;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی ببرها: تیزبین‌ها در 20 ثانیه 16 ببر را در تصویر پیدا می‌کنند!

تست قدرت بینایی ببرها: امروز با یک چالش تصویری با شما همراه هستیم. این تست تصویری با توهم نوری حیرت‌انگیز تمام توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد. شما در تست قدرت بینایی ببر باید تمام ببرهای پنهان در صحنه جنگل را شناسایی کنید. در این چالش تصویری دقت و تمرکز شما یک امتحان سخت را سپری خواهد کرد. بنابراین با تست قدرت بینایی ببرها با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: کونگ فو دو خرگوش: آیا تاکنون مبارزه کونگ فو دو خرگوش را دیده اید!؟

تست قدرت بینایی ببرها

آزمون و تصویر تست قدرت بینایی ببرها، بینندگان را به چالش می‌کشد تا همه ببرهای پنهان را در یک صحنه جنگل پیدا کنند. اما آمارها نشان می دهد که فقط 1٪ از مردم می‌توانند با موفقیت همه ببرها را در این تست قدرت بینایی پیدا کنند.

البته یک راهنمایی هم برای شما داریم. این تصویر در مجموع شامل 16 ببر است، اما تنها چهار ببر به وضوح در نگاه اول قابل مشاهده است. با بررسی دقیق تر، می توان بیش از 10 ببر بزرگ دیگر را که در داخل چشم انداز کمین کرده اند، مشاهده کرد، اما تشخیص برخی از آنها راحت تر از بقیه است.

این تست تصویری در TikTok  به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر توانسته است بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد. زیرا بازی های فکری این روزها بسیار مورد توجه افراد در شبکه های اجتماعی است. اگر آماده هستید برای یافتن تمام ببرها در 20 ثانیه به تصویر ذیل مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پرنده متفاوت:تیزبین هستی، پرنده متفاوت را در 1 نگاه پیدا کن!

تست قدرت بینایی ببر

 

برایتان جالب خواهد بود: شناخت آدم ها در یک نگاه: عکس پروفایل شما همه چیز را درباره تان لو می دهد!

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی ببرها

همانطور که اشاره شد در مجموع 16 ببر در این توهم پنهان شده اند، اما تنها چهار ببر بزرگ بلافاصله آشکار می شوند. با این حال، اگر دقیق‌تر نگاه کنید، باید بتوانید چهره ببرها را در درختان، شاخ و برگ و صخره‌های اطراف جنگل نیز تشخیص دهید. اگر شما جزئی نگر و تیزبین بوده باشید باید در 20 ثانیه همه این تصاویر را شناسایی کرده باشید. اگر هم نتوانستید این تصاویر را پیدا کنید می توانید برای دیدن ببرها به تصویر زیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز شکلک متفاوت|تیزبین‌ها تصویر متفاوت را در عرض 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

پاسخ تست

 

 برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

بسیاری از کاربران نتوانستند تمام تصاویر را شناسایی کنند. به همین خاطر در ذیل پست منتشر در تیک تاک نگرانی خود را مطرح کردند.

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندید: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی ببرها امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

با انتخاب یکی از خورشیدها، تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من پانزده تا ببر رو به زور پیداکردم اون شانزدهمی که پشت درخت بود اصلا ببر نیست بیشتر شبیه راکون هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا