;
تفریح و سرگرمی

کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

تست شخصیت وابسته به دید اول: تست کنید تا بفهمید بزرگترین افتخار شما چیست! این تست آسان و سرگرم کننده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و ابتدا آنچه را که می بینید یادداشت کنید. اجازه دهید ناخودآگاه شما رهبری را در دست بگیرد و چیزهای جالبی در مورد خودتان خواهید بفهمید. اکنون در تست شخصیت وابسته به دید اول شرکت کنید و ببینید بزرگترین ویژگی و افتخار شما چیست!

شاید بپسندید: اگر فکر می کنی خیلی باهوشی، 1 دونه چوب کبریت را حرکت بده و یک مربع بساز!

تست شخصیت وابسته به دید اول

آیا کنجکاو هستید که بدانید بزرگترین افتخار شما چیست؟ این تست شخصیت را انجام دهید تا متوجه شوید! با نگاهی ساده به این تصویر، می توانید کشف کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت وابسته به دید اول همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت رو بین تصویر بز بامزه چپ و راست پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

تست شخصیت وابسته به دید اول

شاید بپسندید:معمای شناسایی اشتباه تصویر اداره: اگه نبوغ کارآگاهی داری، اشتباهات این اداره و کارمنداش را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید:ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟ اگه تا به حال نمیدونی، کافیه یکی از مهره های شطرنج رو انتخاب کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت تب کرد و مُرد!

تفسیر تست شخصیت وابسته به دید اول

این آزمون بر اساس این مفهوم است که آنچه ما می بینیم ابتدا احساسات واقعی ما را آشکار می کند. در کمتر از یک دقیقه، درک بهتری از بزرگترین غرور و ویژگی خود خواهید داشت. پس بیایید شروع کنیم!

شاید بپسندید: از جمله آدمایی هستی که راحت اعتماد می‌کنی،اگه نمیدونی بگو که تو تصویر چی نظرت رو جلب کرد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: پازل فکری ریاضی با چوب کبریت: با حرکت دادن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

تست وابسته به دید اول

درخت

افرادی که ابتدا درختی را در تست شخصیت وابسته به دید اول می بینند، خانواده محور هستند و پیوندهای محکمی در خانواده خود دارند. آنها احتمالاً مراقبان طبیعی هستند و احتمالاً نیازهای عزیزان خود را بیش از نیازهای خود اولویت می دهند. این افراد ممکن است نسبت به خانواده خود احساس مسئولیت قوی داشته باشند و اغلب شادی خانواده خود را بر شادی خود ترجیح می دهند.

چنین افرادی عموما خونگرم، دلسوز و وفادار هستند و از ایجاد احساس امنیت و آرامش در اطرافیان خود بسیار لذت می برند. آنها همچنین می توانند کاملاً خلاق باشند و اغلب راه حل های منحصر به فردی برای مشکلاتی که در پویایی خانواده ایجاد می شود ارائه می دهند.

احتمالاً بپسندید: یه اشتباه کوچیک تو مزرعه این دختر و پسر خوشکل هست، اون چیه!؟

دریا

افرادی که ابتدا دریا را در تست شخصیت وابسته به دید اول می بینند، متخصصان جاه طلبی هستند که دید روشنی از مقصدشان دارند. آنها با انگیزه موفقیت هستند و اغلب وقتی با چالش هایی در مسیر شغلی انتخابی خود مواجه می شوند، پیشرفت می کنند. چنین افرادی متفکران مستقلی هستند که از وضع موجود پیروی نمی کنند، بلکه مسیرهای خود را می سازند.

آنها تمایل دارند هدف گرا باشند، روی دستیابی به موفقیت و پیش بردن مرزهای ممکن متمرکز شوند. این افراد عزم قوی برای موفقیت دارند، اما برای قدردانی از آنچه تاکنون به دست آورده‌اند، وقت می‌گذارند تا درباره سفر فکر کنند.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

پرنده ها

کسانی که ابتدا پرندگان را در تست شخصیت وابسته به دید اول می بینند، افرادی مهربان هستند که قدردانی عمیقی از زندگی دارند. آنها به طور شهودی از نیازهای دیگران آگاه هستند و تلاش می کنند تا تغییرات مثبتی در زندگی اطرافیان خود ایجاد کنند.

این افراد می‌توانند مهربان و مراقب باشند، به‌ویژه زمانی که صحبت از کمک به نیازمندان یا گوش دادن به آنها در مواقع ضروری باشد. آنها همچنین ممکن است عمیقاً معنوی باشند و با طبیعت ارتباط عمیقی داشته باشند و از زیبایی اطرافشان الهام گرفته باشند. سخاوت آنها هیچ حد و مرزی نمی شناسد، زیرا آنها همیشه از راه خود برای گسترش مهربانی تلاش می کنند.

برایتان جالب خواهد بود: دو تا چوب کبریت را جابجا کن تا یک معادله درست بدست آوری!| اگه تو 6 ثانیه این کارو کنی نابغه ریاضیاتی!

خورشید

کسانی که ابتدا خورشید را در تست شخصیت وابسته به دید اول می بینند، افرادی بسیار اصولی هستند که برای صداقت بیش از هر چیز ارزش قائل هستند. آنها به شدت به قوانین اخلاقی خود پایبند هستند و بدون توجه به فشارها یا خواسته های خارجی مطابق با ارزش های خود زندگی می کنند.

این افراد رهبرانی الهام بخش هستند که بدون ترس از عواقب یا مجازات برای آنچه درست است کار می کنند. آنها صادقانه زندگی می کنند، مسئولیت اعمال خود را بر عهده می گیرند و همیشه برای تعالی در همه زمینه های زندگی تلاش می کنند. آنها همچنین می توانند کاملاً عاقل باشند و درک عمیقی از زندگی داشته باشند که به آنها امکان می دهد با وجود فراز و نشیب ها ثابت قدم بمانند.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی عدد 626: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 626 رو میون اعداد پیدا می کنی!

امیدواریم از تست شخصیت وابسته به دید اول استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن:علت مسمومیت مرد با آبمیوه و زنده ماندن زن چه بوده، در حالی که هر دو آبمیوه خوردند!؟

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اجتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این چهار زن واقعا باردار هست!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانمای خشن همسر این آقای مظلومه!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ماستمالی کردن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه اشتباه تصویر آرایشگاه را پیدا کنند!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت چه کشکی چه پشمی؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: محافظه کاری یا منتقد، کافیه بگی همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت وابسته به فهم: وقتی یه اتفاق غیرقابل توضیح برات میوفته، چیکار می کنی!؟

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

اگه باهوشی سریع بگو که آیا کودک بیمار، فرزند زن است یا اینکه زن تصویر فرزندی ندارد!؟

حکایت یکی از گرسنگی مرد آن وقت دو تا دو تا نان بالای سرش می گذاشتند

با انجام این تست شخصیت میتونی علت کارهایی که انجام میدی و دست خودت نیس را بفهمی!

آزمون شناسایی نامزد مرد: نابغه ای اگر تو 3 ثانیه، نامزد مرد تصویر رو شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا