;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

تست بینایی پلنگ کوهستان: بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ های برفی” که کاملاً در این عکس از تست بینایی پلنگ کوهستان، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، 41 ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از پلنگ های برفی در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. یکی از عکس های او  در تست بینایی پلنگ کوهستان در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ های برفی را در کمتر از 8 ثانیه تشخیص دهد.

شاید بپسندید: آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

تست بینایی پلنگ کوهستان

شریف در توضیح این عکس گفته ات: «دیدن آن‌ها در محیط طبیعی‌شان نیازمند یک چشم آموزش‌دیده می‌طلبد، اما هر بار که این کار را انجام می‌دهم، مثل این است که برای اولین بار یکی را ببینم.» اسماعیل اعتراف می‌کند که حتی با وجود تجربه‌اش، تشخیص آن‌ها برای او هم بسیار دشوار است.

عکاس موفق شد این تصویر تست بینایی پلنگ کوهستان را که توسط مردم محلی به “گربه شبح” معروف است را در زیستگاه طبیعی خود در طول سفر خود به تصویر بکشد. آیا می توانید گربه روح یا پلنگ برفی را در طبیعت صخره ای تصویر، تشخیص دهید؟ با دقت به عکس نگاه کنید!

شاید بپسندید: کونگ فو دو خرگوش: آیا ناکنون مبارزه کونگ فو دو خرگوش را دیده اید!؟

تست بینایی پلنگ کوهستان

 شاید بپسندید: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی پلنگ کوهستان

عکاس این تصویر معتقد است که پلنگ‌های برفی استاد استتار هستند و مواقعی بوده است که حتی راهنماهای منطقه نیر نتوانسته اند حضور پلنگ های برفی را تشخیص دهند. پس اگر شما در 8 ثانیه تاکنون نتوانستد پلنگ برفی را تشخیص دهید، نگران نباشید.عکس زیر که با رنگ قرمز مشخص شده است، محل پلنگ برفی تقریبا نامرئی را نشان می دهد. در یکی از دایره تصویر بزرگ نمایی شده این حیوان قرار داده شده است. آیا اکنون متوجه این حیوان زیبا شدید!؟

شاید بپسندید: آزمون بینایی پرنده متفاوت:تیزبین هستی، پرنده متفاوت را در 1 نگاه پیدا کن!

پاسخ تست بینایی

برایتان جالب خواهد بود: چگونه از رودخانه عبور می کنید؟ 95 درصد در فضای مجازی نتوانستند این را حل کنند

پلنگ برفی

پلنگ برفی (نام علمی: Panthera uncia) یک گونه از گربه‌های بزرگ است که در کوه‌های مرتفع آسیای مرکزی و جنوب آسیا زندگی می‌کند. بر اساس فهرست سرخ گونه‌های در معرض خطر، این جانور، یک گونه آسیب‌پذیر است. تخمین زده می‌شود که تنها 10000پلنگ برفی بالغ در دنیا باقی مانده‌است و تعداد آن‌ها به‌دلایلی از جمله شکار و نابودی زیستگاه، رو به کاهش است.

پلنگ‌های برفی از سایر پلنگ‌مانندها کوچک‌تر هستند. پوست آن‌ها سفید، زرد و مایل به خاکستری است و این جانوران دارای خال‌های تیره رنگ کوچک بر روی سر و گردن و خال‌های بزرگ‌تر روی پشت و طرفین بدن خود هستند. شکم این جانور سفید است و چشم‌ها، سبز کم‌رنگ یا خاکستری است. موهای بدن این جانور، ضخیم و انبوه است و در نقاط مختلف بدن، بین ۵ تا ۱۲ سانتی‌متر طول دارد. طول بدن پلنگ برفی، از سر تا دُم، ۷۵ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و طول دُم آن، ۸۰ تا ۱۰۵ سانتی‌متر است. طول دندان‌های نیش این جانور، ۲۸ میلی‌متر و وزن این جانور ۲۵ تا ۵۵ کیلوگرم است.

تست بینایی پلنگ کوهستان

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =

دکمه بازگشت به بالا