی خیره کننده دختران ناخدا سریال نون خ 5 بیرون سریال+ عکس

دختران ناخدا سریال نون خ 5: نون خ سعید آقاخانی در سری پنجم خود، پا را فراتر از مرز کردستان و تهران گذاشته و برخلاف سالهای پیش، داستان امسال خود را در جاده های زیبای ایران و بخش هایی را در شهرهای زیبای کرمان و چابهار گذراند. چابهار زیبا با مردمانی دوست داشتنی که کارگردان نون خ، مهربانی شان را در این سریال بخوبی به تصویر کشید.

دختران ناخدا سریال نون خ 5

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال تصاویر متفاوت دختران ناخدا سریال نون خ 5 یعنی دنیا جهان منش در نقش مهناز و مهرآفاق صادقی در نقش گلپری دختر ناخدا در سریال نون خ را مشاهده می کنید.

دنیا جهان منش در نقش مهناز

دنیا جهان منش بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 6 اسفند 1368 در زاهدان میباشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری میباشد و مدرس بازیگری کودک و نوجوان میباشد. دنیا جهان منش در فیلم پیلوت، و سریالهای نون خ 5 ، دوپینگ، روزهای آبی، سرگیجه به عنوان بازیگر حضور داشته است.

دختران ناخدا سریال نون خ 5

دنیا جهان منش همچنین در فیلم های کوتاه هفته شانزدهم، رازی در میان نیست، طبقه چهارم، زیتون، سرسام، دانه های خاکستری و نمایش خنکای ختم خاطره و …. نیز نقش آفرینی کرده است. وی همچنین سابقه دستیار کارگردانی در فیلم طبقه چهارم را در کارنامه کاری خود دارد. دنیا جهان منش اجرای برنامه شبکه مجازی با هم را نیز برعهده داشته است. وی در سریال نون خ نقش مهناز را بازی کرده است.

دنیا جهان منش

مهرآفاق صادقی در نقش گلپری

 

دختران ناخدا سریال نون خ 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا