;
تفریح و سرگرمی

کونگ فو دو خرگوش: آیا تاکنون مبارزه کونگ فو دو خرگوش را دیده اید!؟

کونگ فو دو خرگوش: اگر تا به حال ندیده اید که یک جفت خرگوش در حال دعوا باشند، این تصاویری که توسط یک تیم عکاسی ژاپنی گرفته شده است، حتما باید ببینید. این موجودات پشمالو که در صحنه‌هایی شبیه به یک فیلم هنرهای رزمی در هوا معلق هستند، به شدت درگیر یک نبرد خرگوشی هستند. احتمالا هر دو هم دارای “کمربند مشکی” هستند و مشت ها و ضربات جانبی را اجرا می کنند، به نظر می رسد که ماه ها تمرین کرده اند. با مجله خبری چشمک و مبارزه کونگ فو دو خرگوش همراه باشید.

شاید بپسندید: کدام انگشت شبیه انگشت شماست؟ با این تست روحیه خود را بشناسید

ماجرای عکس کونگ فو دو خرگوش

این عکس‌ها که در توییتر منتشر شد، واکنش های زیادی را به همراه داشت، زیرا کاربران عکس‌های گرفته شده را با مجموعه‌ای از کارتون‌های مانگا و بازی‌های جنگنده مقایسه کردند. دو عکاس باهوش خرگوش ها، مارویا و تاکایوکی ناکامورا هستند که در کوماموتو در جزیره کیوشو زندگی می کنند.

مارویا، 43 ساله، و تاکایوکی، 47 ساله، که خود را عکاس خرگوش می نامند،به جزیره اوکونوشیما، که به عنوان جزیره خرگوش نیز شناخته می شود، رفتند تا عکس بگیرند.

اوکونوشیما کوچک با مساحت 4.2 کیلومتر، پناهگاهی برای جمعیت بزرگ خرگوش هایش است که فاقد هر گونه شکارچی طبیعی است. گفته می‌شود که خرگوش‌ها آنقدر به بازدیدکنندگان انسان عادت کرده‌اند که حتی برای غذا به آدمها نزدیک می شوند. تاکایوکی در دوران دانشجویی گرفتن عکس را شروع کرد و مارویا تحت تأثیر او علاقمند به عکاسی شد.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

عکاسی از صحنه مبارزه خرگوش ها

این دو عکاس، عکس‌های مبارزه شگفت‌انگیز یا کونگ فو دو خرگوش را گرفتند. آنها برای اینکه مزاحم خرگوش ها نشوند، دور شده و شروع کردند به عکس گرفتن.

شاید بپسندید: در آزمون تمرکز چهره مرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

کونگ فو دو خرگوش

طولی نکشید که صحنه نبرد پرانرژی دو خرگوش شروع شد. مارویا و تاکایوکی در آن روز حدود 100 عکس گرفتند.

شاید برایتان جالب باشد: یک گربه انتخاب کنید و ببینید بزرگترین مشوق شما در زندگی کیست؟

کونگ فو دو خرگوش

جزیره خرگوش ها

جزیره اکونوشیما که با نام جزیره خرگوش‌ها نیز شناخته می‌شود، به‌طور طبیعی دارای زیست‌بوم مناسب خرگوش‌ها نیست. بر اساس داستان‌های ژاپنی، این جزیره سرگذشت و ریشه‌ی سیاهی دارد. در سال ۱۹۲۹، ارتش امپراتوری ژاپن از این جزیره به‌عنوان سایت مخفی تولید گاز‌های سمی استفاده می‌کرد و خرگوش‌ها برای آزمایش به اکونوشیما منتقل شدند. طبق گفته‌ها، عده‌ای از این خرگوش‌ها قبل از آن که مورد آزمایش قرار بگیرند، موفق به فرار شدند و با پایان گرفتن جنگ جهانی دوم، ساکن جزیره ماندند.

برخی دیگر معتقدند که جمعیت خرگوش‌های اوکونوشیما از مجموعه‌ای متشکل از هشت خرگوش بو که پنجاه سال قبل توسط دانش‌آموزان مدرسه رها شدند.

برایتان جالب خواهد بود: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

 

عکس سوم

عکس چهارم

برایتان جالب خواهد بود: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

 

کونگ فو دو خرگوش

شاید بپسندید: 14 گونه جانوری وحشی که نمی دانستید در خطر انقراض هستند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فتوشاپه آقا فتوشاپ.
    داستان سرایی و مستند سازی نداره دیگه …
    دوست عزیزمون یادش رفته که برای خرگوش ها سایه بذاره.😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا