;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا می‌توانید در 7 ثانیه موارد متفاوت را تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر: آیا برای یک بازی فکری سرگرم کننده آماده اید؟ خب، امروز چند پازل تصویری برای شما آماده کرده ایم. این بازی چندان پیچیده نیست، اما خوب یک چالش جدی برای محک بینایی و نیز تمرکز شماست.

در آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر شما باید بتوانید موارد متفاوت در هر تصویر را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی و پیدا کنید. اگر بتوانید آن را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید، به این معنی است که بسیار تیزبین هستید و  شما می‌توانید ذهن خود را بر روی یک کار خاص به راحتی متمرکز کنید. با آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت عالیه در آزمون شناسایی جغدهای پنهان،3 جغد را پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

قوانین هر سه پازل زیر یکسان است. در هر یک از پازل های تصویری، وظیفه شما این است که یک مورد عجیب را پیدا کنید. نکته: تفاوت ها اغلب در جزئیات کوچکتر است، بنابراین مطمئن شوید که تمرکز و توجه کامل خود را به تصاویر معطوف کرده اید.

اگر معماها کمی سخت به نظر می‌رسند و وسوسه می‌شوید که برای یافتن پاسخ‌ها پایین بروید، ابتدا مطمئن شوید که هر گوشه‌ای از تصویر را بررسی کرده‌اید، زیرا این پازل ها، آزمونی مناسب برای ورزش مغز شماست.

آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

پازل 1

چالش اول آسان به نظر می رسد. در زیر تصویری است که چندین ردیف از عدد شش را نشان می دهد. با این حال، در میان آنها حرف “G” پنهان شده است. اگر کمی تمرکز داشته باشید به آسانی این پازل را حل می کنید.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: تشخیص دهید، مادر نوزاد چه کسی است!؟

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

 

برایتان جالب خواهدبود: سوال هوش ازدواج امن: کدام زن بهتر است با خون آشام ازدواج کند؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ پازل 2 در آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

بنابراین، آیا آن را پیدا کرده اید؟ اگر بله، عالی است! اگر نه، نگران نباشید، زیرا می توانید با اسکرول کردن به پایین پاسخ صحیح را بیابید. اما، شاید بخواهید به بالا برگردید و باز جستجو کنید..

.

.

.

.

پاسخ در این تصویر علامتگذاری شده است.

پاسخ پازل 1

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه تصویر: اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

پازل 2

پازل دوم کمی چالش برانگیزتر است. در اینجا عکس سه ستون را نشان می دهد که عدد 890 بارها و بارها تکرار شده است. با این حال، یک عدد سه رقمی وجود دارد که در واقع متعلق به 890 نیست. این عدد 609 است و از معرض دید پنهان است.به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

 

برایتان جالب خواهد بود:روباه پنهان شده در تصویر را فقط در 7 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ پازل 2 در آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

آیا موفق به شناسایی 609 شده اید؟ اگر نه، چند ثانیه به خود فرصت دهید تا هر گوشه از تصویر را تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

.

اگر هنوز آن را ندیده‌اید، برای دیدن جواب به این تصویر نگاه کنید.

پاسخ پازل 2

شاید بپسندید: یک ذهن متمرکز به آسانی در 7 ثانیه عدد 696 را در میان اعداد پیدا می کند!

 

پازل 3

بنابراین، ما در سومین و آخرین چالش هستیم. به نظر می رسد این عکس با موزهای کوچک زرد رنگ پر شده است. حال، کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید کدام یک از این موزها اصلاً موز نیست، بلکه یک بومرنگ است. بومرنگ کوچک در محاصره آن همه موز کوچک به اسانی فابل شناسایی نیست.

شاید بپسندید: در آزمون شناسایی پدر واقعی، به دخترک کمک کنید تا از چنگ آدم ربا فرار کند!

آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

.

.

.

.

.

.

پاسخ پازل 3 در آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر

پاسخ پازل 3

شاید بپسندید: تست بینایی حرف A: در عرض 10 ثانیه A را در این تصویر پیدا کنید؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: گرم شدن هوا و شهرهایی که تا سال 2030 از بین می روند!

بازیهای فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

عملکرد مثبت بازی های فکری برای پیشگیری از زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت در تصاویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

آزمون شناسایی تفاوت پسرهای شیطون:تفاوت های دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کند!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

تیزبین‌ها: در میان ربات‌های هم شکل، همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!

یک تیزبین در 10 ثانیه تفاوت های پسرک سمت چپ و راست را پیدا می‌کند!

آزمون شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل را در یک نگاه شناسایی کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا